
Prof. Dr. SIDDIKA GİZİR
- Yöksis ID 14648
- Researcher ID Q-8622-2018
- ORCID ID 0000-0003-4071-8220
- Scopus ID
- Scholar ID p5RmOsMAAAAJ
- E-posta sgizir@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 11137
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Son 5 Makale
Teachers’ Emotional Labor Behaviors: The Role of Positive Psychological Capital and Organizational Commitment
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 203–226 Link 2023
Dropout from Higher Education in Turkey: A Qualitative Study
YUKSEKOGRETIM DERGISI, vol. 12, no. 1, pp. 39–50 Link 2022
School Bullying from the Perspectives of Middle School Principals
International Journal of Progressive Education, vol. 17, no. 1, pp. 294–313 Link 2021
Sınıf Duygusal İklimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 26, no. 26, pp. 33–49 Link 2021
Öğretmenlerin Örgütsel Destek Algılarının Okullarındaki İletişimİklimine Yönelik Algıları Üzerindeki Rolü
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol. 48, no. , pp. 271–284 Link 2020
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 203–226 Link 2023
Dropout from Higher Education in Turkey: A Qualitative Study
YUKSEKOGRETIM DERGISI, vol. 12, no. 1, pp. 39–50 Link 2022
School Bullying from the Perspectives of Middle School Principals
International Journal of Progressive Education, vol. 17, no. 1, pp. 294–313 Link 2021
Sınıf Duygusal İklimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 26, no. 26, pp. 33–49 Link 2021
Öğretmenlerin Örgütsel Destek Algılarının Okullarındaki İletişimİklimine Yönelik Algıları Üzerindeki Rolü
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol. 48, no. , pp. 271–284 Link 2020
Son 5 Bildiri
Eğitim Yönetimi Alanında Liderlik Üzerine Yapılan Çalışmaların Kuram Yöntem ve Ele Alınan Değişken Açısından İncelenmesi
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ( - )
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okullarındaki İletişim İklimine Yönelik Algıları
IV. Eğitim Yönetimi Forumu ( - )
Eğitim Yönetimi Alanında Örgüt Kültürü Üzerine Yapılan Çalışmaların Kuram Yöntem Ve Ele Alınan Değişkenler Açısından İncelenmesi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ( - )
Exploring organizations through a “gendered” perspective: communication dynamics in educational settings
17. EYEDDER KONGRESİ (07.03.2024 - ) 2024
Eğitim Ortamlarında Mizojenik Algı ve Tutumlara Yönelik Alanyazın İncelemesi
EDUCONGRESS (17.09.2024 - ) 2024
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ( - )
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okullarındaki İletişim İklimine Yönelik Algıları
IV. Eğitim Yönetimi Forumu ( - )
Eğitim Yönetimi Alanında Örgüt Kültürü Üzerine Yapılan Çalışmaların Kuram Yöntem Ve Ele Alınan Değişkenler Açısından İncelenmesi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi ( - )
Exploring organizations through a “gendered” perspective: communication dynamics in educational settings
17. EYEDDER KONGRESİ (07.03.2024 - ) 2024
Eğitim Ortamlarında Mizojenik Algı ve Tutumlara Yönelik Alanyazın İncelemesi
EDUCONGRESS (17.09.2024 - ) 2024