İngilizce, 2017, YDS, 68.75
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | EV EKONOMİSİ | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
YÜKSEK LİSANS | EV EKONOMİSİ (ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ) | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2006 |
DOKTORA | EV EKONOMİSİ (ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ) | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2012 |
1. PROJE YAKLAŞIMININ ANASINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ Danışman: Dr. Aysel Köksal Akyol, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ev Ekonomisi Anabilim Dalı, ANKARA, Türkiye, 2012.
Theses_002.pdf
1. ALTI YAŞ GRUBUNDAKİ ÇOCUKLARIN BAKIŞ AÇISI ALMA BECERİLERİ İLE ANNE BABALARIN EMPATİK BECERİLERİNİN İNCELENMESİ Danışman: Dr. Aysel Köksal Akyol, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ev Ekonomisi Anabilim Dalı, ANKARA, Türkiye, 2006.
Theses_001.pdf
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ | 2006-07-28 - 2012-12-20 |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ DR. | İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ | 2012-12-21 - 2014-06-15 |
YRD. DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2014-07-18 - 2018-08-14 |
DOÇ. DR. | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-08-15 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-12-03 - 2020-02-27 |
2008
1. Oğuz, V.; Köksal Akyol, A. Perspective Taking Skills of 6-Year-old Children: Preschool Attendance and Mothers’ and Fathers’ Education and Empathetic Skills. PERCEPTUAL AND MOTOR SKİLLS, 2008, 107, 481-493. 1000 + 0Publications_007.pdf
2022
13. ÖZDEMİR ÜRÜN, B.; OĞUZ ATICI, V. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dijital Oyunlara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi . PEARSON JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES HUMANİTİES, 2022, 7, 38-54. 200 + 0Publications_028.pdf
2020
12. OĞUZ ATICI, V.; KURTAY, A. Türkiye'de Okul Öncesinde Duyu Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi . JOURNAL OF SOCİAL AND HUMANİTİES SCİENCES RESEARCH (JSHSR), 2020, 7, 3420-3427. 200 + 0Publications_027.pdf
2019
11. Oğuz, V. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Korkuları ve Nedenleri. INTERNATİONAL JOURNAL OF HUMAN SCİENCES, 2019, 16, 192-204. 200 + 0Publications_024.pdf
10. OĞUZ ATICI, V. Anaokullarında Çocukların Devamsızlıkları ve Nedenleri. JOURNAL OF SOCİAL AND HUMANİTİES SCİENCES RESEARCH (JSHSR), 2019, 6, 3413-3420. 200 + 0Publications_001.pdf
2017
9. Oğuz, V. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerisi ile Öğretmen Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişki. ÇAĞDAŞ YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2017, 3, 20-30. 200 + 0Publications_021.pdf
2015
8. Konan, N.; Oğuz, V. Pre-School Teachers’ Views About The Evaluation Criteria in the “Teacher Supervision Form”. ELECTRONİC INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCAİTON, ARTS, AND SCİENCE, 2015, 1, 62-76. 200 + 0Publications_009.pdf
7. Konan, N.; Oğuz, V. The Use of Hypothesis in Master and Doctoral Thesis. ELECTRONİC INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON, ARTS, AND SCİENCE, 2015, 1, 230-240. 200 + 0Publications_008.pdf
2011
6. Körükçü, Ö.; Oğuz, V. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Mesleki Benlik Saygıları. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM, 2011, 4, 77-85. 200 + 0Publications_004.pdf
2010
5. Sezer, Ö.; Oğuz, V. Üniversite Öğrencilerinde Kendilerini Değerlendirmelerinin Ana Baba Tutumları ve Bazı Sosyo Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2010, 18, 743-758. 200 + 0Publications_019.pdf
4. Oğuz, V. The Factors Influencing Childrens’ Drawings. PROCEDİA SOCİAL AND BEHAVİORAL SCİENCES, 2010, 2, 3003-3007. 200 + 0Publications_003.pdf
3. Oğuz, V.; Körükçü, Ö. An Analysis of Self-esteem Levels and Parental Attitudes of the Students Attending Child Development Program. PROCEDİA SOCİAL AND BEHAVİORAL SCİENCES, 2010, 2, 3373-3377. 200 + 0Publications_012.pdf
2007
2. Köksal Akyol , A.; Oğuz, V. An Investigation into the Perspective Taking Skills of 6-Year-Old Children in Terms of Pet Feeding and Gender Variables. HUMANİTY AND SOCİAL SCİENCES JOURNAL, 2007, 2, 8-13. 200 + 0Publications_013.pdf
2006
1. Oğuz, V.; Köksal Akyol, A. Research into the Empathetic Skills of Parents of Pre-School Children. JOURNAL OF QAFQAZ UNİVERSİTY (SOCİAL SCİENCE), 2006, 18, 147-154. 200 + 0Publications_014.pdf
2015
1. Oğuz, V.; Köksal Akyol, A. Problem Çözme Becerisi Ölçeği (PÇBÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 44, 105-122. 300 + 0www.cufej.com
Publications_005.pdf
2014
1. Konan, N.; Oğuz, V.; Kış, A. Teachers’ Views of their Level of Visiting Websites. INTERNATİONAL JOURNAL OF ACADEMİC RESEARCH PART B, 2014, 6, 125-136. 100 + 0Publications_011.pdf
2016
1. Ogelman, H.; Oğuz, V.; Körükçü, Ö.; Köksal Akyol, A. Examination of the effect of perspective-taking skills of six-year-old children on their social competences. EARLY CHİLD DEVELOPMENT AND CARE, 2016, 1476-8275, 1476-8275. 85 + 0Publications_025.pdf
2014
1. Oğuz, V.; Köksal Akyol, A. A Study on Problem Solving Skills of Children Attending Nursery School. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON, 2014, 4, 392-400. 100 + 0Publications_010.pdf
2014
4. Konan, N.; Oğuz, V. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretmen Teftiş Formu’ndan Aldıkları Puanların Analizi. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2014, 10, 123-136. 200 + 0Publications_006.pdf
2013
3. Salı, G.; Akkol, M.; Oğuz, V. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Etkinliklerinde Yaşadığı Sorunlar. AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 15, 79-100. 200 + 0DOI NO: 10.5578/JSS.7042
Publications_016.pdf
2. Konan, N.; Oğuz, V. Öğretmenlerin Okuma Alışkanlıkları. KSÜ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 10, 105-119. 200 + 0Publications_015.pdf
2006
1. Oğuz, V.; Köksal Akyol, A. Çocuk Eğitiminde Montessori Yaklaşımı. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2006, 15, 243-256. 200 + 0Publications_002.pdf
2011
3. Oğuz, V. Konuşma Bozuklukları. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERGİSİ, 2011, 2, 43-58. 100 + 0Publications_017.pdf
2010
2. Oğuz, V. Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılım Modelleri. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERGİSİ, 2010, 1, 75-88. 100 + 0Publications_018.pdf
2004
1. Baran, G.; Aydoğan, Y.; Oğuz, V. Spor Yapan ve Yapmayan 12-17 Yaş Grubundaki Ergenlerin Aile Ortamlarının ve Benlik Kavramı Düzeylerinin İncelenmesi. GAZİ ÜNİVERSİTESİ MESLEKİ EĞİTİM DERGİSİ, 2004, 6, 69-86. 100 + 0Publications_020.pdf
1. Oğuz, V.; Gizir, Z.; Köksal-Akyol, A. Erken Çocukluk Eğitiminde Proje Yaklaşımı ve Uygulanmış Proje Örnekleri, ISBN: 978-605-5213-66-4, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1000, Baskı Adet Sayısı: 1, 168 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 167
1. Körükçü, Ö.; Gülay Ogelman, H.; Oğuz, V.; Köksal Akyol, A. Education In The 21st Theory and Practice, ISBN: 878-954-07-4000-3, ST. Kliment Ohridski University Press, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 14 Sayfa, İngilizce, Sofya, Bulgaristan, 2015. 63
2. OĞUZ, V. Current Trends in Educational Sciences, ISBN: 978-954-07-4337-0, ST. Kliment Ohridski University Press, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 12 Sayfa, İngilizce, Sofia, Bulgaristan, 2017. 250
3. OĞUZ ATICI, V. Aile Sistemi İçinde Çocuk, ISBN: 978-605-170-499-9, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 3, Baskı Adet Sayısı: 1000, 24 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 250
4. Köksal Akyol, A.; Oğuz, V. Research on Education, ISBN: 960-6672-09-3, Athens Institute for Education and Research, Hardback, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 12 Sayfa, İngilizce, Athens, Yunanistan, 2006. 125
5. OĞUZ, V. Aile Sistemi İçinde Çocuk, ISBN: 978-605-170-159-2, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 23 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2017. 250
6. Köksal Akyol, A.; Oğuz, V.; Yıldız Bıçakçı, M. The Teacher and the Teaching Profession: Current Research and International Issues, ISBN: 960-6672-25-5, Athens Institute for Education and Research, Hardback, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 11 Sayfa, İngilizce, Athens, Yunanistan, 2007. 83
7. OĞUZ ATICI, V. Duyu Kavramı ve Duyuların Gelişimi, ISBN: 978-6257880-29-9, Pegem Akademi , Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 14 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 250
8. Oğuz, V. Problem Solving and Family in Early Childhood, ISBN: 978-954-07-4527-5, St. Kliment Ohridski University Press, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 9 Sayfa, İngilizce, Sofia, Bulgaristan, 2018. 250
9. Salı, G.; Oğuz Atıcı, V. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA İSTENMEYEN DAVRANIŞLARA YÖNELİK TUTUMLARININ, MÜKEMMELİYETÇİLİKLERİNİN VE EMPATİK BECERİLERİNİN İNCELENMESİ, ISBN: 978-625-7958-24-0, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 27 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2019. 125
10. ÖZDEMİR ÜRÜN, B.; OĞUZ ATICI, V. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Teknoloji Kullanımı, ISBN: 978-625-7276-06-1, Serüven, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 30 Sayfa, Türkçe, İzmir, Türkiye, 2022. 125
1. OĞUZ, V. Current Trends in Educational Sciences, ISBN: 978-954-07-4337-0, ST. Kliment Ohridski University Press, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, İngilizce, SOFIA, Bulgaristan, 2017. 0
2. OĞUZ ATICI, V. Erken Çocuklukta Duyu Eğitimi, ISBN: 978-625-7880-29-9, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 13 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 0
3. ÖZDEMİR ÜRÜN, B.; OĞUZ ATICI, V. EĞİTİM BİLİMLERİNDE TEORİ VE ARAŞTIRMALAR, ISBN: 978-625-7276-06-1, SERÜVEN YAYINEVİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 30 Sayfa, Türkçe, İZMİR, Türkiye, 2022. 0
4. SALI, G.; OĞUZ, V. Eğitim Bilimler Alanında Araştırma Makaleleri, ISBN: 978-625-7958-24-0, Gece Kitaplığı, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 27 Sayfa, Türkçe, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2019. 0
5. OĞUZ, V. Educational Sciences Research in the Globalizing World, ISBN: 978-954-07-4527-5, St. Kliment Ohridski University Press, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 9 Sayfa, İngilizce, Sofia, Bulgaristan, 2018. 0
1. OĞUZ ATICI, V. Bank Street Yaklaşımı, ISBN: 978-625-7965-36-1, HEDEF CS, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 14 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 250
2. OĞUZ ATICI, V. Proje Yaklaşımı, ISBN: 978-625-7965-36-1, HEDEF CS, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 14 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 250
3. OĞUZ ATICI, V. Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı, ISBN: 978-625-7965-36-1, HEDEF CS, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 14 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 250
4. Köksal Akyol, A.; Oğuz, V. Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim, Etkili İletişim, ISBN: 978-605-64295-3-8, Hedef CS Basın Yayın, Baskı Sayısı: 5, Baskı Adet Sayısı: 5000, 25 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2014. 17125
5. Konan , N.; Oğuz, V. Eğitime Dönüş (E-Kitap), ISBN: 978-605-64247-1-7, EYUDER Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 9 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 125
6. Oğuz, V. Aile Yaşam Dinamiği, ISBN: 978-605-902969-8, Pelikan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 34 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
7. Oğuz, V.; Köksal Akyol , A. Çocuklarda Problem Çözme Becerisi, ISBN: 978-605-136-030-0, Ankara Üniversitesi Basımevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 21 Sayfa, Türkçe, Ankara , Türkiye, 2012. 125
8. Oğuz, V.; Konan, N. Eğitime Dönüş (E-Kitap), ISBN: 978-605-64247-1-7, EYUDER Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 12 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 125
1. OĞUZ ATICI, V. Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I (0-36 ay), ISBN: 987-605-170-159-2, ANI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 443 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2017. 0
12. ÖZDEMİR ÜRÜN, B.; TİRYAKİ, B.; OĞUZ ATICI, V., OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ ÇİZGİ FİLMLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. World Children Conference II, 2021-05-21, , LEFKOŞA, KKTC, 2021. 200
Scientific_Meetings_021.pdf
11. HALAÇ, F.; ÖZLER, E.; OĞUZ ATICI, V., Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Pandemi Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin Öğretmen Görüşüne Dayalı Olarak Değerlendirilmesi. International Multi - Disciplinary Children's Studies Congress, 2021-07-18, 2021-07-19, Ankara, Türkiye, 2021. 200
Scientific_Meetings_025.pdf
10. ÖZDEMİR ÜRÜN, B.; TİRYAKİ, B.; OĞUZ ATICI, V., Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Açık Alan Oyunlarına Yönelik Görüşleri. International Multi - Disciplinary Children's Studies Congress, 2021-07-18, 2021-07-19, Ankara, Türkiye, 2021. 200
Scientific_Meetings_024.pdf
9. ÖZLER, E.; HALAÇ, F.; OĞUZ ATICI, V., 60-72 AYLIK ÇOCUKLARIN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI. World Children Conference II, 2021-05-21, 2021-05-23, LEFKOŞA, KKTC, 2021. 200
Scientific_Meetings_020.pdf
8. SALI, G.; OĞUZ, V., Ebeveynlerin Evlilik Uyumları ile Çocukların Davranışssal Duygusal Güçlülüklerinin İncelenmesi. VI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019-06-19, 2019-06-22, ANKARA, Türkiye, . 200
7. SALI, G.; OĞUZ ATICI, V., Ebeveynlerin Evlilik Uyumları İle Çocuklarının Davranışsal Duygusal Güçlülüklerinin İncelenmesi. VI. Internatıonal Eurasian Educatıonal Research Congress, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 200
Scientific_Meetings_023.pdf
6. KONAN, N.; OĞUZ, V.; ÇELİK, O., Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Özyeterlik İnancı. II. International Congress on Science and Education, 2018-09-28, 2018-09-30, Afyonkarahisar, Türkiye, . 200
5. Oğuz, V., Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri. VII. International Congress of Educational Research,”Educational Policy in the 21st Century: Evidence, Research, Innovation and Values, 2015-05-28, 2015-05-31, Muğla, Türkiye, 2015. 200
Scientific_Meetings_002.pdf
4. Oğuz, V.; Köksal Akyol, A., Anasınıfına Devam Eden Çocukların Problem Çözme Becerileri. VII. International Congress of Educational Research,”Educational Policy in the 21st Century: Evidence, Research, Innovation and Values, 2015-05-28, 2015-05-31, Muğla, Türkiye, 2015. 200
Scientific_Meetings_001.pdf
3. Oğuz, V., Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Empati Beceri Düzeyleri İle İletişim Becerilerinin İncelenmesi. Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk, 2009-10-07, 2009-10-09, Ankara , Türkiye, 2009. 200
Scientific_Meetings_012.pdf
2. Oğuz, V.; Köksal Akyol , A., Research into the Communication Skills of Preservice Early Childhood Education Teachers. Proceedings of the 4th International Scientific Conference, No: 4. Latvia University of Agriculture Faculty of Engineering Institute of Education and Home Economics, 2009-05-29, 2009-05-30, Jelgava, Letonya, 2009. 200
Scientific_Meetings_011.pdf
1. Köksal Akyol, A.; Oğuz, V.; Yılgın , N., Anne-Babaların Okul Öncesi Eğitim Kurumu Seçimleri Üzerine Anne-Babaya İlişkin Çeşitli Değişkenlerin Etkisinin İncelenmesi. I. Uluslararası Sosyal Hizmetler Sempozyumu, 2006-04-09, 2006-04-12, Antalya/Belek, Türkiye, 2006. 200
Scientific_Meetings_013.pdf
12. ATA, N.; OĞUZ ATICI, V., Okul Öncesi Döneminde Koppitz Bir İnsan Çiz Testinin Rehberlik Amaçlı Kullanılması. II. International Symposium on Global Pandemics and Multidisciplinary Covid-19 Studies, 2021-07-19, 2021-07-20, Ankara, Türkiye, 2021. 100
Scientific_Meetings_026.pdf
11. SALI, G.; OĞUZ, V., Ebeveynlerin Evlilik Uyumları ile Çocuklarının Davranışsal Duygusal Güçlülüklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. VI. International Eurasian Educational Research Congress, 2019-06-19, 2019-06-22, Ankara, Türkiye, 2019. 100
Scientific_Meetings_014.pdf
10. YILMAZ, S.; ÇIĞ, O.; OĞUZ, V., Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçme Motivasyonlarının Araştırılması. I. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2018-11-01, 2018-11-03, Mersin, Türkiye, 2018. 100
Scientific_Meetings_022.pdf
9. OĞUZ, V., Çocukların Korkuları ve Nedenleri. 5 Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_008.pdf
8. OĞUZ, V., Anaokullarında Çocukların Devamsızlıkları ve Nedenleri. 5 Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, . 100
7. OĞUZ, V., Anaokullarında Çocukların Devamsızlıkları ve Nedenleri. 5 Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2017-10-18, 2017-10-21, ANKARA, Türkiye, 2017. 100
Scientific_Meetings_009.pdf
6. Konan, N.; Oğuz, V., Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Özyeterlik İnancı ile Yaşam Yönelimi Arasındaki İlişki. . VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 2016-11-03, 2016-11-05, Girne, KKTC, 2016. 100
Scientific_Meetings_005.pdf
5. Oğuz, V.; Konan, N., Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Eğitimi ve Öğrencilerine İlişkin Metaforik Algıları. VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 2016-11-03, 2016-11-05, Girne, KKTC, 2016. 100
Scientific_Meetings_004.pdf
4. Gülay Ogelman, H.; Oğuz, V.; Körükçü, Ö.; Köksal Akyol, A., Examination of the Effect of Perspective-Taking Skills of Six Year Old Children on Their Social Competences. International Congress on Education For The Future: Issue and Challenges, 2015-05-13, 2015-05-15, ANKARA, Türkiye, 2015. 85
Scientific_Meetings_003.pdf
3. Akkol, M.; Sali, G.; Oğuz , V., Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Müzik Etkinliklerinde Öğretmenlerin Yaşadığı Sorunlar. International Association of Educational Researchers, ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, 2013-05-31, 2013-06-02, Nevşehir/Ürgüp, Türkiye, 2013. 100
2. Oğuz, V., The Factors Influencing Childrens’ Drawings. World Conference on Educational Sciences, 2010-02-04, 2010-02-08, İstanbul, Türkiye, 2010. 100
1. Oğuz, V.; Körükçü, Ö., An Analysis of Self-esteem Levels and Parental Attitudes of the Students Attending Child Development Program. World Conference on Educational Sciences, 2010-02-04, 2010-02-08, İstanbul, Türkiye, 2010. 100
1. Köksal Akyol, A.; Oğuz, V., Milli Eğitim Bakanlığı 2002 36-72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programı ile Montessori Yaklaşımı Arasındaki Benzerlikler. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 2005-09-28, 2005-09-30, Denizli, Türkiye, 2005. 100
Scientific_Meetings_006.pdf
6. Konan, N.; Oğuz, V.; Özkan, G., Lisansüstü Tezlerde Denence. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 2015-04-16, 2015-04-18, Niğde, Türkiye, 2015. 50
Scientific_Meetings_015.pdf
5. Konan, N.; Oğuz, V., Okul Öncesi Öğretmenlerinin ‘Öğretmen Teftiş Formu’nda Yer Alan Değerlendirme Ölçütlerine İlişkin Görüşleri. 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 2013-11-07, 2013-11-09, İstanbul, Türkiye, 2013. 50
4. Sezer, Ö.; Oğuz, V., Üniversite Öğrencilerinde Kendilik Değerini Yordayıcı Olarak Anne Baba Tutumları ve Bazı Sosyo Demografik Değişkenlerin İncelenmesi. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2009-10-21, 2009-10-23, Adana, Türkiye, 2009. 50
3. Koca, B.; Oğuz, V., İnönü Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Kişilerarası İlişkilerinin İncelenmesi. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2009-10-21, 2009-10-23, Adana, Türkiye, 2009. 50
Scientific_Meetings_016.pdf
2. Konan, N.; Oğuz, V., Öğretmenlerin Okuma Alışkanlıkları. . Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2009-10-01, 2009-10-03, İzmir, Türkiye, 2009. 50
Scientific_Meetings_007.pdf
1. Sezer, Ö.; Karaoğlu, L.; Oğuz , V.; Sezer, E., Üniversite Öğrencilerinin Çiftler Arası Şiddeti Kabul Düzeyleri. I. Kadın Sağlığı Kongresi “Kadına Yönelik Şiddet”, 2008-03-20, 2008-03-22, Ankara, Türkiye, 2008. 37
Scientific_Meetings_017.pdf
2. Konan, N.; Oğuz, V.; Uslu, B., Lisansüstü Tezlerde Örneklem. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 2015-04-16, 2015-04-18, Niğde, Türkiye, 2015. 25
Scientific_Meetings_019.pdf
1. Sezer, Ö.; Karaoğlu, L.; Oğuz, V.; Sezer, E., Üniversite Öğrencilerinde Çıkma Deneyimi ve İlişkilerinde Şiddeti Kullanma Düzeyleri. I. Kadın Sağlığı Kongresi “Kadına Yönelik Şiddet”, 2008-03-20, 2008-03-22, Ankara, Türkiye, 2008. 18
Scientific_Meetings_018.pdf
2. Büşra Simge YAVUZ, OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE EMPATİK EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2022, Tamamlandı. 200
1. Behiye Ceylan ÖZDEMİR ÜRÜN, Okul öncesi dönemdeki çocukların teknoloji kullanımının ebeveyn ve çocuk görüşleri açısından incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2022, Tamamlandı. 200
1. EGITIM YONETICILERI VE UZMANLARI DERNEGI, JOURNAL OF CONTEMPORARY ADMINISTRATIVE SCIENCE , EDITOR KURULU UYELIGI, E-ISSN : 2564-7490, - Devam ediyor. 0
2. CAGDAS YONETIM BILIMLERI DERGISI , EDITOR KURULU UYELIGI, ISSN : 2564-7490, E-ISSN : 2564-7490, 2020-12-23 - Devam ediyor. 0
1. ABANT İZZET BAYSAL ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI (ULAKBİM) , [ 2021 : 1 ] . 4
2. BARTıN ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI (H.W. WILSON EDUCATION FULL TEXT, ULAKBİM) , [ 2021 : 1 ] . 4
3. EJER - EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH (ESCI, ERIC, SCOPUS, ULAKBİM) , [ 2019 : 1 ] . 4
4. ERKEN ÇOCUKLUK ÇALışMALARı DERGISI (ULAKBİM) , [ 2019 : 1 ] [ 2020 : 1 ] [ 2021 : 2 ] . 16
5. ERZINCAN EğITIM FAKüLTESI DERGISI (ULAKBİM, INDEX COPERNICUS) , [ 2019 : 1 ] . 4
6. EğITIMDE NITEL ARAşTıRMALAR DERGISI (ENAD) (ESCI, ULAKBİM) , [ 2020 : 1 ] . 4
7. FıRAT ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI (ULAKBİM) , [ 2021 : 1 ] . 4
8. IJOESS - INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES (ULAKBİM, INDEX COPERNICUS) , [ 2017 : 1 ] [ 2018 : 1 ] [ 2019 : 3 ] . 20
9. IOJES - INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES (H.W. WILSON EDUCATION FULL TEXT) , [ 2019 : 5 ] [ 2020 : 1 ] [ 2021 : 1 ] . 28
10. KURAMSAL EğITIMBILIM DERGISI (H.W. WILSON EDUCATION FULL TEXT, ERIC, ULAKBİM) , [ 2021 : 1 ] . 4
11. MEDENIYET EğITIM ARAşTıRMALARı DERGISI (ASOS INDEX) , [ 2021 : 1 ] . 4
12. MERSIN ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI (H.W. WILSON EDUCATION FULL TEXT, ULAKBİM) , [ 2016 : 1 ] [ 2017 : 1 ] [ 2018 : 3 ] [ 2019 : 1 ] [ 2020 : 2 ] . 32
13. MILLI EğITIM DERGISI (SCOPUS, ULAKBİM) , [ 2019 : 1 ] [ 2020 : 1 ] . 8
14. MUğLA SıTKı KOçMAN EğITIM FAKüLTESI DERGISI (ULAKBİM) , [ 2022 : 1 ] . 4
15. PAMUKKALE ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITüSü DERGISI (H.W. WILSON EDUCATION FULL TEXT, ESCI, ULAKBİM) , [ 2018 : 1 ] . 4
16. PSYCHO-EDUCATIONAL RESEARCH REVIEWS (ERIC, ULAKBİM) , [ 2022 : 1 ] . 4
17. SOSYAL POLITIKA ÇALışMALARı DERGISI (ULAKBİM) , [ 2021 : 1 ] . 4
18. TUJPED - TURKISH JOURNAL OF PRIMARY EDUCATION (INDEX COPERNICUS) , [ 2018 : 1 ] . 4
19. TURKISH STUDIES INTERNATIONAL ACADEMIC JOURNALS (ULAKBİM) , [ 2017 : 1 ] [ 2018 : 1 ] . 8
20. UşAK ÜNIVERSITESI EğITIM ARAşTıRMALARı DERGISI (ASOS INDEX) , [ 2022 : 1 ] . 4
21. VAN YüZüNCü YıL ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI (ULAKBİM) , [ 2022 : 1 ] . 4
22. ÇAğDAş YöNETIM BILIMLERI DERGISI (SOBIAD, TüRK EğITIM İNDEKSI) , [ 2017 : 1 ] . 4
23. ÇOCUK, EDEBIYAT VE DIL EğITIMI DERGISI (INDEX COPERNICUS, ASOS INDEX) , [ 2019 : 1 ] . 4
24. ÇUKUROVA ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI (ESCI, ULAKBİM) , [ 2019 : 1 ] [ 2021 : 1 ] . 8
25. İNöNü ÜNIVERSITESI EğITIM FAKüLTESI DERGISI (H.W. WILSON EDUCATION FULL TEXT, ULAKBİM) , [ 2021 : 1 ] . 4
1. TUBA, 2006-12-31, Ankara, Türkiye. 0
2. TUBA, 2006-12-31, Ankara, Türkiye. 0
3. TUBA, 2007-12-31, Ankara, Türkiye. 0
4. TUBA, 2007-12-31, Ankara, Türkiye. 0
5. TÜBİTAK, 2008-12-31, Ankara, Türkiye. 0
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ311 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ409 | Öğretmenlik Uygulaması - I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ313 | Bebeklik Döneminde Eğitim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ313 | Bebeklik Döneminde Eğitim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OEB303 | Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OEB303 | Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OEB008 | Risk Altındaki Çocuklar ve Eği | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ311 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | OÖE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi Eğitimi Bilim Dalı | 4-0-4 |
Güz | OÖE 502 | Çocukları Tanıma Teknikleri | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Güz | OÖE 503 | Çocuk ve Resim | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Okul Öncesi Eğitimi ( Yüksek L | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP306 | Materyal Geliştime | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ410 | Öğretmenlik Uygulaması - II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP306 | Materyal Geliştirme | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ212 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ212 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OEB008 | Risk Altındaki Çocuklar ve Eği | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ308 | Çocuğu Tanıma ve Değerlendime | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ308 | Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ406 | Risk Altındaki Çocuklar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ406 | Risk Altındaki Çocuklar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ202 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ202 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | OEB102 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ409 | Öğretmenlik Uygulaması - I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OEB008 | Risk Altındaki Çocuklar ve Eği | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ313 | Bebeklik Döneminde Eğitim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ313 | Bebeklik Döneminde Eğitim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖÖ406 | Risk Altındaki Çocuklar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP306 | Materyal Geliştirme | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP306 | Materyal Geliştime | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ202 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ212 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ308 | Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP412 | Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ404 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖÖ406 | Risk Altındaki Çocuklar | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ410 | Öğretmenlik Uygulaması - II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖÖ202 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ212 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP308 | Etkili İletişim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | EBD342 | Özel Eğitim* | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ308 | Çocuğu Tanıma ve Değerlendime | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP412 | Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖÖ409 | Öğretmenlik Uygulaması - I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ313 | Bebeklik Döneminde Eğitim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ403 | Okulöncesi Eğitimde Araştırma | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ409 | Öğretmenlik Uygulaması - I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖP205 | Yaratıcılık ve Geliştirilmesi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ313 | Bebeklik Döneminde Eğitim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖÖ308 | Çocuğu Tanıma ve Değerlendime | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | EBD342 | Özel Eğitim* | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ212 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ202 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | ÖEB342 | Özel Eğitim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖÖ308 | Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | OÖP306 | Materyal Geliştirme | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ212 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖÖ202 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖP306 | Materyal Geliştime | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ205 | Çocuk ve Medya | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ313 | Bebeklik Döneminde Eğitim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖÖ313 | Bebeklik Döneminde Eğitim | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP202 | Erken Çoc. Dön. Gelişim II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ202 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ212 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖÖ212 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP203 | Erken Çoc. Dön. Gelişim I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ205 | Çocuk ve Medya | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖP203 | Erken Çocukluk Dön. Gelişim I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ205 | Çocuk ve Medya | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-0-2 |
Güz | OÖÖ209 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | SNF409 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖP202 | Erken Çoc. Dön. Gelişim II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖÖ202 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | OÖP203 | Erken Çoc. Dön. Gelişim I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖÖ201 | Erken Çocukluk Döneminde Geliş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP310 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | OÖP408 | Öğretmenlik Uygulaması II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Bahar | OÖP404 | Araştırma Projesi II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | OÖP302 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-2-2 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 1-0-1 |
Güz | OÖP305 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-2-3 |
Güz | EBD341 | Erken Çocukluk Eğitimi | Eğitim Fakültesi | Sınıf Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | OÖP405 | Araştırma Projesi I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-2-2 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 2-6-5 |
Güz | OÖP403 | Öğretmenlik Uygulaması I | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği | 2-6-5 |
Güz | OÖP311 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. | 1-4-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | ||
|
|||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||
|
|||
TÜBİTAK 1002 | |||
|
|||
H2020 Projesi | |||
|
|||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |||
|
|||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||
|
|||
Yurtiçi Araştırma | |||
|
|||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||
|
|||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||
|
|||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||
|
|||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
|||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||
|
|||
Patent | Uluslararası patent | ||
|
|||
Ulusal patent | |||
|
|||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
|||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||
|
|||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||
|
|||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||
|
|||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||
|
|||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||
|
|||
TÜBA Akademi Ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |||
|
|||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |||
|
|||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||
|
|||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||
|
|||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||
|