ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ - Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi
Bölüm: Yeni nesil öğretim yöntem ve teknikleri, Sayfa: 75–112
SANCAR TOKMAK HATİCE
2019 Bilimsel Kitap 978-605-7846-40-2
Açık ve Uzaktan Öğrenme
Bölüm: Açık ve Uzaktan Öğrenmede Materyal ve İçerik Geliştirme, Sayfa: 267–286
ÖZONUR MESUT,SANCAR TOKMAK HATİCE
2019 Bilimsel Kitap 978-605-241-241-1
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ - Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi
Bölüm: Öğretim materyallerinin seçilmesi, hazırlanması ve değerlendirilmesi, Sayfa: 75–112
SANCAR TOKMAK HATİCE
2019 Bilimsel Kitap 978-605-7846-40-2
Integrating Video into Pre Service and In Service Teacher Training
Bölüm: Videos as Tools ofExpertise-Based Training(XBT) for the ProfessionalDevelopment of Teachers: XBT Videos for Teacher Development, Sayfa: 255–275
SANCAR TOKMAK HATİCE
2016 Bilimsel Kitap 9781522507116
Öğretim Teknolojisinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler
Bölüm: : Simülasyonlar ve Simülatörler: Tanımları, Öğrenme ve Öğretim Amaçlı Kullanımları, Sayfa: –
SANCAR TOKMAK HATİCE
2016 Bilimsel Kitap
New Directions in Technological and Pedagogical Content Knowledge Research Multiple Perspectives
Bölüm: A Survey Study Characterizing Turkish Prospective Primary School Teachers’ TPACK Competencies, Sayfa: 331–348
YELKEN TUĞBA,SANCAR TOKMAK HATİCE,YAVUZ KONOKMAN GAMZE
2015 Bilimsel Kitap
Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning
Bölüm: Perceptions on competencies developed in an active learning course featuring designing web-based instruction on mathematics, Sayfa: 380–394
SANCAR TOKMAK HATİCE,İNCİKABI LÜTFİ
2015 Bilimsel Kitap
Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi TPAB temelli öğretim tasarımları
Bölüm: TPAB – Temelli öğretim teknolojileri ve materyal tasarlama dersi: Matematik öğretimi için web-tabanlı uzaktan eğitim ortamı tasarlama, Sayfa: 239–258
SANCAR TOKMAK HATİCE
2013 Bilimsel Kitap
Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi TPAB temelli öğretim tasarımları
Bölüm: Teknolojik-Pedagojik-Alan Bilgisi (TPAB) Çerçevesi ve Bu Çerçevenin Milli Eğitim Bakanlığı Fen ve Matematik Eğitimi Programındaki Yeri, Sayfa: 1–12
YELKEN TUĞBA,SANCAR TOKMAK HATİCE,ÖZGELEN SİNAN,İNCİKABI LÜTFİ
2013 Bilimsel Kitap
Öğretim Teknolojisinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler
Bölüm: Simülasyonlar ve Simülatörler: Tanımları, Öğrenme ve Öğretim Amaçlı Kullanımları, Sayfa: 557–570
SANCAR TOKMAK HATİCE
2013 Bilimsel Kitap
Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration
Bölüm: Integrating Technology into Mathematics Teaching: A TPACK (Technological, Pedagogical, Content knowledge) – Based Course Design for College Students, Sayfa: 288–303
İNCİKABI LÜTFİ,SANCAR TOKMAK HATİCE
2013 Bilimsel Kitap
Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration
Bölüm: Integration of the Computer Games into Early Childhood Education Pre-service Teachers’ Mathematics Teaching, Sayfa: 178–196
SANCAR TOKMAK HATİCE,İNCİKABI LÜTFİ
2013 Bilimsel Kitap
Kitap yazarlığı bulunamadı!