Özel yetenekli ortaokul öğrencilerinin problem kurma süreçlerinde üretken yapay zekâ araçlarını kullanma kararlarının keşfedilmesi
KÜBRA YILDIRIM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÜRETKEN YAPAY ZEKA ARAÇLARINA GÜVEN ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
ZEYNEP YILDIZ AKDAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul kız öğrencilerinin metin tabanlı kodlama sürecinde hata ayıklama deneyimleri: Bir durum çalışması
SEMİHA ZORLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) araçları ile desteklenmiş akış kuramı tabanlı matematik öğretiminin ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin matematik dersine yönelik motivasyonlarına ve akış durumlarına etkisinin incelenmesi
SERAP YILDIRIM KÖKSAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Meslek lisesi öğrencilerinin nesne tabanlı programlama dersi proje geliştirme aşamalarında tasarım-odaklı düşünme süreçlerinin keşfedilmesi
MAHMUT KAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Kovid-19 gölgesinde BÖTE bölümü öğretmen adaylarının programlama öğretimi konusundaki bilgi, inanç, öz-yeterliliklerindeki ve öğretim uygulamalarındaki değişimin incelenmesi: Boylamsal bir çalışma
EMİNE AKKUŞ BELEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Denizcilik meslek lisesi öğretmenlerinin metaverse ortamını derslerine entegre etme süreçlerinin keşfedilmesi
AYSEL ÖZTÜRK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin İngilizce konuşma becerilerinin "Oyunlaştırma" etkinlikleri ile geliştirilmesi üzerine bir eylem araştırması
SENEM BOSTANCI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Web 2.0 araçları ile yapılan TPAB (teknolojik pedagojik alan bilgisi)-temelli uygulamaların İngilizce öğretmeni adaylarının TPAB yeterlik algılarına etkisi
UĞURCAN BAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
KOVID-19 pandemi döneminde üniversite öğrencilerinin çevrimiçi öğrenme sistemleri kabulleri ve çoklu görev algılarının çevrimiçi derslere bağlılıklarındaki rolünün incelenmesi
SEVCAN KARADAŞ GÜNDÜZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul bilişim teknolojileri öğretmenlerinin bilgi-işlemsel düşünme becerisinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi için yaptıkları aktivitelerin incelenmesi
VELİ MÜRŞİD İKBAL AKÇAER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin bilgisayar bilimi dersi "Problem çözme ve algoritmalar" ünitesinde öğrencilerin bilgi-işlemsel düşünme becerilerini geliştirmek için tasarladıkları öğretim tasarımı sürecinin incelenmesi
ZERRİN DAĞLI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı
İlkokul 4. sınıf öğrenci, veli ve öğretmenlerinin internet/bilgisayar ortamlı yardımcı eğitim malzemeleri (İBOYEM) hakkındaki görüşleri
FATMA BETÜL ÖZDEMİR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Acil uzaktan eğitim ile teknoloji destekli örnek olay tabanlı etkinliklerin öğretmen adaylarının teknolojik değer yönelim algılarına ve değer eğitimi tutumlarına etkisi
MEHMET SELİM YILDIRIM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Sanal gerçeklik ortamı olarak ikincil yaşam (second life) uygulamalarının tasarlanması ve bu uygulamaların internet tabanlı uzaktan eğitim öğrencilerinin öğrenmeleri üzerindeki etkilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
MESUT ÖZONUR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı