Prof. Dr. IŞIL TANRISEVEN
- Yöksis ID 138795
- Researcher ID ECP-7903-2022
- ORCID ID 0000-0001-5884-2807
- Scopus ID 55604106200
- Scholar ID F1uqFAcAAAAJ&hl=tr
- E-posta isiltanriseven@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42085
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Son 5 Makale
Öğretmen Adaylarının Afet Bilinci Algı Düzeyine İlişkin Bir İnceleme
Afet ve Risk Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 289–305 Link 2025
Reflections of BILSEM Future Awareness Psychoeducation Program in Practice
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, vol. 26, no. 3, pp. 363–380 Link 2025
Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Etkinliklerin Matematik Başarısı, Motivasyon ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 511–524 Link 2024
Ortaokul Matematik Dersi Öğrenme Ortamının Matematiksel Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. , pp. 72–93 Link 2024
Ortaokul Matematik Dersi Öğrenme Ortamının Matematiksel Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 60, no. 60, pp. 72–93 Link 2024
Afet ve Risk Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 289–305 Link 2025
Reflections of BILSEM Future Awareness Psychoeducation Program in Practice
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, vol. 26, no. 3, pp. 363–380 Link 2025
Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Etkinliklerin Matematik Başarısı, Motivasyon ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 511–524 Link 2024
Ortaokul Matematik Dersi Öğrenme Ortamının Matematiksel Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. , pp. 72–93 Link 2024
Ortaokul Matematik Dersi Öğrenme Ortamının Matematiksel Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 60, no. 60, pp. 72–93 Link 2024
Son 5 Bildiri
Öğretmenlerin Öğrenme Öğretme Sürecindeki Öğretim Stili Tercihleri
İstek Vakfı Okulları Fen ve Matematik Öğretmenleri 2. Sempozyumu ( - )
İlköğretim Okullarında Fen Bilgisi Dersinde Kullanılan Metod ve Teknikler İle Karşılaşılan Problemlerin Tespiti
8 Yıllık Eğitimde Fen ve Matematik Öğretimi Sempozyumu ( - )
Examining primary school teachers and teacher candidates sense of efficacy
Cyprus International Conference on Educational Research ( - )
Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Stratejileri Motivasyonel İnançları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Proceedings of International Conference on Educational Science ICES’08 ( - )
Turizm Rehberliği Öğrencilerinin Alanlarında Yaratıcı Dramanın Kullanılmasına İlişkin Görüşleri
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi (24.10.2019 - 27.10.2019) 2019
İstek Vakfı Okulları Fen ve Matematik Öğretmenleri 2. Sempozyumu ( - )
İlköğretim Okullarında Fen Bilgisi Dersinde Kullanılan Metod ve Teknikler İle Karşılaşılan Problemlerin Tespiti
8 Yıllık Eğitimde Fen ve Matematik Öğretimi Sempozyumu ( - )
Examining primary school teachers and teacher candidates sense of efficacy
Cyprus International Conference on Educational Research ( - )
Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Stratejileri Motivasyonel İnançları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Proceedings of International Conference on Educational Science ICES’08 ( - )
Turizm Rehberliği Öğrencilerinin Alanlarında Yaratıcı Dramanın Kullanılmasına İlişkin Görüşleri
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi (24.10.2019 - 27.10.2019) 2019