Examining primary school teachers and teacher candidates sense of efficacy
Cyprus International Conference on Educational Research ( - )
Tanrıseven Işıl
Öğretmen Adaylarının Öz düzenleme Stratejileri Motivasyonel İnançları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Proceedings of International Conference on Educational Science ICES’08 ( - )
Tanrıseven Işıl
Turizm Rehberliği Öğrencilerinin Alanlarında Yaratıcı Dramanın Kullanılmasına İlişkin Görüşleri
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi (24.10.2019 - 27.10.2019)
Işıl Tanrıseven
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri ve Okulların Karakter Eğitimi Yetkinliğine İlişkin Algılarının İncelenmesi
I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (14.03.2019 - 16.03.2019)
Mehmet Selim Yıldırım, Işıl Tanrıseven, Tuğba Yelken
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Öğrenme Ortamını Değerlendirmeleriyle Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Aktif Öğrenme Sempozyumu (06.09.2019 - 08.09.2018)
Zümrüt Yılmaz, Tuğba Yelken, Işıl Tanrıseven
Öğretmen Adaylarının 21.yy Öğrenen Becerileriyle Pedagojik Bilgi ve Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Aktif Öğrenme Sempozyumu (06.09.2019 - 08.09.2019)
Zümrüt Yılmaz, Işıl Tanrıseven
Öğretmen Adayları için Fatih Projesi Eğitimi: Öğretmen Adayları ve Eğitimicilerin Görüşleri ile Öğretmen Adaylarının Kazanımlarının İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (13.09.2018 - 15.09.2018)
Erol Uysal, Tuğba Yelken, Işıl Tanrıseven
Öğretmen Adaylarının Öğretme Motivasyonlarının İncelenmesi
Uluslarası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (19.05.2017 - 21.12.2017)
Sibel Cengizhan, Işıl Tanrıseven
Öğretmen adaylarının eleştirel pedagoji ilkelerine ilişkin algılarının incelenmesi
2. Uluslarası Çağdaş Eğitim araştırmaları Kongresi (28.09.2017 - 01.10.2017)
Gamze Tuncer, Işıl Tanrıseven
Felsefe Grubu Öğrencilerinin Akademik Motivasyonları ile sorgulama Becerileri Arasındaki İlişkinin incelenmesi
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (28.09.2017 - 01.10.2017)
Gamze Tuncer, Tuğba Yelken, Işıl Tanrıseven
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Teslağının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (18.05.2017 - 20.05.2017)
Fatih Çelikel, Işıl Tanrıseven
Öğrenci ve öğretmen görüşlerine göre mesleki gelişim dersinde kazanılan yeterlilikler
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (11.05.2017 - 14.12.2017)
Esra Cesur, Işıl Tanrıseven
Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimliklerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (27.10.2016 - 30.10.2016)
Volkan Lütfi Pan, Işıl Tanrıseven
Alternatif Değerlendirme Tekniklerinin Etkililiği Bir Meta analiz Çalışması
III. International Eurasian Educational Research Cogress (31.05.2016 - 03.06.2016)
Eda Gözüyeşil, Işıl Tanrıseven
İngilizce Öğretmeni Adaylarının Farklı Öğretim Kademelerine göre İngilizce Öğretim Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (27.10.2016 - 30.10.2016)
Volkan Lütfi Pan, Işıl Tanrıseven
Examination of Prospective Teachers Co Regulation Situations in terms of Various Variables
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (22.10.2015 - 24.10.2015)
Volkan Lütfi Pan, Işıl Tanrıseven
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenliğe İlişkin Özyeterlik ve Metaforik Algıları: Mersin Üniversitesi Örneği
International Ejer Congress 2015 (08.07.2015 - 10.06.2015)
Halil Erdem Çocuk, Gürol Yokuş, Işıl Tanrıseven
İngilizce Öğretmenlerinin İlkokul 2 Sınıf İngilizce Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi (16.10.2014 - 18.10.2014)
Çağan Yıldıran, Işıl Tanrıseven
Yapılandırmacı Yaklaşımın Eğitim Fakültesi Programlarına Yansıması
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (05.10.2011 - 08.10.2011)
Sibel Cengizhan, Işıl Tanrıseven
İlköğretim Müfettişlerinin Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeylerini Algılamaları
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi (01.10.2009 - 03.10.2009)
Tuğba Yelken Yanpar, Figen Kılıç, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeyleri Üzerindeki Etkisi
Uluslar arası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi “Günümüzde Balkanlarda Eğitim Kongre Bildirileri (01.10.2009 - 03.10.2009)
Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi
Evaluating Prospective Classroom Teachers Attitudes Towards Classroom Teaching Department
The 2th International Balkan Education Congress Searching Exellence in Education, Edirne, TÜRKİYE, 8-9-10 October, 2004 (08.10.2004 - 10.10.2004)
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Öğretmenlerin Öğrenme Öğretme Sürecindeki Öğretim Stili Tercihleri
İstek Vakfı Okulları Fen ve Matematik Öğretmenleri 2. Sempozyumu ( - )
Lütfi Üredi, Işıl Üredi
İlköğretim Okullarında Fen Bilgisi Dersinde Kullanılan Metod ve Teknikler İle Karşılaşılan Problemlerin Tespiti
8 Yıllık Eğitimde Fen ve Matematik Öğretimi Sempozyumu ( - )
Ayla Gürdal, Işıl Tanrıseven, Işıl Kurt
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Ve Öğretmen Adaylarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri Mersin Üniversitesi Örneği
2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (27.09.2012 - 29.09.2012)
Eylem Yalçın İncik, Işıl Tanrıseven
Öğretmen Adaylarının Eğitim Araştırmalarına İlişkin Görüşleri
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (27.09.2012 - 29.09.2012)
Gamze Yavuz Konokman, Işıl Tanrıseven, Kürşat Karasolak
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri Mersin Üniversitesi Örneği
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (27.09.2012 - 29.09.2012)
Eylem Yalçın İncik, Işıl Tanrıseven
Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinde İlişkin Kazanımları Karşılaştıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri
I. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi ile EPÖDER İşbirliği, I. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ayvalık/Balıkesir, (13-15 Mayıs). (13.05.2010 - 15.05.2010)
Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi, Tuğba Yanpar Yelken, Ferruh Özcan
İlköğretim Öğretmenlerin Öğretim Stili Tercihleri ile Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (02.05.2008 - 04.05.2008)
Lütfi Üredi, Işıl Üredi
İlköğretim Programı 4 ve 5 Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Kazanımlarına İlişkin Eğitici Drama Örnekleri
İstek Vakfı Okulları III. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu. İstek Özel Acıbadem Okulları, (14 Nisan 2007) İstanbul. (14.04.2007 - 14.04.2007)
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yordayıcısı Olarak Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (27.04.2007 - 29.04.2007)
Lütfi Üredi, Işıl Üredi
Öz düzenlemeye Dayalı Öğrenmeyi Sağlayan Sınıf Ortamının Oluşturulması
İstek Vakfı Okulları II. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (8 Nisan 2006) İstanbul. (08.04.2006 - 08.04.2006)
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Buluş Yolu ile Öğretimin Öğrenci Başarısı ve Hatırlama Düzeyi Üzerindeki Etkisi
İstek Vakfı Okulları 1. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (05 Mart 2005) İstanbul. (05.03.2005 - 05.03.2005)
Lütfi Üredi, Işıl Üredi
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması
İstek Okulları 1. Fen ve Matematik Öğretmenleri Sempozyumu, (05 Mart 2005) İstanbul. (05.03.2005 - 05.03.2005)
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
İlköğretim Öğrencilerinin Stres Düzeyleri ile Ders Başarıları Arasındaki İlişki
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (27.09.2000 - 30.09.2000)
Birsen Palut, Işıl Tanrıseven