Öğretmen adaylarının afet bilinci algı düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
AYMAN ALKHALAF
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Gelecek Farkındalığı Psikoeğitim Programı'nın uygulamadaki yansımaları
MUSTAFA AYDOĞAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlkokul 3. sınıfta Dienes ilkelerine dayalı kesir öğretiminin başarı, motivasyon ve kalıcılık üzerindeki etkisi
BUKET ŞİMŞEK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Farklı öğretim kademelerinde görev yapan öğretmenlerin planlama yeterlik algılarına göre öz-düzenlemeye dayalı öğrenme ortamı oluşturma düzeylerinin incelenmesi
GAMZE TUNCER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Fen ve teknoloji dersinde dijital öyküleme sürecinde yaratıcı drama kullanımının başarı, tutum ve bilimsel yaratıcılığa etkisi
GÖZEN AKGÜL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları Ana Bilim Dalı
5. sınıf öğrencilerinin sınıf içi etkinlik ve akademik başarı düzeylerine göre öz-düzenleme stratejileri ve motivasyonel inançlarının incelenmesi
YASEMİN DEMİRCAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları Ana Bilim Dalı
Ortaokul branş öğretmenlerinin bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama yeterliklerine yönelik hizmetiçi eğitim programının Kirkpatrick modeli ile değerlendirilmesi
İDRİS KOCABEY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Türkçe öğretiminde evrensel tasarıma dayalı öğrenme'nin ortaokul öğrencilerinin bilinçli farkındalıklarına, derse katılımlarına ve anlama becerilerine etkisinin incelenmesi
ALİ CİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul matematik dersi öğretim programının matematiksel yetkinlik bağlamında aydınlatıcı program değerlendirme modeli İle değerlendirilmesi
FATİH ÇELİKEL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İşbirlikli Düzenleme Ortamı Olarak Bolog Kullanımının Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimlik Gelişimleri ve İşbirlikli Düzenleme Durumları Üzerindeki Etkisi
Volkan Lütfü Pan
- -