Öğretmen Adaylarının Afet Bilinci Algı Düzeyine İlişkin Bir İnceleme
Afet ve Risk Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 289–305
Ayman Alkhalaf, Işıl Tanrıseven
Reflections of BILSEM Future Awareness Psychoeducation Program in Practice
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, vol. 26, no. 3, pp. 363–380
Mustafa Aydoğan, Işıl Tanrıseven
Ortaokul 8. Sınıf Matematik Ders Kitabı ve LGS’de Yer Alan Üslü İfadelerle İlgili Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Atlas Journal, vol. 10, no. 54, pp. 52–61
Kadirhan Dicle, Işıl Tanrıseven
2005-2023 Yılları Arasında Türkiye’de Yapılan Matematik Dersi Öğretim Programı Değerlendirme Çalışmalarının Analizi: Sistematik Derleme
Atlas Journal, vol. 10, no. 54, pp. 62–77
Huriye Yavuzkan, Işıl Tanrıseven
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Uygulanan Uyum Eğitim Programının İncelenmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 130, no. 130, pp. 215–234
Halil İbrahim Kabadayı, Işıl Tanrıseven
İşbirlikli Düzenleme Ortamı Olarak Blog Kullanımının Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimlik Algıları Üzerindeki Etkisi
International Journal of Eurasia Social Sciences, vol. 12, no. 45, pp. 571–591
Volkan Lütfi Pan, Işıl Tanrıseven
İlkokul Öğrencilerinin Temel Bilimsel SüreçBecerilerinin Belirlenmesi: Bir Karma YöntemAraştırması
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 31, pp. 3985–4011
Ayhan Koçoğlu, Işıl Tanrıseven
Global Citizenship: From the Lens of the Education Faculty Instructors
International Journal of Progressive Education, vol. 16, no. 5, pp. 106–120
Seda Baysal, Işıl Tanrıseven
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünmenin Duyuşsal Stratejilrini Kullanmalarına Yönelik Görüşleri
Uluslarararası Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 23, no. 7, pp. 23–40
Halil Bolat, Işıl Tanrıseven
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarının Öz Denetim Değeri Açısından İncelenmesi
Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 46, pp. 534–553
Ali Cin, Işıl Tanrıseven
An Evaluative Look at Afghan Lower Secondary EFL Textbooks
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 17, no. 46, pp. 341–360
Sayed Masood Haıdarı, Işıl Tanrıseven, Ömer Özer
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİNDE ALDIKLARI TÜRKÇE EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL, vol. 6, no. 64, pp. 2537–2548
İsmail Karakuş, Işıl Tanrıseven
YARATICI DRAMANIN ERGENLERİN TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ TUTUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
İleri Eğitim Çalışmaları Dergisi, vol. 12, no. 45, pp. 53–67
Fatma Ülker, Fatma Ülker Tarhan, Işıl Tanrıseven
Sınıf öğretmenlerinin problem kurma öz-yeterlik inanç düzeylerinin belirlenmesi
Route Educational and Social Science Journal, vol. 4, no. 2, pp. 33–42
Yücel Durul Altıntaş, Işıl Tanrıseven
A Meta-analysis of the Alternative Assessment Techniques
Eurasian Journal of Educational Research, vol. 17, no. 70, pp. 1–20
Eda Gözüyeşil, Işıl Tanrıseven
The effect of portfolio based writing assessment on the development of writing skills of EFL students
International Journal of Educational Sciences, vol. 8, no. 3, pp. 35–45
Ömer Özer, Işıl Tanrıseven
Mathematics and science teachers perceptions about using drama during the digital story creation process
Educational media international, vol. 53, no. 3, pp. 216–227
Gözen Yüksekyalçın, Işıl Tanrıseven, Hatice Sancar Tokmak
DEVLET KONSERVATUVARI MÜZİK VE SAHNE SANATLARI LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN GENEL KÜLTÜ
The Journal of Academic Social Science Studies, vol. 7, no. Number: 37, pp. 203–203
Ergen Binnur, Işıl Tanrıseven
İngilizce Öğretmenlerinin İlkokul 2 Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
International Journal of Language Academy, vol. 3, no. 6, pp. 210–210
Çağan Yıldıran, Işıl Tanrıseven
Üniversite Öğrencilerine Zamanı İyi Kullanma Farkındalığının Yaratıcı Drama Yoluyla Kazandırılması
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 36, pp. 87–100
Işıl Tanrıseven, Murtaza Aykaç
A Tool That can be Effective in Self regulated Learning of Pre service Teachers The Mind Map
Australian Journal of Teacher Education, vol. 39, no. 1, pp. 65–80
Tanrıseven Işıl
Beşinci sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde sınıf içi etkinlik ve akademik başarı düzeyine göre öz-düzenleme stratejilerinin ve motivasyonel inançlarının incelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 7, no. 45, pp. –
Yasemin Solmaz Demircan, Işıl Tanrıseven
Okul Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Kullanımına İlişkin Yeterlik Algıları Üzerindeki Etkisi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 3, no. 1, pp. 389–412
Işıl Tanrıseven
Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitime İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 21, no. 3, pp. 997–1010
Kürşat Karasolak, Işıl Tanrıseven, Gamze Yavuz Konokman
Primary School Teachers Realization Levels of Self regulated Learning Practices and Sense of Efficacy
Educational Research and Reviews, vol. 8, no. 7, pp. 297–301
Işıl Tanrıseven
Orta Öğretim Öğrencilerinin İnsani Değerleri Motivasyonel İnançları ve Öz düzenleme Stratejileri Arasındaki Yordayıcı İlişkiler
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 13, no. 1, pp. 21–36
Işıl Tanrıseven, Bülent Dilmaç
The Effect of Perceived Parenting Styles on Self Regulated Learning Strategies and Motivational Beliefs
International Journal about Parents in Education, vol. 2, no. 1, pp. 25–34
Ayşe Münire Erden, Işıl Tanrıseven
Ortaokul Matematik Dersi Öğrenme Ortamının Matematiksel Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 60, no. 60, pp. 72–93
Fatih Çelikel, Işıl Tanrıseven
Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Etkinliklerin Matematik Başarısı, Motivasyon ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 511–522
Buket Şimşek, Işıl Tanrıseven
Üniversite Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Gözünden Uzaktan ve Yüz Yüze Eğitim: Bir Metafor Çalışması
International Journal of Eurasia Social Sciences, vol. 13, no. 50, pp. 1494–1509
Tolga Çay, Işıl Tanrıseven
İlk Okuma Yazma Eğitimi ve Sonrasında Bitişik Eğik El Yazısı Kullanımı ile İlgili Yaşanan Sorunlara İlişkin Nitel Bulguların Meta-Özeti
Turkish Studies, vol. Volume 15 Issue 4, no. Volume 15 Issue 4, pp. 2856–2876
Ufuk Özkale, Işıl Tanrıseven
Fen ve Teknoloji Dersinde Dijital Öyküleme Sürecinde Yaratıcı Drama Kullanımının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları ve Dijital Öyküleri Üzerindeki Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 27, no. 6, pp. 2501–2512
Gözen Akgül, Işıl Tanrıseven
Felsefe Grubu Öğrencilerinin Akademik Motivasyonları İle Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 3, pp. 1156–1175
Gamze Tuzer, Tuğba Yelken, Işıl Tanrıseven
Ortaokul matematik dersi öğretim programı taslağının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 4, no. 13, pp. 509–52
Fatih Çelikel, Işıl Tanrıseven
KAMU ÇALIŞANLARININ TEMEL İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN STUFFLEBEAM’İN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilmler Enstitüsü Dergisi, vol. 9, no. 22, pp. 1–14
Mutlu Uygur, Işıl Tanrıseven
Öğretmen Adaylarının İşbirlikli Düzenleme Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 377–390
Volkan Lütfi Pan, Işıl Tanrıseven
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenliğe İlişkin Öz yeterlik ve Metaforik algıları Mersin Üniversitesi Örneği
Mustafa Kemal Üniversitesi sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 32, pp. 373–387
Halil Erdem Çocuk, Gürol Yokuş, Işıl Tanrıseven
Yapılandırmacı Yaklaşımın Eğitim Fakültesi Programlarına Yansıması
JASSS, vol. 6, no. 7, pp. 1019–1037
Işıl Tanrıseven, Sibel Cengizhan
Öğretmen Adaylarının Eğitim Araştırmalarına İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 141–158
Gamze Yavuz Konokman, Işıl Tanrıseven, Kürşat Karasolak
Üniversite Öğrencilerinin Yaratıcı Dramanın Kişisel ve Mesleki Yaşantılarına Katkısına İlişkin Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 6, no. 12, pp. 329–348
Işıl Tanrıseven, Murtaza Aykaç
Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitim Etkinliklerine İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 21, no. 3, pp. 997–1010
Karasolak Kürşat, Işıl Tanrıseven, Gamze Yavuz Konokman
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanı ve Öğretmen Adaylarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 3, pp. 172–184
Eylem Yalçın İncik, Işıl Tanrıseven
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Ve Öğretmen Adaylarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri Mersin Üniversitesi Örneği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 3, pp. 172–184
Eylem Yalçın İncik, Işıl Tanrıseven
Öz düzenleme stratejileri ve motivasyonel inançlar ile standart olmayan sözel problem çözme arasındaki ilişkiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 167–180
Çiğdem Kılıç, Işıl Tanrıseven
İlköğretim Müfettişlerinin Görüşlerine Göre Yapılandırmacı Program ve Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeyleri
Çukurova Üniv. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 31–46
Tuğba Yelken Yanpar, Lütfi Üredi, Işıl Tanrıseven, Figen Kılıç
İlköğretim Müfettişlerinin Yapılandırmacı Program ile Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeylerine İlişkin Görüşleri
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 31–46
Tuğba Yanpar Yelken, Tuğba Yelken, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi, Figen Kılıç
Öz Düzenleme Stratejileri Ve Motivasyonel İnançlarının Yordayıcısı Olarak Algılanan Anne Baba Tutumları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi,, vol. 7, no. 4, pp. 781–811
Işıl Tanrıseven, Münire Erden
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Üzerinde Etkili Olabilecek Bir Değişken Öğretim Stili Tercihi
e-Journal of New World Sciences Academy, vol. 4, no. 4, pp. 1171–1185
Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi
Matematik Öğretiminde Problem Çözme Stratejisi Olarak Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 25, no. 2, pp. 21–33
Işıl Tanrıseven, Sare Şengül, Ayla Gürdal
Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yordayıcısı Olarak Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 133–144
Lütfi Üredi, Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi
Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerini Geliştiren Öğrenme Ortamının Oluşturulması
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 27–39
Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Öğretmen Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Bölümüne İlişkin Tutumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Program Değerlendirme Çalışması
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 14–23
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Cinsiyetlerine Bulundukları Sınıflara ve Başarı Düzeylerine Göre Fen Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik İnançlarının Karşılaştırılması
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 10–20
Işıl Üredi, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Motivasyonel İnançlarının Matematik Başarısını Yordama Gücü
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 250–260
Işıl Üredi, Lütfi Üredi
Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Etkinliklerin Matematik Başarısı, Motivasyon ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 511–524
Buket Şimşek, Işıl Tanrıseven
Ortaokul Matematik Dersi Öğrenme Ortamının Matematiksel Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. , pp. 72–93
Fatih Çelikel, Işıl Tanrıseven