Öğretmen Adaylarının Afet Bilinci Algı Düzeyine İlişkin Bir İnceleme

Afet ve Risk Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 289–305

Ayman Alkhalaf, Işıl Tanrıseven

2025 Hakemli Scopus Link
Reflections of BILSEM Future Awareness Psychoeducation Program in Practice

ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, vol. 26, no. 3, pp. 363–380

Mustafa Aydoğan, Işıl Tanrıseven

2025 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Link
Ortaokul 8. Sınıf Matematik Ders Kitabı ve LGS’de Yer Alan Üslü İfadelerle İlgili Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

Atlas Journal, vol. 10, no. 54, pp. 52–61

Kadirhan Dicle, Işıl Tanrıseven

2024 Hakemli Eurasian Scientific Journal Index (ESJI) Link
2005-2023 Yılları Arasında Türkiye’de Yapılan Matematik Dersi Öğretim Programı Değerlendirme Çalışmalarının Analizi: Sistematik Derleme

Atlas Journal, vol. 10, no. 54, pp. 62–77

Huriye Yavuzkan, Işıl Tanrıseven

2024 Hakemli Eurasian Scientific Journal Index (ESJI) Link
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Uygulanan Uyum Eğitim Programının İncelenmesine Yönelik Bir Durum Çalışması

Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 130, no. 130, pp. 215–234

Halil İbrahim Kabadayı, Işıl Tanrıseven

2022 Hakemli Copernicus Link
İşbirlikli Düzenleme Ortamı Olarak Blog Kullanımının Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimlik Algıları Üzerindeki Etkisi

International Journal of Eurasia Social Sciences, vol. 12, no. 45, pp. 571–591

Volkan Lütfi Pan, Işıl Tanrıseven

2021 Hakemli Ebsco Host Link
İlkokul Öğrencilerinin Temel Bilimsel SüreçBecerilerinin Belirlenmesi: Bir Karma YöntemAraştırması

Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 31, pp. 3985–4011

Ayhan Koçoğlu, Işıl Tanrıseven

2020 Hakemli Ebsco Host Link
Global Citizenship: From the Lens of the Education Faculty Instructors

International Journal of Progressive Education, vol. 16, no. 5, pp. 106–120

Seda Baysal, Işıl Tanrıseven

2020 Hakemli Journals Indexed in Eric
Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünmenin Duyuşsal Stratejilrini Kullanmalarına Yönelik Görüşleri

Uluslarararası Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 23, no. 7, pp. 23–40

Halil Bolat, Işıl Tanrıseven

2020 Hakemli Sobiad
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarının Öz Denetim Değeri Açısından İncelenmesi

Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 46, pp. 534–553

Ali Cin, Işıl Tanrıseven

2020 Hakemli Copernicus
An Evaluative Look at Afghan Lower Secondary EFL Textbooks

Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 17, no. 46, pp. 341–360

Sayed Masood Haıdarı, Işıl Tanrıseven, Ömer Özer

2020 Hakemli Asos İndex
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİNDE ALDIKLARI TÜRKÇE EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL, vol. 6, no. 64, pp. 2537–2548

İsmail Karakuş, Işıl Tanrıseven

2020 Hakemli ESJI, SOBIAD Link
YARATICI DRAMANIN ERGENLERİN TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ TUTUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

İleri Eğitim Çalışmaları Dergisi, vol. 12, no. 45, pp. 53–67

Fatma Ülker, Fatma Ülker Tarhan, Işıl Tanrıseven

2019 Hakemli Asos İndeks Link
Sınıf öğretmenlerinin problem kurma öz-yeterlik inanç düzeylerinin belirlenmesi

Route Educational and Social Science Journal, vol. 4, no. 2, pp. 33–42

Yücel Durul Altıntaş, Işıl Tanrıseven

2017 Hakemli Türk Eğitim İndeksi
A Meta-analysis of the Alternative Assessment Techniques

Eurasian Journal of Educational Research, vol. 17, no. 70, pp. 1–20

Eda Gözüyeşil, Işıl Tanrıseven

2017 Hakemli Eğitim Bilimleri 7 atıf Link
The effect of portfolio based writing assessment on the development of writing skills of EFL students

International Journal of Educational Sciences, vol. 8, no. 3, pp. 35–45

Ömer Özer, Işıl Tanrıseven

2016 Hakemli Education Full Text
Mathematics and science teachers perceptions about using drama during the digital story creation process

Educational media international, vol. 53, no. 3, pp. 216–227

Gözen Yüksekyalçın, Işıl Tanrıseven, Hatice Sancar Tokmak

2016 Hakemli Journals Indexed in Eric 10 atıf Link
DEVLET KONSERVATUVARI MÜZİK VE SAHNE SANATLARI LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN GENEL KÜLTÜ

The Journal of Academic Social Science Studies, vol. 7, no. Number: 37, pp. 203–203

Ergen Binnur, Işıl Tanrıseven

2015 Hakemli EBSCO Link
İngilizce Öğretmenlerinin İlkokul 2 Sınıf İngilizce Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri

International Journal of Language Academy, vol. 3, no. 6, pp. 210–210

Çağan Yıldıran, Işıl Tanrıseven

2015 Hakemli Open Academic Journals İndex 12 atıf Link
Üniversite Öğrencilerine Zamanı İyi Kullanma Farkındalığının Yaratıcı Drama Yoluyla Kazandırılması

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 36, pp. 87–100

Işıl Tanrıseven, Murtaza Aykaç

2014 Hakemli Ulakbim
A Tool That can be Effective in Self regulated Learning of Pre service Teachers The Mind Map

Australian Journal of Teacher Education, vol. 39, no. 1, pp. 65–80

Tanrıseven Işıl

2014 Hakemli Eric
Beşinci sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde sınıf içi etkinlik ve akademik başarı düzeyine göre öz-düzenleme stratejilerinin ve motivasyonel inançlarının incelenmesi

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 7, no. 45, pp. –

Yasemin Solmaz Demircan, Işıl Tanrıseven

2014 Hakemli Copernicus Link
Okul Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Eğitimde Drama Kullanımına İlişkin Yeterlik Algıları Üzerindeki Etkisi

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 3, no. 1, pp. 389–412

Işıl Tanrıseven

2013 Hakemli SSCI
Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitime İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 21, no. 3, pp. 997–1010

Kürşat Karasolak, Işıl Tanrıseven, Gamze Yavuz Konokman

2013 Hakemli ISI
Primary School Teachers Realization Levels of Self regulated Learning Practices and Sense of Efficacy

Educational Research and Reviews, vol. 8, no. 7, pp. 297–301

Işıl Tanrıseven

2013 Hakemli Eric
Orta Öğretim Öğrencilerinin İnsani Değerleri Motivasyonel İnançları ve Öz düzenleme Stratejileri Arasındaki Yordayıcı İlişkiler

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 13, no. 1, pp. 21–36

Işıl Tanrıseven, Bülent Dilmaç

2013 Hakemli SSCI
The Effect of Perceived Parenting Styles on Self Regulated Learning Strategies and Motivational Beliefs

International Journal about Parents in Education, vol. 2, no. 1, pp. 25–34

Ayşe Münire Erden, Işıl Tanrıseven

2008 Hakemli Endekste taranmıyor
Ortaokul Matematik Dersi Öğrenme Ortamının Matematiksel Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. 60, no. 60, pp. 72–93

Fatih Çelikel, Işıl Tanrıseven

2024 Hakemli TR DİZİN Link
Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Etkinliklerin Matematik Başarısı, Motivasyon ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 511–522

Buket Şimşek, Işıl Tanrıseven

2024 Hakemli TR DİZİN Link
Üniversite Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Gözünden Uzaktan ve Yüz Yüze Eğitim: Bir Metafor Çalışması

International Journal of Eurasia Social Sciences, vol. 13, no. 50, pp. 1494–1509

Tolga Çay, Işıl Tanrıseven

2022 Hakemli TR DİZİN Link
İlk Okuma Yazma Eğitimi ve Sonrasında Bitişik Eğik El Yazısı Kullanımı ile İlgili Yaşanan Sorunlara İlişkin Nitel Bulguların Meta-Özeti

Turkish Studies, vol. Volume 15 Issue 4, no. Volume 15 Issue 4, pp. 2856–2876

Ufuk Özkale, Işıl Tanrıseven

2020 Hakemli TR DİZİN Link
Fen ve Teknoloji Dersinde Dijital Öyküleme Sürecinde Yaratıcı Drama Kullanımının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları ve Dijital Öyküleri Üzerindeki Etkisi

Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 27, no. 6, pp. 2501–2512

Gözen Akgül, Işıl Tanrıseven

2019 Hakemli TR DİZİN 4 atıf Link
Felsefe Grubu Öğrencilerinin Akademik Motivasyonları İle Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 3, pp. 1156–1175

Gamze Tuzer, Tuğba Yelken, Işıl Tanrıseven

2018 Hakemli TR DİZİN 3 atıf Link
Ortaokul matematik dersi öğretim programı taslağının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi

Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 4, no. 13, pp. 509–52

Fatih Çelikel, Işıl Tanrıseven

2017 Hakemli Sobiad
KAMU ÇALIŞANLARININ TEMEL İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN STUFFLEBEAM’İN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilmler Enstitüsü Dergisi, vol. 9, no. 22, pp. 1–14

Mutlu Uygur, Işıl Tanrıseven

2017 Hakemli Ebsco Host
Öğretmen Adaylarının İşbirlikli Düzenleme Durumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 377–390

Volkan Lütfi Pan, Işıl Tanrıseven

2016 Hakemli TR DİZİN
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenliğe İlişkin Öz yeterlik ve Metaforik algıları Mersin Üniversitesi Örneği

Mustafa Kemal Üniversitesi sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 32, pp. 373–387

Halil Erdem Çocuk, Gürol Yokuş, Işıl Tanrıseven

2015 Hakemli ULAKBİM
Yapılandırmacı Yaklaşımın Eğitim Fakültesi Programlarına Yansıması

JASSS, vol. 6, no. 7, pp. 1019–1037

Işıl Tanrıseven, Sibel Cengizhan

2013 Hakemli Ebsco
Öğretmen Adaylarının Eğitim Araştırmalarına İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 141–158

Gamze Yavuz Konokman, Işıl Tanrıseven, Kürşat Karasolak

2013 Hakemli TR DİZİN Link
Üniversite Öğrencilerinin Yaratıcı Dramanın Kişisel ve Mesleki Yaşantılarına Katkısına İlişkin Görüşleri

Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 6, no. 12, pp. 329–348

Işıl Tanrıseven, Murtaza Aykaç

2013 Hakemli Ebco
Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitim Etkinliklerine İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi

Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 21, no. 3, pp. 997–1010

Karasolak Kürşat, Işıl Tanrıseven, Gamze Yavuz Konokman

2013 Hakemli Ulakbim
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanı ve Öğretmen Adaylarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 3, pp. 172–184

Eylem Yalçın İncik, Işıl Tanrıseven

2012 Hakemli Ulakbim
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Ve Öğretmen Adaylarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri Mersin Üniversitesi Örneği

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 3, pp. 172–184

Eylem Yalçın İncik, Işıl Tanrıseven

2012 Hakemli TR DİZİN Link
Öz düzenleme stratejileri ve motivasyonel inançlar ile standart olmayan sözel problem çözme arasındaki ilişkiler

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 167–180

Çiğdem Kılıç, Işıl Tanrıseven

2012 Hakemli TR DİZİN
İlköğretim Müfettişlerinin Görüşlerine Göre Yapılandırmacı Program ve Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeyleri

Çukurova Üniv. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 31–46

Tuğba Yelken Yanpar, Lütfi Üredi, Işıl Tanrıseven, Figen Kılıç

2010 Hakemli TR DİZİN Link
İlköğretim Müfettişlerinin Yapılandırmacı Program ile Öğretmenlerin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Oluşturma Düzeylerine İlişkin Görüşleri

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 31–46

Tuğba Yanpar Yelken, Tuğba Yelken, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi, Figen Kılıç

2010 Hakemli ULAKBİM
Öz Düzenleme Stratejileri Ve Motivasyonel İnançlarının Yordayıcısı Olarak Algılanan Anne Baba Tutumları

Türk Eğitim Bilimleri Dergisi,, vol. 7, no. 4, pp. 781–811

Işıl Tanrıseven, Münire Erden

2009 Hakemli Ulakbim
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Üzerinde Etkili Olabilecek Bir Değişken Öğretim Stili Tercihi

e-Journal of New World Sciences Academy, vol. 4, no. 4, pp. 1171–1185

Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi

2009 Hakemli Ebsco
Matematik Öğretiminde Problem Çözme Stratejisi Olarak Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi

Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 25, no. 2, pp. 21–33

Işıl Tanrıseven, Sare Şengül, Ayla Gürdal

2008 Hakemli
Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Stillerinin Yordayıcısı Olarak Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 133–144

Lütfi Üredi, Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi

2007 Hakemli TR DİZİN Link
Öğrencilerin Öz Düzenleme Becerilerini Geliştiren Öğrenme Ortamının Oluşturulması

Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 27–39

Işıl Tanrıseven, Işıl Üredi, Lütfi Üredi

2007 Hakemli TR DİZİN Link
Öğretmen Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Bölümüne İlişkin Tutumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Program Değerlendirme Çalışması

Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 14–23

Işıl Üredi, Lütfi Üredi

2006 Hakemli TR DİZİN Link
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Cinsiyetlerine Bulundukları Sınıflara ve Başarı Düzeylerine Göre Fen Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik İnançlarının Karşılaştırılması

Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 10–20

Işıl Üredi, Işıl Tanrıseven, Lütfi Üredi

2006 Hakemli TR DİZİN Link
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Öz Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Motivasyonel İnançlarının Matematik Başarısını Yordama Gücü

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 250–260

Işıl Üredi, Lütfi Üredi

2005 Hakemli TR DİZİN
Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Etkinliklerin Matematik Başarısı, Motivasyon ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 511–524

Buket Şimşek, Işıl Tanrıseven

2024 Link
Ortaokul Matematik Dersi Öğrenme Ortamının Matematiksel Yetkinlik Bağlamında İncelenmesi

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. , pp. 72–93

Fatih Çelikel, Işıl Tanrıseven

2024 Link