Prof. Dr. KADİR ULUSOY
- Yöksis ID 13887
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0002-3243-9347
- Scopus ID
- Scholar ID
- E-posta kadirulusoy@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42025
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Son 5 Makale
ÖĞRETMENLİK MESLEK KANUNUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
International Journal Of Turkish Literature Culture Education, vol. 13, no. 1, pp. 335–348 Link 2024
History Teachers' Opinions about the Treatment of Values Education
Journal of Education and Learning, vol. 10, no. 2, pp. 139–151 Link 2021
Değerler Eğitiminde Hizmet Ederek Öğrenme Yaklaşımı: Hayat Bilgisi Dersinde Örnek Bir Uygulama
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 1509–1544 Link 2019
Target Values in the History Course Curricula during the Republican Period
Journal of Education and Learning, vol. 6, no. 1, pp. 283–293 Link 2017
Tarih Öğretmenlerinin Madde Bağımlılığı ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 25, no. 1, pp. 385–400 Link 2017
International Journal Of Turkish Literature Culture Education, vol. 13, no. 1, pp. 335–348 Link 2024
History Teachers' Opinions about the Treatment of Values Education
Journal of Education and Learning, vol. 10, no. 2, pp. 139–151 Link 2021
Değerler Eğitiminde Hizmet Ederek Öğrenme Yaklaşımı: Hayat Bilgisi Dersinde Örnek Bir Uygulama
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 1509–1544 Link 2019
Target Values in the History Course Curricula during the Republican Period
Journal of Education and Learning, vol. 6, no. 1, pp. 283–293 Link 2017
Tarih Öğretmenlerinin Madde Bağımlılığı ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 25, no. 1, pp. 385–400 Link 2017
Son 5 Bildiri
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME PRATİKLERİNİN OKURYAZARLIK
BECERİLERİNE FAYDALARI
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (18.10.2021 - ) Link 2021
SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENCİLERİN HUKUK OKURYAZARLIĞINA OLAN ALGILARININ İNCELENMESİ
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (18.10.2021 - ) Link 2021
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNE GÖRE DİJİTAL ÇAĞIN HABERCİLİK ANLAYIŞI: İNTERNET VE ELEŞTİREL HABER OKURYAZARLIĞI
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (18.10.2021 - ) Link 2021
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARINAİLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA) (17.10.2018 - 20.10.2018) Link 2018
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı Ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (06.04.2017 - 08.04.2017) Link 2017
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (18.10.2021 - ) Link 2021
SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENCİLERİN HUKUK OKURYAZARLIĞINA OLAN ALGILARININ İNCELENMESİ
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (18.10.2021 - ) Link 2021
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNE GÖRE DİJİTAL ÇAĞIN HABERCİLİK ANLAYIŞI: İNTERNET VE ELEŞTİREL HABER OKURYAZARLIĞI
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (18.10.2021 - ) Link 2021
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARINAİLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA) (17.10.2018 - 20.10.2018) Link 2018
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı Ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (06.04.2017 - 08.04.2017) Link 2017