History Teachers' Opinions about the Treatment of Values Education
Journal of Education and Learning, vol. 10, no. 2, pp. 139–151
Kadir Ulusoy
Değerler Eğitiminde Hizmet Ederek Öğrenme Yaklaşımı: Hayat Bilgisi Dersinde Örnek Bir Uygulama
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 1509–1544
Kadir Ulusoy, Tolga Topçubaşı
Target Values in the History Course Curricula during the Republican Period
Journal of Education and Learning, vol. 6, no. 1, pp. 283–293
Kadir Ulusoy
Tarih Öğretmenlerinin Madde Bağımlılığı ve Medya Bağımlılığı İle İlgili Düşünceleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 25, no. 1, pp. 385–400
Kadir Ulusoy
Tarih Öğretmenlerinin Türkiye’deki Tarihçilik ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 679–700
Kadir Ulusoy
Student Views Related to the Science Fest Actualized in High School History Lessons The Case of Turkey
Journal of Education and Training Studies, vol. 4, no. 11, pp. 79–86
Kadir Ulusoy
Çok Partili Dönem Türk siyasal hayatında Antalya milletvekilleri
Eurasian Academy of Sciences, Social Sciences Journal, vol. 3, no. 3, pp. 33–62
Durmuş Ali Arslan, Sadettin Baştürk, Kadir Ulusoy, Gülten Arslan, Sözer Zehra
Türk Toplum Hayatında YaşatılanKahve ve Kahvehane Kültürü (Bir SözlüKültür ve Sosyal Çevre Eğitimi Çalışması)
MİLLİ FOLKLOR, vol. , no. 89, pp. 159–169
Kadir Ulusoy
Open Education Students’ Perspectives On Using Virtual Museums Application In Teaching History Subjects
Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE), vol. 11, no. 4, pp. 36–46
Kadir Ulusoy
SOSYAL BİLGİLER DERSİ KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANININ İŞLENİŞİNİN 4 VE 5 SINIF ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi, vol. , no. 18, pp. 1–26
Kadir Ulusoy
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Atatürkçülük İle İlgili Kavramları Algılamaları
Manas Journal of Social Studies, vol. 22, no. 22, pp. 213–223
Kadir Ulusoy, Tuğba Yelken
ÖĞRETMENLİK MESLEK KANUNUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
International Journal Of Turkish Literature Culture Education, vol. 13, no. 1, pp. 335–348
Kadir Ulusoy, Bahattin Erkuş, Tuğçe Gamze İşçi
Türk Eğitim Tarihinin Mihenk Taşlarından Meslek Liselerine Karşı Öğrencilerin İlkokuldan İtibaren Yönelimleri ve Okula Aidiyet Duyguları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 16, no. 61, pp. 676–685
Kadir Ulusoy, Bahattin Erkuş
İLKOKUL 4 SINIFTA İNSAN HAKLARI YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ DERSİNİN OKUTULMASINA İLİŞKİN SINIF VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 8, no. 24, pp. 1143–1172
Kadir Ulusoy, Bahattin Erkuş
TARİH ÖĞRETMENLERİNE GÖRE TÜRKİYE DE BİRLİK BERABERLİĞİN GÜÇLENMESİ VE UZLAŞI KÜLTÜRÜNÜN GELİŞTİRİLMESİ SÜRECİNDE GEREKLİ ORTAK DEĞERLER
Değerler Eğitimi Dergisi, vol. 14, no. 32, pp. –
Kadir Ulusoy
Sosyal bilgiler öğretiminde değer aktarımı ve e okuma ekran okuma
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), vol. 17, no. 1, pp. 401–418
Kadir Ulusoy
SOSYAL BİLGİLER DÖRDÜNCÜ SINIF DERS PROGRAMINDAKİTARİH KONULARI İLE İLGİLİ KAVRAMLARA İLİŞKİNÖĞRENCİ ALGILARI
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, vol. 3, no. 5, pp. 147–158
Kadir Ulusoy, Erkuş Bahattin
Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümünden Mezun Formasyon Öğrencilerinin Bakış Açısından Ermeni Meselesi
Yeni Türkiye, vol. 20, no. 64, pp. 3360–3383
Kadir Ulusoy
DEĞER EĞİTİMİ: DAVRANIŞÇI VE YAPILANDIRMACIYAKLAŞIMA GÖRE HAZIRLANAN TARİH PROGRAMLARINDADEĞER AKTARIMI
TRAKYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol. 12, no. 1, pp. 32–51
Kadir Ulusoy
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarih Konularının İşlenişinde Hypertext Kullanımı ile İlgili Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 2, no. 3, pp. 198–208
Kadir Ulusoy, Tuğba Yanpar Yelken, Lütfi Üredi
TARİH EĞİTİMİNDE HERMENEUTİK YAKLAŞIM
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 51–68
Kadir Ulusoy
SOSYAL B LG LER DERS NDE TAR H VE COĞRAFYA KONULARI LEN RKEN ÖĞRETMENLER N MATERYAL KULLANMA DURUMLARI
Ahi Evran ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), vol. 10, no. 2, pp. 85–99
Kadir Ulusoy, Kamile Gülüm
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TARİH VE COĞRAFYA DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI (ADIYAMAN ÖRNEĞİ)
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 25, pp. 149–160
Kadir Ulusoy, Kamile Gülüm
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN TARİH DERSİNİN İŞLENİŞİ İLE İLGİLİDÜŞÜNCELERİ ANKARA ÖRNEĞİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,, vol. 18, no. 1, pp. 417–434
Kadir Ulusoy
Ağır Düzeyde Zihinsel Öğrenme Yetersizliği (Öğretilebilir Düzeyde) Olan Çocukların Tarih Konularından Milli Değerleri Öğrenme Süreci İle İlgili Bir Çalışma
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 120–135
Kadir Ulusoy, Bülent Dilmaç
Sosyal Bilgiler Öğretimi Alaninda Yapilan Tez Çalişmalari
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 26, pp. 121–132
Şahin Oruç, Kadir Ulusoy
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE GÖÇ KONUSUNUN İŞLENİŞİNDE HALK TÜRKÜLERİNİN KULLANILMASI ÖRNEK BİR ÇALIŞMA
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 26, pp. 112–127
Kamile Gülüm, Kadir Ulusoy
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarih ve Ahlâk Eğitimi İlişkisi Üzerine Görüşleri (Sakarya İl Örneği)
Değerler Eğitimi Dergisi, vol. 5, no. 13, pp. 155–177
Kadir Ulusoy
Tarih dersinde ahlaki değerlerin aktarımı, bir okuma parçası örneği
Milli Eğitim, vol. 33, no. 168, pp. 126–133
Kadir Ulusoy
Türk toplum hayatında yaşatılan kahve ve kahvehane kültürü
Milli Folklor Dergisi, vol. , no. , pp. 159–169
Kadir Ulusoy