Zimbabve safari turizmine katılan uluslararası turistlerin beklenen faydalara göre pazar bölümlendirmesi
EMMANUEL BRIGHTON T MURAICHO
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
X,Y,Z kuşaklarının çevrimiçi turizm ürünü satın alma davranışları
MEHMET HASAN GENÇ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Gürcistan kış turizmine katılan uluslararası turistlerin beklenen faydalara göre pazar bölümlendirmesi
MAGDANA PAKSADZE
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Katılımcılarının motivasyonlarına göre pazar bölümlendirmesi: Alaçatı ot festivali örneği
SEDA NUR KESKİN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Otel işletmelerinde kırmızı et satın alma sürecinin incelenmesi
CEM TANER HİÇYAKMAZER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Turist rehberlerinin meslek etiği algısının ölçülmesi
DERYA TOKSÖZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Dört ve beş yıldızlı otel işletmeleri mutfak şeflerinin, mutfak teknolojilerinin verimliliğe, kaliteye ve müşteri memnuniyetine ilişkin algıları
TUNCAY ÇANAKÇI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Turist tatmini ve şikayetleri ile geri dönme eğilimleri arasındaki ilişki: Antalya'ya gelen yabancı turistler üzerinde bir araştırma
ELİF BAL
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Gastronomi turizmi ve Türkiye'yi ziyaret eden yabancı turistlerin gastronomi deneyimlerinin değerlendirilmesi
YASEMİN AKGÖL
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Dört ve beş yıldızlı otel işletmelerinde mutfak şeflerinin karşılaştıkları yönetsel sorunların tespiti ve çözüm önerileri
SEDA DERİNALP
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi ilişkileri: Mersin ilindeki 4 ve 5 yıldızlı oteller örneği
Y. SERTAÇ ÖZVEREN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Seyahat acentasında çalışan işgörenlerin iş doyumu ve tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki
BERİL DÖNMEZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Tüketim kültürü ideolojisinin hegemonyası altında çevresel değerlerin turizmde kullanımı ve yerel halkın çevresel tutumu ile fedakârlığı
YEŞİM ARABOĞA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Türkiye'yi ziyaret eden turistlerin hediyelik eşya harcamalarının incelenmesine yönelik bir araştırma
ONUR KIZILCIK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Korunan alanlara yönelik ziyaretçi etkilerinin belirlenmesi ve yönetilmesi: Göreme Milli Parkı örneği
DERYA TOKSÖZ KILIÇ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Türkiye'yi tekrar ziyaret etme niyeti olmayan turistlerin algıladıkları risk faktörlerinin ve seyahat motivasyonlarının belirlenmesine yönelik bir çalışma
HALİL İBRAHİM KARAKAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Festival ziyaretçilerinin sadakatlerini etkileyen faktörlerin analizi: Adana Portakal Çiçeği Festivali örneği
ALİ DALGIÇ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Yerel halkın toplum temelli turizm gelişimine ilişkin algı, tutum ve desteği: Misi köyü örneği
SILA KARACAOĞLU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Türkiye'ye gelen ziyaretçilerin gastronomik akımlara yönelik gıda tüketim eğilimlerinin değerlendirilmesi
REHA KILIÇHAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Kapadokya'nın bir gastro-turizm destinasyonu olarak değerlendirilmesi
SEDA DERİNALP ÇANAKÇI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Türkiye'de medikal turizm ve özel hastanelerde bir çalışma
ZAFER BUZCU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı
Pozitif psikolojik sermaye ile işe ilişkin duyuşsal iyilik algısı, iş doyumu, işgören performansı ve yaşam doyumu ilişkilerinin seyahat acentası çalışanları örnekleminde incelenmesi
BERİL DÖNMEZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı