Zimbabve safari turizmine katılan uluslararası turistlerin beklenen faydalara göre pazar bölümlendirmesi

EMMANUEL BRIGHTON T MURAICHO

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

X,Y,Z kuşaklarının çevrimiçi turizm ürünü satın alma davranışları

MEHMET HASAN GENÇ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Gürcistan kış turizmine katılan uluslararası turistlerin beklenen faydalara göre pazar bölümlendirmesi

MAGDANA PAKSADZE

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Katılımcılarının motivasyonlarına göre pazar bölümlendirmesi: Alaçatı ot festivali örneği

SEDA NUR KESKİN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2018 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Otel işletmelerinde kırmızı et satın alma sürecinin incelenmesi

CEM TANER HİÇYAKMAZER

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2016 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Turist rehberlerinin meslek etiği algısının ölçülmesi

DERYA TOKSÖZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2015 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Dört ve beş yıldızlı otel işletmeleri mutfak şeflerinin, mutfak teknolojilerinin verimliliğe, kaliteye ve müşteri memnuniyetine ilişkin algıları

TUNCAY ÇANAKÇI

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2012 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Turist tatmini ve şikayetleri ile geri dönme eğilimleri arasındaki ilişki: Antalya'ya gelen yabancı turistler üzerinde bir araştırma

ELİF BAL

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2012 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Gastronomi turizmi ve Türkiye'yi ziyaret eden yabancı turistlerin gastronomi deneyimlerinin değerlendirilmesi

YASEMİN AKGÖL

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2012 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Dört ve beş yıldızlı otel işletmelerinde mutfak şeflerinin karşılaştıkları yönetsel sorunların tespiti ve çözüm önerileri

SEDA DERİNALP

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2012 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi ilişkileri: Mersin ilindeki 4 ve 5 yıldızlı oteller örneği

Y. SERTAÇ ÖZVEREN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2010 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Seyahat acentasında çalışan işgörenlerin iş doyumu ve tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki

BERİL DÖNMEZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2008 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Tüketim kültürü ideolojisinin hegemonyası altında çevresel değerlerin turizmde kullanımı ve yerel halkın çevresel tutumu ile fedakârlığı

YEŞİM ARABOĞA

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2025 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Türkiye'yi ziyaret eden turistlerin hediyelik eşya harcamalarının incelenmesine yönelik bir araştırma

ONUR KIZILCIK

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2021 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Korunan alanlara yönelik ziyaretçi etkilerinin belirlenmesi ve yönetilmesi: Göreme Milli Parkı örneği

DERYA TOKSÖZ KILIÇ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2020 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Türkiye'yi tekrar ziyaret etme niyeti olmayan turistlerin algıladıkları risk faktörlerinin ve seyahat motivasyonlarının belirlenmesine yönelik bir çalışma

HALİL İBRAHİM KARAKAN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2019 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Festival ziyaretçilerinin sadakatlerini etkileyen faktörlerin analizi: Adana Portakal Çiçeği Festivali örneği

ALİ DALGIÇ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2018 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Yerel halkın toplum temelli turizm gelişimine ilişkin algı, tutum ve desteği: Misi köyü örneği

SILA KARACAOĞLU

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2017 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Türkiye'ye gelen ziyaretçilerin gastronomik akımlara yönelik gıda tüketim eğilimlerinin değerlendirilmesi

REHA KILIÇHAN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2016 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Kapadokya'nın bir gastro-turizm destinasyonu olarak değerlendirilmesi

SEDA DERİNALP ÇANAKÇI

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2016 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Türkiye'de medikal turizm ve özel hastanelerde bir çalışma

ZAFER BUZCU

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı

2016 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Pozitif psikolojik sermaye ile işe ilişkin duyuşsal iyilik algısı, iş doyumu, işgören performansı ve yaşam doyumu ilişkilerinin seyahat acentası çalışanları örnekleminde incelenmesi

BERİL DÖNMEZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı

2014 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!