Sürdürülebilirliği Temel Alan Çevre Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Davranışlarına, Farkındalıklarına ve Sürdürülebilir Çevre Tutumlarına Etkisi
Ayşe Çelikbaş
- -
Sözdebilim Temalı Bilimin Doğası Öğretiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sözdebilim İle İlgili Algılarına ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Tutku Yalçınkaya
- -
2024 FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI 5, 6, 7 VE 8. SINIF ÖĞRENME ÇIKTILARININ 21.YY BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
BİLAL DERİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilimleri öğretmenlerinin biyoçeşitlilik okuryazarlıklarının ve yerel biyoçeşitlilik bilgilerini öğretim sürecinde kullanma durumlarının incelenmesi
EDA AYTAÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Görme engelli okullarında görev yapan fen bilimleri öğretmenlerinin ve okul yöneticilerinin görme yetersizliği olanöğrencilerin fen eğitimine yönelik görüşlerinin incelenmesi
AYDIN SELLİOĞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Sürdürülebilir kalkınma için çevre eğitimi olarak webquest uygulaması: Fen bilimleri öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
BURHAN IŞIK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Mühendislik tasarım sürecine dayalı bilimsel oyuncak tasarımı etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin mühendislik becerileri algılarına ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi
BAHATTİN GÖK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Sosyobilimsel konularda sınıf içi destekli blog uygulamaları ile ortaokul öğrencilerinin argümantasyon düzeylerinin ve informal akıl yürütme örüntülerinin incelenmesi
ENGİN KARAMANLI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Sosyobilimsel konulara dayalı fen eğitiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilimsel okuryazarlık ve çevre okuryazarlık seviyelerine etkisi
MELTEM KAYA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilimleri öğretmen adaylarının mühendislik tasarım süreci uygulamalarına yönelik görüşleri, mühendislik becerileri ve bilimsel yaratıcılıklarının değerlendirilmesi
NALAN TUHTAKAYA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Sözdebilim temalı bilimin doğası öğretiminin fen bilgisi öğretmen adaylarının sözdebilim algılarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi
TUTKU YALÇINKAYA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Sürdürülebilirliği temel alan çevre eğitiminin ortaokul öğrencilerinin çevresel davranışlarına ve sürdürülebilir çevre tutumlarına etkisi
AYŞE ÇELİKBAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
İlköğretim 6. sınıf fen ve teknoloji dersi madde ve ısı ünitesinde grupla yenilikçi (inovasyon) projeler oluşturmanın öğrenciler üzerindeki etkileri
LEVENT KAVACIK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yer bilimi eğitimi verilen 7. sınıf öğrencilerinin yer bilimi konularındaki kavramsal anlamalarının ve sürdürülebilir çevre bilinci düzeylerinin incelenmesi
GÜNEŞ KESKİN ÇEVİK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı