Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Farkındalık Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme ve Uygulama Çalışması

Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 69, pp. 85–99

Burcu Şanlı, Fazilet Karakuş

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Development of awareness of tolerance and mathematical reasoning skills through action research in multicultural mathematics education

International Electronic Journal of Mathematics Education, vol. 20, no. 3, pp. em0841–

Fırat Kılavuz, Fazilet Karakuş

2025 Hakemli Scopus Link
Do Educational Robotics Technologies Integrated with 3D Design Improve the Project and Engineering Design Process Skills of Gifted Students: Case Study

Pegem journal of Education and Instruction, vol. 15, no. 3, pp. 145–161

Cüneyt Akyol, Fazilet Karakuş

2025 Hakemli Scopus Link
Ortaokul Matematik Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında Web 2.0 Araçlarının Kullanımının İncelenmesi

Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 63, pp. 549–577

Serap Esen, Fazilet Karakuş

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Short and long-term effects of out-of-school learning activities on student achievement: A mixed-research synthesis

EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW, vol. 44, no. , pp. 100628–

Sayed Masood Haıdarı, Sayed Mesood Haidari, Fazilet Karakuş, Sedat Kanadlı

2024 Hakemli SSCI Q1 Link
A Meta-Summary of Qualitative Findings on Gender Equality Education

Journal of Social Science Studies, vol. Year: 16 - Number: 94, no. Year: 16 - Number: 94, pp. 71–84

Burcu Şanlı, Fazilet Karakuş

2023 Hakemli Uluslarası indeks Link
Attitudinal and Motivational Effects of Out-of-School Learning Activities on Students: A MetaAnalysis

Journal on Educational Psychology, vol. 16, no. 4, pp. 12–27

Sayed Masood Haıdarı, Sayed Mesood Haidari, Fazilet Karakuş, Sedat Kanadlı

2023 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
An Investigation of Teacher Perspectives on Emergency Remote Teaching Implemented in Science and Art Centers during the COVID-19 Pandemic

FIRE: Forum for International Research in Education, vol. 7, no. 3, pp. 117–119

Halil Bolat, Fazilet Karakuş

2023 Hakemli ERİC Link
HOW ARE SOCIAL VALUES DEPICTED IN MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS CURRICULA AND TEXTBOOKS?

Journal of Advanced Education Studies, vol. 1, no. 1, pp. 132–165

Fırat Kılavuz, Fazilet Karakuş

2023 Hakemli HW Wilson Link
The Mediator Role of Critical Thinking Disposition in the Relationship between Perceived Problem-Solving Skills and Metacognitive Awareness of Gifted and Talented Students

Participatory Educational Research, vol. 9, no. 1, pp. 61–72

Murat Boran, Fazilet Karakuş

2022 Hakemli Eric Link
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 21, pp. 467–498

Halil Bolat, Fazilet Karakuş

2021 Hakemli TR DİZİN
PERCEPTIONS OF GIFTED AND TALENTED STUDENTS’ ABOUT THEIR PROJECTPERFORMANCE AND CREATIVE THINKING

International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 5, no. 10, pp. –

Fazilet Karakuş, Halil Bolat

2020 Hakemli HW Wilson
THE EFFECT OF STEAM-BASED SCIENCE TEACHING ON STEAM PERFORMANCE DESIGNBASED THINKING SKILLS AND STEAM ATTITUDES OF GIFTED AND TALENTED STUDENTS

International Journal of Education and Scientific Researches, vol. 5, no. 13, pp. 1279–1329

Ezgi Sağat, Fazilet Karakuş

2020 Hakemli H.W. Wilson 1 atıf Link
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Güvenli Öğrenme Ortamına İlişkinÖğrenci ve Öğretmen Görüşleri

Journal of Theoretical Educational Science, vol. 13, no. 2, pp. 311–333

Sayed Mesood Haidari, Fazilet Karakuş, Ayhan Koçoğlu

2020 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Hazırlık Sınıfında Kavram Haritası Destekli İngilizce Öğretiminin Kullanımı Üzerine Bir Karma Yöntem Çalışması

IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 6, no. 6, pp. 465–480

Tolga Çay, Fazilet Karakuş

2020 Hakemli SOBİAD Link
Investigation of Science Project Performances of Gifted and Talented Students

International Journal of Progressive Education, vol. 15, no. 5, pp. 257–272

Ezgi Sağat, Fazilet Karakuş

2019 Hakemli Eric
Safe Leraning Environment Perception Scale (SLEPS): A Validty and Reability Study.

International Journal of Assessment in Education, vol. 6, no. 3, pp. 444–460

Sayed Messud Haidari, Fazilet Karakuş

2019 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index
Sosyal Bilgiler Dersinde Çokkültürlü Öğretime Yönelik Öğretmen Görüşleri

International Online Journal of Educational Sciences, vol. 10, no. 1, pp. 164–182

Fazilet Karakuş

2018 Hakemli H.W.Wilson Link
Effects of the Flipped Classroom Model on Students’ Self-DirectedLearning Readiness and Attitudes Towards the English Course

English Language Teaching, vol. 11, no. 9, pp. 129–143

Sibel Günay Ceylaner, Fazilet Karakuş

2018 Hakemli ERIC
Formasyon programının öğretmen adaylarının mesleki öz yeterlik inançlarına ve tutumlarına etkisi Bir karma yöntem araştırması

Journal of Human Science, vol. 13, no. 3, pp. 3807–3826

Sedat Kanadlı, Fazilet Karakuş

2016 Hakemli EBSCO 3 atıf Link
Ortaokul İngilizce Dersi Öğretim Programının Ve İngilizce Dersi Kitaplarının Çokkültürlülük Açısından İncelenmesi

Turkish Studies, vol. 13, no. 11, pp. 773–802

Yelda Karahan Üzülmez, Fazilet Karakuş

2018 Hakemli TR DİZİN Link
Lise Öğrencilerinin Öz Yönetimli ÖğrenmeyeHazırbulunuşlukları ile Eleştirel Düşünme Eğilimlerininİncelenmesi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 684–699

Burcu Ulusoy, Fazilet Karakuş

2018 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine YönelikÖğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi

Erciyes Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 22–41

Murat Boran, Fazilet Karakuş

2017 Hakemli TR DİZİN
6. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretmen Kılavuz Kitabının Kazanım, Etkinlik, Beceri, Değer ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, vol. 7, no. 13, pp. 37–66

Fazilet Karakuş

2017 Hakemli TR DİZİN
Lise Öğrencilerinin Eğitim Ortamlarında Çokkültürlü Eğitimeİlişkin Görüşleri

Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 18, no. 3, pp. 1098–1121

Fazilet Karakuş, R Murat Kuyubaşıoğlu

2017 Hakemli TR DİZİN
Kuatum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta analiz Çalışması

Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 32, pp. 136–157

Sedat Kanadlı, Kerim Ünal, Fazilet Karakuş

2015 Hakemli TR DİZİN Link
Felsefe Öğrencilerinin Ürün Dosyası Değerlendirme Yöntemine İlişkin Algıları

Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. 41, pp. 117–138

Fazilet Karakuş

2015 Hakemli TR DİZİN
Üstün Yetenekli Çocukları Olan Anne Babaların Çocuklarının Eğitimine Yönelik Algıları

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 33, pp. 289–304

Fazilet Karakuş

2014 Hakemli TR DİZİN
Oluşturmacı Öğrenme ve Otantik Değerlendirme Yaklaşımlarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrencilerin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi (Doktora tezinden üretilmiştir.)

Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 101–116

Fazilet Karakuş

2012 Hakemli TR DİZİN Link
Üstün Yetenekli Çocukların Anne Babalarının Karşılaştıkları Güçlükler

MeÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 127–144

Fazilet Karakuş

2010 Hakemli TR DİZİN
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Oluşturmacı Öğrenme ve Otantik Değerlendirme Yaklaşımlarının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarına ve Kalıcılığa Etkisi (Doktora tezinden üretilmiştir.)

ÇÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 36, pp. 124–141

Fazilet Karakuş

2009 Hakemli TR DİZİN
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Oluşturmacı Öğrenme Sürecine İlişkin Öğrenci Algıları (Doktora tezinden üretilmiştir.)

ÇÜ Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 18, no. 2, pp. 481–496

Fazilet Karakuş

2009 Hakemli TR DİZİN
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ FARKINDALIK ÖLÇEĞİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYGULAMA ÇALIŞMASI

Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 69, pp. 85–99

Burcu Şanlı, Fazilet Karakuş

2025 Link
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 21, pp. 467–498

Halil Bolat, Fazilet Karakuş

2021 Link
Oluşturmacı öğrenme ve otantik değerlendirme yaklaşımlarının sosyal bilgiler öğretiminde öğrencilerin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. 101–116

Fazilet Karakuş

2012 5 atıf