Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Farkındalık Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme ve Uygulama Çalışması
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 69, pp. 85–99
Burcu Şanlı, Fazilet Karakuş
Development of awareness of tolerance and mathematical reasoning skills through action research in multicultural mathematics education
International Electronic Journal of Mathematics Education, vol. 20, no. 3, pp. em0841–
Fırat Kılavuz, Fazilet Karakuş
Do Educational Robotics Technologies Integrated with 3D Design Improve the Project and Engineering Design Process Skills of Gifted Students: Case Study
Pegem journal of Education and Instruction, vol. 15, no. 3, pp. 145–161
Cüneyt Akyol, Fazilet Karakuş
Ortaokul Matematik Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında Web 2.0 Araçlarının Kullanımının İncelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 63, pp. 549–577
Serap Esen, Fazilet Karakuş
Short and long-term effects of out-of-school learning activities on student achievement: A mixed-research synthesis
EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW, vol. 44, no. , pp. 100628–
Sayed Masood Haıdarı, Sayed Mesood Haidari, Fazilet Karakuş, Sedat Kanadlı
A Meta-Summary of Qualitative Findings on Gender Equality Education
Journal of Social Science Studies, vol. Year: 16 - Number: 94, no. Year: 16 - Number: 94, pp. 71–84
Burcu Şanlı, Fazilet Karakuş
Attitudinal and Motivational Effects of Out-of-School Learning Activities on Students: A MetaAnalysis
Journal on Educational Psychology, vol. 16, no. 4, pp. 12–27
Sayed Masood Haıdarı, Sayed Mesood Haidari, Fazilet Karakuş, Sedat Kanadlı
An Investigation of Teacher Perspectives on Emergency Remote Teaching Implemented in Science and Art Centers during the COVID-19 Pandemic
FIRE: Forum for International Research in Education, vol. 7, no. 3, pp. 117–119
Halil Bolat, Fazilet Karakuş
HOW ARE SOCIAL VALUES DEPICTED IN MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS CURRICULA AND TEXTBOOKS?
Journal of Advanced Education Studies, vol. 1, no. 1, pp. 132–165
Fırat Kılavuz, Fazilet Karakuş
The Mediator Role of Critical Thinking Disposition in the Relationship between Perceived Problem-Solving Skills and Metacognitive Awareness of Gifted and Talented Students
Participatory Educational Research, vol. 9, no. 1, pp. 61–72
Murat Boran, Fazilet Karakuş
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 21, pp. 467–498
Halil Bolat, Fazilet Karakuş
PERCEPTIONS OF GIFTED AND TALENTED STUDENTS’ ABOUT THEIR PROJECTPERFORMANCE AND CREATIVE THINKING
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol. 5, no. 10, pp. –
Fazilet Karakuş, Halil Bolat
THE EFFECT OF STEAM-BASED SCIENCE TEACHING ON STEAM PERFORMANCE DESIGNBASED THINKING SKILLS AND STEAM ATTITUDES OF GIFTED AND TALENTED STUDENTS
International Journal of Education and Scientific Researches, vol. 5, no. 13, pp. 1279–1329
Ezgi Sağat, Fazilet Karakuş
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Güvenli Öğrenme Ortamına İlişkinÖğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Journal of Theoretical Educational Science, vol. 13, no. 2, pp. 311–333
Sayed Mesood Haidari, Fazilet Karakuş, Ayhan Koçoğlu
Hazırlık Sınıfında Kavram Haritası Destekli İngilizce Öğretiminin Kullanımı Üzerine Bir Karma Yöntem Çalışması
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 6, no. 6, pp. 465–480
Tolga Çay, Fazilet Karakuş
Investigation of Science Project Performances of Gifted and Talented Students
International Journal of Progressive Education, vol. 15, no. 5, pp. 257–272
Ezgi Sağat, Fazilet Karakuş
Safe Leraning Environment Perception Scale (SLEPS): A Validty and Reability Study.
International Journal of Assessment in Education, vol. 6, no. 3, pp. 444–460
Sayed Messud Haidari, Fazilet Karakuş
Sosyal Bilgiler Dersinde Çokkültürlü Öğretime Yönelik Öğretmen Görüşleri
International Online Journal of Educational Sciences, vol. 10, no. 1, pp. 164–182
Fazilet Karakuş
Effects of the Flipped Classroom Model on Students’ Self-DirectedLearning Readiness and Attitudes Towards the English Course
English Language Teaching, vol. 11, no. 9, pp. 129–143
Sibel Günay Ceylaner, Fazilet Karakuş
Formasyon programının öğretmen adaylarının mesleki öz yeterlik inançlarına ve tutumlarına etkisi Bir karma yöntem araştırması
Journal of Human Science, vol. 13, no. 3, pp. 3807–3826
Sedat Kanadlı, Fazilet Karakuş
Ortaokul İngilizce Dersi Öğretim Programının Ve İngilizce Dersi Kitaplarının Çokkültürlülük Açısından İncelenmesi
Turkish Studies, vol. 13, no. 11, pp. 773–802
Yelda Karahan Üzülmez, Fazilet Karakuş
Lise Öğrencilerinin Öz Yönetimli ÖğrenmeyeHazırbulunuşlukları ile Eleştirel Düşünme Eğilimlerininİncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 684–699
Burcu Ulusoy, Fazilet Karakuş
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine YönelikÖğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi
Erciyes Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 22–41
Murat Boran, Fazilet Karakuş
6. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretmen Kılavuz Kitabının Kazanım, Etkinlik, Beceri, Değer ve Değerlendirme Açısından İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, vol. 7, no. 13, pp. 37–66
Fazilet Karakuş
Lise Öğrencilerinin Eğitim Ortamlarında Çokkültürlü Eğitimeİlişkin Görüşleri
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 18, no. 3, pp. 1098–1121
Fazilet Karakuş, R Murat Kuyubaşıoğlu
Kuatum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta analiz Çalışması
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 32, pp. 136–157
Sedat Kanadlı, Kerim Ünal, Fazilet Karakuş
Felsefe Öğrencilerinin Ürün Dosyası Değerlendirme Yöntemine İlişkin Algıları
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol. , no. 41, pp. 117–138
Fazilet Karakuş
Üstün Yetenekli Çocukları Olan Anne Babaların Çocuklarının Eğitimine Yönelik Algıları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 33, pp. 289–304
Fazilet Karakuş
Oluşturmacı Öğrenme ve Otantik Değerlendirme Yaklaşımlarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrencilerin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi (Doktora tezinden üretilmiştir.)
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 101–116
Fazilet Karakuş
Üstün Yetenekli Çocukların Anne Babalarının Karşılaştıkları Güçlükler
MeÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 127–144
Fazilet Karakuş
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Oluşturmacı Öğrenme ve Otantik Değerlendirme Yaklaşımlarının Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarına ve Kalıcılığa Etkisi (Doktora tezinden üretilmiştir.)
ÇÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 36, pp. 124–141
Fazilet Karakuş
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Oluşturmacı Öğrenme Sürecine İlişkin Öğrenci Algıları (Doktora tezinden üretilmiştir.)
ÇÜ Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, vol. 18, no. 2, pp. 481–496
Fazilet Karakuş
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ FARKINDALIK ÖLÇEĞİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYGULAMA ÇALIŞMASI
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 69, pp. 85–99
Burcu Şanlı, Fazilet Karakuş
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 21, pp. 467–498
Halil Bolat, Fazilet Karakuş
Oluşturmacı öğrenme ve otantik değerlendirme yaklaşımlarının sosyal bilgiler öğretiminde öğrencilerin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. 101–116
Fazilet Karakuş