Ortaokul sosyal bilgiler dersinde tartışmalı konuların ters yüz öğrenme modeliyle öğretiminde kanıta dayalı sorgulama ve araştırma becerisinin geliştirilmesi: Bir durum çalışması
BEYZA KARAASLAN BOLAT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul Türkçe derslerindeki uygulamalı sınavlar kapsamında ölçme değerlendirme süreci: Bir durum çalışması
CEMİL CEYLAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA YAZMA ÖĞRETİM SÜRECİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
GÜLCAN AYAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Oyunlaştırılmış ters yüz sınıf modelinin matematik öğretiminde uygulanmasına ilişkin durum çalışması
SERAP ESEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Çevrimiçi yapılan ortaokul İngilizce derslerinin öğretim sürecinin incelenmesi
FATMA DAĞDEVİREN KİRİK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin İngilizce hazırlık sınıfı öğrencilerinin özerklik algıları ve dilbilgisi öğrenmeye yönelik tutumlarına etkisi
TOLGA ÇAY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Özel gereksinimli öğrencilere yönelik hazırlanan okuma yazma dersi öğretim programının incelenmesi
İLKNUR KESİCİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
STEAM temelli fen öğretiminin üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin STEAM performanslarına, tasarım temelli düşünme becerilerine ve STEAM tutumlarına etkisi
EZGİ SAĞAT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Öğretmenlerin eğitim programı okuryazarlığı yeterliklerinin incelenmesi
RAMAZAN MURAT KUYUBAŞIOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin algılanan problem çözme becerilerinin üstbilişsel farkındalıkları ve eleştirel düşünme eğilimleri açısından incelenmesi
MURAT BORAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Dokuzuncu sınıf İngilizce öğretiminde ters yüz sınıf yönteminin öğrencilerin öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşluklarına ve İngilizce dersine yönelik tutumlarına etkisi
SİBEL CEYLANER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Diğer
Lise öğrencilerinin öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşlukları ile eleştirel düşünme eğilimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Mersin örneği)
AYŞE BURCU ULUSOY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin mühendislik ve proje tasarım süreç becerilerini geliştirmeye yönelik bütünleştirilmiş 3D ve robotik araç teknolojileri uygulama programının geliştirilmesi
CÜNEYT AKYOL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Matematik öğretiminde çokkültürlü eğitim ve ters yüz sınıf modeli ile öğrencilerin hoşgörü değerine yönelik farkındalıklarını ve matematik muhakeme becerilerini geliştirmeye yönelik eylem araştırması
FIRAT KILAVUZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
The effects of out-of-school learning activities on student outcomes: A mixed-research synthesis
SAYED MASOOD HAIDARI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Sosyal bilgiler öğretiminde üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin yaratıcı düşünme ve tarihsel sorgulama becerilerinin dijital öykü destekli kanıt temelli öğrenme yaklaşımıyla geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması
HALİL BOLAT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Toplumsal cinsiyet eşitliği eğitimi dersine yönelik öğretim programı geliştirme çalışması
BURCU ŞANLI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı
Bilişim teknolojileri ve yazılım dersinde arduino kodlama ile kâğıt-kalem kodlama uygulamalarının öğrencilerin bilgi işlemsel düşünme becerileri, problem çözme becerileri ve STEM tutumları üzerine etkisi
MEHMET SECER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı