Ortaokul sosyal bilgiler dersinde tartışmalı konuların ters yüz öğrenme modeliyle öğretiminde kanıta dayalı sorgulama ve araştırma becerisinin geliştirilmesi: Bir durum çalışması

BEYZA KARAASLAN BOLAT

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Ortaokul Türkçe derslerindeki uygulamalı sınavlar kapsamında ölçme değerlendirme süreci: Bir durum çalışması

CEMİL CEYLAN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA YAZMA ÖĞRETİM SÜRECİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI

GÜLCAN AYAN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Oyunlaştırılmış ters yüz sınıf modelinin matematik öğretiminde uygulanmasına ilişkin durum çalışması

SERAP ESEN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2023 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Çevrimiçi yapılan ortaokul İngilizce derslerinin öğretim sürecinin incelenmesi

FATMA DAĞDEVİREN KİRİK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Ters yüz edilmiş sınıf yönteminin İngilizce hazırlık sınıfı öğrencilerinin özerklik algıları ve dilbilgisi öğrenmeye yönelik tutumlarına etkisi

TOLGA ÇAY

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Özel gereksinimli öğrencilere yönelik hazırlanan okuma yazma dersi öğretim programının incelenmesi

İLKNUR KESİCİ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

STEAM temelli fen öğretiminin üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin STEAM performanslarına, tasarım temelli düşünme becerilerine ve STEAM tutumlarına etkisi

EZGİ SAĞAT

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmenlerin eğitim programı okuryazarlığı yeterliklerinin incelenmesi

RAMAZAN MURAT KUYUBAŞIOĞLU

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin algılanan problem çözme becerilerinin üstbilişsel farkındalıkları ve eleştirel düşünme eğilimleri açısından incelenmesi

MURAT BORAN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2016 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Dokuzuncu sınıf İngilizce öğretiminde ters yüz sınıf yönteminin öğrencilerin öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşluklarına ve İngilizce dersine yönelik tutumlarına etkisi

SİBEL CEYLANER

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Diğer

2016 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Lise öğrencilerinin öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşlukları ile eleştirel düşünme eğilimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Mersin örneği)

AYŞE BURCU ULUSOY

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2016 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerin mühendislik ve proje tasarım süreç becerilerini geliştirmeye yönelik bütünleştirilmiş 3D ve robotik araç teknolojileri uygulama programının geliştirilmesi

CÜNEYT AKYOL

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Matematik öğretiminde çokkültürlü eğitim ve ters yüz sınıf modeli ile öğrencilerin hoşgörü değerine yönelik farkındalıklarını ve matematik muhakeme becerilerini geliştirmeye yönelik eylem araştırması

FIRAT KILAVUZ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2023 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

The effects of out-of-school learning activities on student outcomes: A mixed-research synthesis

SAYED MASOOD HAIDARI

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2022 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Sosyal bilgiler öğretiminde üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin yaratıcı düşünme ve tarihsel sorgulama becerilerinin dijital öykü destekli kanıt temelli öğrenme yaklaşımıyla geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması

HALİL BOLAT

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2022 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Toplumsal cinsiyet eşitliği eğitimi dersine yönelik öğretim programı geliştirme çalışması

BURCU ŞANLI

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kadın Araştırmaları Ana Bilim Dalı

2022 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Bilişim teknolojileri ve yazılım dersinde arduino kodlama ile kâğıt-kalem kodlama uygulamalarının öğrencilerin bilgi işlemsel düşünme becerileri, problem çözme becerileri ve STEM tutumları üzerine etkisi

MEHMET SECER

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2020 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!