Fiyat Artışlarına İlişkin Algılanan Adaletin Satın Alma Niyetine Etkisinde Sadakatin Düzenleyici Rolü Var mıdır? Bu Rol fiyat Artış Nedeni ve Düzeyine Göre Değişir mi?
V. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ‘22) (10.10.2022 - 11.10.2022)
Ümit Doğrul
İnstagram Reklamlarının Bilgilendirici Etkisinin, Güvenirliğinin Ve Kolay Anlaşılır Olmasının Marka İmajı Ve Marka Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (USBK2022) (10.03.2022 - 11.03.2022)
Nihat Yuva, Ümit Doğrul
Covid-19 Sürecinde Tüketicilerin Takviye Edici Gıda Tüketme Niyetlerinin Koruyucu Motivasyon Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Uluslararası İstanbul İktisat Araştırma Konferansı (IIERC) (18.11.2021 - 20.11.2021)
Ümit Doğrul
Kullanıcıların Instagram Hikâye Kullanım Nedenlerinin Belirlenmesi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
5th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress (29.07.2020 - 30.07.2020)
Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay
Tüketicilerin İşbirlikçi Tüketim Çerçevesinde Paylaşım Niyetlerini Etkileyen Motivasyonların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi (23.09.2020 - 25.09.2020)
Deniz Yalçıntaş, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay
Tüketicilere Sunulan Sosyal Destek ve İlişki Kalitesinin Marka Ortak Yaratma Sürecine Etkisi: Pilot Bir Araştırma
18.Uluslararası İşletmecilik Kongresi (02.05.2019 - 04.05.2019)
Eda Yaşa Özeltürkay, Ümit Doğrul, Hazal Ezgi Özbek, Gizem Koçak
Fast Food-“Hızlı Yiyecek” Restaurantlarını Ziyaret Eden Öğrencilerin Tekrar Ziyaretlerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Pilot Bir Çalışma”,
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (04.05.2018 - 05.05.2018)
Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay, Ahmet Hilmi Özeltürkay
Alış Veriş Merkezlerinden Elde Edilen Tatmini Etkileyen Hedonik ve Faydacı Güdülerin İncelenmesi: Mersin İli Örneği
3rd International Congress onPolitical, Economic and Social Studies (09.11.2017 - 11.11.2017)
Ümit Doğrul, Aksay Nida
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını Ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması
3rd International Congress on Political, Economic and Social Studies (09.11.2017 - 11.11.2017)
Mehmet İsmail Yağcı, Mohamad El Hassan, Ümit Doğrul
The Importance of Social Media in Promotion: The Case of 5th International Mersin Citrus Festival
XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences (25.01.2017 - 28.01.2017)
Kandemir Atçeken, Ümit Doğrul, Serap Çabuk
Fiyat İndirimlerinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Olay ve Kıtlık Mesajlarının Düzenleyici Rolü
24. Pazarlama Kongresi (01.05.2019 - 04.05.2019)
Mehmet İsmail Yağcı, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay
Akıllı Saatlerin Satın Alınma Nedenlerini Belirleyen Faktörler: Keşifsel Bir Çalışma
23. Pazarlama Kongresi (27.06.2018 - 29.06.2018)
Ayşe Şahin, Eda Yaşa Özeltürkay, Ümit Doğrul
Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi (04.05.2017 - 06.05.2017)
Ümit Doğrul, Alaiddin Koşar
Örgüt Tasarımında Çevresel Belirsizlik, Örgüt Yapısı Ve İşletme Stratejilerinin İlişkisi
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi (04.05.2017 - 06.05.2017)
Burcu Şefika Doğrul, Ümit Doğrul