Fiyat Artışlarına İlişkin Algılanan Adaletin Satın Alma Niyetine Etkisinde Sadakatin Düzenleyici Rolü Var mıdır? Bu Rol fiyat Artış Nedeni ve Düzeyine Göre Değişir mi?

V. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ‘22) (10.10.2022 - 11.10.2022)

Ümit Doğrul

2022 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
İnstagram Reklamlarının Bilgilendirici Etkisinin, Güvenirliğinin Ve Kolay Anlaşılır Olmasının Marka İmajı Ve Marka Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (USBK2022) (10.03.2022 - 11.03.2022)

Nihat Yuva, Ümit Doğrul

2022 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Covid-19 Sürecinde Tüketicilerin Takviye Edici Gıda Tüketme Niyetlerinin Koruyucu Motivasyon Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi

Uluslararası İstanbul İktisat Araştırma Konferansı (IIERC) (18.11.2021 - 20.11.2021)

Ümit Doğrul

2021 Özet bildiri Sözlü Sunum
Kullanıcıların Instagram Hikâye Kullanım Nedenlerinin Belirlenmesi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma

5th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress (29.07.2020 - 30.07.2020)

Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay

2020 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Tüketicilerin İşbirlikçi Tüketim Çerçevesinde Paylaşım Niyetlerini Etkileyen Motivasyonların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi (23.09.2020 - 25.09.2020)

Deniz Yalçıntaş, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay

2020 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Tüketicilere Sunulan Sosyal Destek ve İlişki Kalitesinin Marka Ortak Yaratma Sürecine Etkisi: Pilot Bir Araştırma

18.Uluslararası İşletmecilik Kongresi (02.05.2019 - 04.05.2019)

Eda Yaşa Özeltürkay, Ümit Doğrul, Hazal Ezgi Özbek, Gizem Koçak

2019 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Fast Food-“Hızlı Yiyecek” Restaurantlarını Ziyaret Eden Öğrencilerin Tekrar Ziyaretlerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Pilot Bir Çalışma”,

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (04.05.2018 - 05.05.2018)

Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay, Ahmet Hilmi Özeltürkay

2018 Tam metin bildiri Sözlü Sunum Link
Alış Veriş Merkezlerinden Elde Edilen Tatmini Etkileyen Hedonik ve Faydacı Güdülerin İncelenmesi: Mersin İli Örneği

3rd International Congress onPolitical, Economic and Social Studies (09.11.2017 - 11.11.2017)

Ümit Doğrul, Aksay Nida

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını Ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması

3rd International Congress on Political, Economic and Social Studies (09.11.2017 - 11.11.2017)

Mehmet İsmail Yağcı, Mohamad El Hassan, Ümit Doğrul

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
The Importance of Social Media in Promotion: The Case of 5th International Mersin Citrus Festival

XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences (25.01.2017 - 28.01.2017)

Kandemir Atçeken, Ümit Doğrul, Serap Çabuk

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum
Fiyat İndirimlerinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Olay ve Kıtlık Mesajlarının Düzenleyici Rolü

24. Pazarlama Kongresi (01.05.2019 - 04.05.2019)

Mehmet İsmail Yağcı, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay

2019 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Akıllı Saatlerin Satın Alınma Nedenlerini Belirleyen Faktörler: Keşifsel Bir Çalışma

23. Pazarlama Kongresi (27.06.2018 - 29.06.2018)

Ayşe Şahin, Eda Yaşa Özeltürkay, Ümit Doğrul

2018 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi (04.05.2017 - 06.05.2017)

Ümit Doğrul, Alaiddin Koşar

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Örgüt Tasarımında Çevresel Belirsizlik, Örgüt Yapısı Ve İşletme Stratejilerinin İlişkisi

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi (04.05.2017 - 06.05.2017)

Burcu Şefika Doğrul, Ümit Doğrul

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Diğer kategoride bildiri bulunamadı!