Factors Affecting Impulse Buying Behavior of Female Consumers in the Cosmetics Sector: The Moderating Role of Product‑Category Familiarity
Journal of Management Practices, Humanities and Social Sciences, vol. 9, no. 3, pp. 175–189
Onur Karaaslan, Ümit Doğrul
Examining the Role of Food Technology Neophobia in Shaping Consumer Attitudes and Intentions to Purchase Genetically Modified Foods
Sustainability, vol. 17, no. 14, pp. 1–17
Eda Yaşa Özeltürkay, Ümit Doğrul, Suzan Oğuz, Deniz Yalçıntaş, Murat Gülmez
The Effect of Brand Authenticity on Brand Love in the Turkish Mobile Phone Market: The Moderating Role of Brand Image
Eurasian Journal of Business and Economics, vol. 18, no. 35, pp. 29–51
Ümit Doğrul, Alaiddin Koşar
Factors Affecting Consumers’ Attitudes Towards Low Water Footprint Products
Tarım Ekonomisi Dergisi, vol. 31, no. 1, pp. 1–19
Avni Can Yağcı, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay, Erkan Aktaş
Examining the Roles of Supply Chain Agility and Supply Chain Integration in Creating Green Competitive Advantage: The Case of Chemical Industry
LogForum, vol. 20, no. 4, pp. 469–481
Derya Özcan, Eda Yaşa Özeltürkay, Ümit Doğrul
Etnosentrizm, Kozmopolitanizm, Çeşitlilik Arayışı Ve Kişisel Yenilikçiliğin Yabancı Menşeili Fast Food Restoranlardan Satın Alma Niyetine Etkisi: Yabancı Marka Ülke İmajının Düzenleyici Rolü
Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 78–93
Ümit Doğrul
Female Consumers' Clothing-related Attribute Expectations Differ According to Their Gender Identities
TEKSTILEC, vol. 65, no. 2, pp. 91–105
Ümit Doğrul, Sena Tekeli
Taklit Markalı Giysi Satın Alma Davranışında Kişilerarası Etki ve Etik Faktörlerin İncelenmesi
İş Ahlakı Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 22–58
Gül Ferhande Canpolat, Ümit Doğrul
Değer-Tatmin-Sadakat Zincirinde Değiştirme Maliyetleri ve Alternatiflerin Çekiciliğinin Aracılık Rolleri: GSM Operatörleri Uygulaması
Business and Economics Research Journal, vol. 13, no. 4, pp. 707–724
Alaiddin Koşar, Ümit Doğrul
Tutundurmada Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi (AKAD), vol. 10, no. 18, pp. 146–157
Kandemir Atçeken, Ümit Doğrul, Serap Çabuk
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması
Siyaset, Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 5, pp. 111–123
Mehmet İsmail Yağcı, Mohamad El Hassan, Ümit Doğrul
Adolescent Influence on Famıly Purchasıng Decısıons: Research in Turkey
Eurasian Journal of Business and Management, vol. 5, no. 2, pp. 29–37
Cansu Tor Kadıoğlu, Ayşe Şahin, Ümit Doğrul
Hakkaniyet Teorisi Çerçevesinde Tüketicilerin Hizmet Telafilerini Değerlendirme Süreci: Kavramsal Bir İnceleme
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 1–22
Mehmet İsmail Yağcı, Ümit Doğrul
Festival Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkileri: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama
Cag University Journal of Social Sciences, vol. 12, no. 1, pp. 72–84
Ümit Doğrul, Kandemir Atçeken, Ayşe Şahin
A New Approach to Predict Financial Failure Classification and Regression Trees CART
Journal of Modern Accounting and Auditing, vol. 7, no. 4, pp. 329–340
Ayşe Gül Yılgör, Yılgor Ayşe Gül, Ümit Doğrul, Dogrul Umıt, Gülhan Temel, Gülhan Orekici Temel
İŞLEVSEL TÜKETİCİ KARAR VERME TARZLARININ ONLİNE ALIŞVERİŞ TEREDDÜDÜNE ETKİSİ: DAHA FAZLA BİLGİ İHTİYACININ ARACILIK ROLÜ
Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 23, no. 57, pp. 1368–1399
Ümit Doğrul, İrem Deniz Doğulu, Gizem Aydan
İşletmelerin Tedarikçileriyle Olan İş Birliği Düzeylerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: TRB2 Bölgesindeki İmalat ve Hizmet İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 22, pp. 441–466
Özgün Cümandür, Ümit Doğrul
İlişkisel Faydanın Müşteri Tatmini ve Değiştirme Maliyetleri Üzerine Etkisi: Kuaför Hizmetleri Sektörü Üzerine Bir Araştırma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, vol. 13, no. 2, pp. 363–400
Ümit Doğrul
Tüketicilerin İşbirlikçi Tüketim Çerçevesinde Paylaşım Niyetlerini Etkileyen Motivasyonların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 0, no. 1, pp. 506–528
Deniz Yalçıntaş, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay
Fast Food Restoranlarını Ziyaret Eden Tüketicilerin Tekrar Ziyaretlerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Pilot Bir Çalışma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 29, no. 4, pp. 70–91
Ümit Doğrul, Ahmet Hilmi Özeltürkay, Eda Yaşa Özeltürkay
Hizmet Başarısızlığının Büyüklüğü Hizmet Telafisi Etkinliğini Etkiler mi?
Beykoz Akademi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 180–198
Ümit Doğrul, Mehmet İsmail Yağcı
Hizmet Kalitesi, Firma İmajı ve Değiştirme Maliyetlerinin Müşteri Sadakatine Etkisi: Alternatiflerin Çekiciliğinin Düzenleyici Rolü
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 165–194
Ümit Doğrul, Cansu Tor Kadıoğlu
Alışveriş Merkezi Seçiminde Hedonik ve Faydacı Değerler
Business Management Studies: An International Journal, vol. 8, no. 4, pp. 579–606
Ümit Doğrul, Aksay Nida
İşlevsel Yaklaşım ile Gönüllülük Motivasyonlarının İncelenmesi:Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Gençlik Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 7, pp. 77–91
Ümit Doğrul
Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, vol. , no. , pp. 101–116
Ümit Doğrul, Alaiddin Koşar
HİZMET BAŞARISIZLIĞI SONRASI HİZMET İYİLEŞTİRME SÜRECİ VE TÜKETİCİLERİN HİZMET ADALETİ ALGISI
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 24, no. 1, pp. 131–144
Ümit Doğrul, Mehmet İsmail Yağcı
Festivalin Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkisi: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama
Çağ Üniversitesi Sosyal bilimler Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 72–84
Ümit Doğrul, Kandemir Atçeken, Ayşe Şahin
Elektronik Alışveriş Davranışında Faydacı Ve Hedonik Güdülerin Etkisi
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 321–331
Ümit Doğrul
Finansal Başarısızlık Tahmin Yöntemlerinin Karşılaştırmalı Analizi Hisse Senetleri İMKB de İşlem Gören Sınai İşletmeler Üzerine Bir Uygulama
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar, vol. 47, no. 541, pp. 31–50
Ayşe Gül Yılgör, Ümit Doğrul, Gülhan Temel, İrem Ersöz Kaya
EXAMINING THE ROLES OF SUPPLY CHAIN RESILIENCE AND INTEGRATION IN CREATING GREEN COMPETITIVE ADVANTAGE: THE CASE OF CHEMICAL INDUSTRY
LOGFORUM, vol. 20, no. 4, pp. 469–481
Ozcan Derya, Ozelturkay Eda Yana, Dogrul Umit
Investigating Interpersonal and Ethical Factors' Impact on Counterfeit-Branded Clothing Purchase Behaviors
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS, vol. 15, no. 1, pp. 46–58
Canpolat Gul Ferhande, Dogrul Umit