Examining the Roles of Supply Chain Agility and Supply Chain Integration in Creating Green Competitive Advantage: The Case of Chemical Industry

LogForum, vol. 20, no. 4, pp. 469–481

Derya Özcan, Eda Yaşa Özeltürkay, Ümit Doğrul

2024 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Link
Etnosentrizm, Kozmopolitanizm, Çeşitlilik Arayışı Ve Kişisel Yenilikçiliğin Yabancı Menşeili Fast Food Restoranlardan Satın Alma Niyetine Etkisi: Yabancı Marka Ülke İmajının Düzenleyici Rolü

Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 78–93

Ümit Doğrul

2022 Hakemli Directory of Research Journals Indexing, ROAD, Scientific Indexing Sevices, CrosSRef Link
Female Consumers' Clothing-related Attribute Expectations Differ According to Their Gender Identities

TEKSTILEC, vol. 65, no. 2, pp. 91–105

Ümit Doğrul, Sena Tekeli

2022 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Link
Taklit Markalı Giysi Satın Alma Davranışında Kişilerarası Etki ve Etik Faktörlerin İncelenmesi

İş Ahlakı Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 22–58

Gül Ferhande Canpolat, Ümit Doğrul

2022 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Link
Değer-Tatmin-Sadakat Zincirinde Değiştirme Maliyetleri ve Alternatiflerin Çekiciliğinin Aracılık Rolleri: GSM Operatörleri Uygulaması

Business and Economics Research Journal, vol. 13, no. 4, pp. 707–724

Alaiddin Koşar, Ümit Doğrul

2022 Hakemli TR DİZİN Link
Tutundurmada Sosyal Medyanın Önemi: 5. Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Örneği

Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi (AKAD), vol. 10, no. 18, pp. 146–157

Kandemir Atçeken, Ümit Doğrul, Serap Çabuk

2018 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması

Siyaset, Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 5, pp. 111–123

Mehmet İsmail Yağcı, Mohamad El Hassan, Ümit Doğrul

2017 Hakemli Index copernicus, EBSCO, DRJI, Link
Adolescent Influence on Famıly Purchasıng Decısıons: Research in Turkey

Eurasian Journal of Business and Management, vol. 5, no. 2, pp. 29–37

Cansu Tor Kadıoğlu, Ayşe Şahin, Ümit Doğrul

2017 Hakemli EconLit, Ulrich’xxs Periodicals Directory, Scilit, ECONIS, Cross Ref/,Directory of Research Journals Indexing, Open Academic Journals Index /SHERPA/ Romeo/ EZB / Electronic Journals Library /World Cat /J Gate/ New Jour/ DOAJ /RePEc/ ProQuest Link
Hakkaniyet Teorisi Çerçevesinde Tüketicilerin Hizmet Telafilerini Değerlendirme Süreci: Kavramsal Bir İnceleme

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 1–22

Mehmet İsmail Yağcı, Ümit Doğrul

2015 Hakemli EBSCO Link
Festival Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkileri: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama

Cag University Journal of Social Sciences, vol. 12, no. 1, pp. 72–84

Ümit Doğrul, Kandemir Atçeken, Ayşe Şahin

2015 Hakemli WorldCat(OCLC)
A New Approach to Predict Financial Failure Classification and Regression Trees CART

Journal of Modern Accounting and Auditing, vol. 7, no. 4, pp. 329–340

Ayşe Gül Yılgör, Yılgor Ayşe Gül, Ümit Doğrul, Dogrul Umıt, Gülhan Temel, Gülhan Orekici Temel

2011 Hakemli Ulrich’s Periodicals Directory
İŞLETMELERİN TEDARİKÇİLERİYLE OLAN İŞ BİRLİĞİ DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ: TRB2 BÖLGESİNDEKİ İMALAT VE HİZMET İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 22, pp. 441–466

Özgün Cümandür, Ümit Doğrul

2021 Hakemli TR DİZİN Link
İlişkisel Faydanın Müşteri Tatmini ve Değiştirme Maliyetleri Üzerine Etkisi: Kuaför Hizmetleri Sektörü Üzerine Bir Araştırma

Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, vol. 13, no. 2, pp. 363–400

Ümit Doğrul

2021 Hakemli TR DİZİN Link
Tüketicilerin İşbirlikçi Tüketim Çerçevesinde Paylaşım Niyetlerini Etkileyen Motivasyonların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 0, no. 1, pp. 506–528

Deniz Yalçıntaş, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay

2020 Hakemli TR DİZİN Link
Fast Food Restoranlarını Ziyaret Eden Tüketicilerin Tekrar Ziyaretlerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Pilot Bir Çalışma

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 29, no. 4, pp. 70–91

Ümit Doğrul, Ahmet Hilmi Özeltürkay, Eda Yaşa Özeltürkay

2020 Hakemli TR DİZİN Link
HİZMET BAŞARISIZLIĞININ BÜYÜKLÜĞÜ HİZMET TELAFİSİ ETKİNLİĞİNİ ETKİLER Mİ?

Beykoz Akademi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 180–198

Ümit Doğrul, Mehmet İsmail Yağcı

2020 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
HİZMET KALİTESİ, FİRMA İMAJI VE DEĞİŞTİRME MALİYETLERİNİN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ: ALTERNATİFLERİN ÇEKİCİLİĞİNİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 165–194

Ümit Doğrul, Cansu Tor Kadıoğlu

2020 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
ALIŞVERİŞ MERKEZİ SEÇİMİNDE HEDONİK VE FAYDACI DEĞERLER

Business and Management Studies: An International Journal, vol. 8, no. 4, pp. 579–606

Ümit Doğrul, Aksay Nida

2020 Hakemli TR DİZİN Link
İşlevsel Yaklaşım ile Gönüllülük Motivasyonlarının İncelenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma

GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 7, no. Özel Sayı, pp. 77–100

Ümit Doğrul

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin Kasiyersiz Kasalara Adaptasyonunu Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi Üzerine Ampirik Bir Çalışma

Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, vol. , no. , pp. 101–116

Ümit Doğrul, Alaiddin Koşar

2017 Hakemli EBSCO, DOAJ, Econlit, Index Copernicus Link
HİZMET BAŞARISIZLIĞI SONRASI HİZMET İYİLEŞTİRME SÜRECİ VE TÜKETİCİLERİN HİZMET ADALETİ ALGISI

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 24, no. 1, pp. 131–144

Ümit Doğrul, Mehmet İsmail Yağcı

2015 Hakemli TÜBİTAK / ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanına (SBVT) Link
Festivalin Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkisi: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama

Çağ Üniversitesi Sosyal bilimler Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 72–84

Ümit Doğrul, Kandemir Atçeken, Ayşe Şahin

2015 Hakemli Ulrich’xxs Periodicals Directory Link
Elektronik Alışveriş Davranışında Faydacı Ve Hedonik Güdülerin Etkisi

Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 321–331

Ümit Doğrul

2012 Hakemli Endekste taranmıyor Link
Finansal Başarısızlık Tahmin Yöntemlerinin Karşılaştırmalı Analizi Hisse Senetleri İMKB de İşlem Gören Sınai İşletmeler Üzerine Bir Uygulama

Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar, vol. 47, no. 541, pp. 31–50

Ayşe Gül Yılgör, Ümit Doğrul, Gülhan Temel, İrem Ersöz Kaya

2010 Hakemli Index Copernicus, Asos İndeks
Investigating Interpersonal and Ethical Factors' Impact on Counterfeit-Branded Clothing Purchase Behaviors

TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS, vol. 15, no. 1, pp. 46–58

Canpolat Gul Ferhande, Dogrul Umit

2022 Hakem Bilgisi Yok Endeks Yok 1 atıf Link