Pazarlamada Fiyat Kavramlar ve Örnek Olaylar
Bölüm: Adil fiyat Algısı, Sayfa: 113–136
DOĞRUL ÜMİT
2022
Bilimsel Kitap
978-625-8413-38-0
Understanding The Consumer Behaviour During COVID-19 Pandemic
Bölüm: Examining University Students' Adaptation To Web-Based Distance Education System With Unified Theory Of Acceptance And Use Of Technology-2 Aproach (Utaut2) During Covid-19 Pandemic, Sayfa: 173–197
DOĞRUL ÜMİT
2021
Bilimsel Kitap
9786257679336
Tüketimin Öteki Yüzü
Bölüm: Gösterişci Tüketim, Sayfa: 47–65
DOĞRUL ÜMİT, KOŞAR ALAİDDİN
2021
Bilimsel Kitap
9786258494280
A. Tourism Destination Management in a Post-Pandemic Context: Global Issues and Destination Management Solutions,
Bölüm: Effect of Perceived Risk on Tourists’ Behavioural Intentions Post COVID-19 in Turkey, Sayfa: 187–201
YAĞCI MEHMET İSMAİL, DOĞRUL ÜMİT, Öztürk Lina, YAĞCI AVNİ CAN
2021
Bilimsel Kitap
9781800715127
Müşteri Şikayet Yönetimi ve Örnek Olaylar
Bölüm: Hizmete Dayalı Şikayetlerin Yönetilmesi, Sayfa: 137–158
YAĞCI AVNİ CAN, DOĞRUL ÜMİT
2021
Ders Kitabı
9789750268601
Pazarlama Teorileri 2
Bölüm: Öz-Belirleme Teorisi, Sayfa: –
DOĞRUL ÜMİT
2021
Bilimsel Kitap
9786052314470
İletişim Güncel Gelişmeler
Bölüm: Kullanıcıların Instagram Hikâye Kullanım Nedenlerinin Belirlenmesi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma, Sayfa: 130–149
DOĞRUL ÜMİT,YAŞA ÖZELTÜRKAY EDA
2020
Bilimsel Kitap
978-605-7604-29-3
INTERNATIONAL SERVICES MARKETING: NEW TRENDS AND UPDATED TERMINOLOGY
Bölüm: Service Recovery, Sayfa: 381–392
GÜLER OZAN,DOĞRUL ÜMİT
2017
Ders Kitabı
978-605-9440-70-7
Genel Beceri ve Lojistik Mesleki Eğitimi
Bölüm: İletişim Becerileri, Sayfa: 4–25
DOĞRUL ÜMİT
2016
Ders Kitabı
978-975-6900-53-6
Pazarlama İlkeleri
Bölüm: Tutundurma, Sayfa: 327–376
YAĞCI MEHMET İSMAİL, DOĞRUL ÜMİT
2011
Ders Kitabı
978-605-4350-50-6