Tüketicilerin mobil reklamlara yönelik tutumları
BİLGE KURAL
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
İşletmelerin tedarikçileriyle olan iş birliği düzeylerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: TRB2 bölgesindeki imalat ve hizmet işletmeleri üzerine bir uygulama
ÖZGÜN CÜMANDÜR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Planlı davranış teorisi ve norm aktivasyon modeli çerçevesinde tüketici geri dönüşüm davranışlarının incelenmesi: Mersin ili örneği
CANSIN AKCA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Faydacı ve hedonik güdülerin tüketicilerin alışveriş merkezlerinden elde ettikleri tatmin üzerine etkisi : Mersin ili örneği
NİDA AKSAY
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Değer İnanç Norm Teorisi ve Genişletilmiş Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Tüketicilerin Gıda İsrafı Azaltma Davranışlarının İncelenmesi
DENİZ JULİA DEMİRAL HEKİN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Kozmetik sektöründe dürtüsel satın alma davranışını etkileyen faktörlerin ürün sınıfına aşinalığın düzenleyici etkisi kapsamında incelenmesi
ONUR KARAASLAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Değer-tatmin-sadakat zincirinde değiştirme maliyetleri ve alternatiflerin çekiciliğinin aracılık rolleri: GSM operatörleri uygulaması
ALAİDDİN KOŞAR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Tüketicilerin taklit ürünlere karşı tutumlarını etkileyen kişisel, sosyal ve etik faktörlerin incelenmesi
GÜL FERHANDE CANPOLAT
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı