Anne Baba Tutumları ile Benlik Saygısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (26.04.2019 - 28.04.2019)
Nurgül Çakmak, Ufuk Özkale, Mehmet Selim Yıldırım, Sedat Kanadlı
İSTASYON TEKNİĞİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019)
Ali Cin, İsmail Karakuş, Sedat Kanadlı
Basamaklı Öğretim Programının Başarı ve Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019)
Ayhan Koçoğlu, Sedat Kanadlı
Shommer’in Epistemolojik İ ̇ nançlar Modelinin Cinsiyet Açisindan İ ̇ ncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalişmasi
2nd International Congress onMultidisciplinary Studies (04.05.2018 - 05.05.2018)
Sedat Kanadlı, Cenk Akay
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algıladığı Özerklik Desteğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. ULUSLARARASI AKDENİZ SEMPOZYUMU (01.11.2018 - 03.11.2018)
Seher Özmercan, Tuğba Yelken, Sedat Kanadlı
Türkiye’de Argümantasyon Temelli Öğretime İlişkin Çalışmalar Üzerine Bir İçerik Analizi
5. Uluslararası Eğitm Programları ve Öğretm Kongresi (26.10.2017 - 28.10.2017)
Seher Özmercan, Sedat Kanadlı
Milli Eğitim Bakanlığı Aday Öğretmen Yetiştirme Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
5. Uluslararası Eğitm Programları ve Öğretm Kongresi (26.10.2017 - 28.10.2017)
Ali Cin, Sedat Kanadlı
İyi Sınıf Öğretmeni Özelliklerine Yönelik Öğrenci Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (31.05.2016 - 03.06.2016)
Mutlu Uygur, Sedat Kanadlı
Sınıf öğretmenlerinin matematik dersinde verdiği geribildirimlerin incelenmesi
4th International Conference on Curriculum and Instruction (27.10.2016 - 30.10.2016)
Sedat Kanadlı, Ufuk Özkale
Öz Düzenleyici Öğrenmeye Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (31.05.2016 - 03.06.2016)
Binnur Ergen, Sedat Kanadlı
ORTAOKUL FEN BILIMLERI VE MATEMATIK ÖĞRETMENLERININ ÖZERKLIK DESTEĞINI ENGELLEYEN FAKTÖRLERIN İNCELENMESI
I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS (03.11.2016 - 05.11.2016)
Ayhan Koçoğlu, Sedat Kanadlı
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKI ÖZ YETERLİK İNANÇLARINI ETKILEYEN FAKTÖRLERIN İNCELENMESI
I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS (03.11.2016 - 05.11.2016)
Sedat Kanadlı
Sınıfta Diyalojik Söylem
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (08.06.2015 - 10.06.2015)
Yılmaz Sağlam, Sedat Kanadlı, Göksu Pınar, Gizlenci Emine Aynur, Karatepe Vildan
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf İçi Söylemini Geliştirmeye Dayalı Bir Mesleki Gelişim Programının Söylem Biçimine Etkisi
III. International Conference on Primary Education (08.10.2015 - 10.10.2015)
Sedat Kanadlı, Yılmaz Sağlam
Kuantum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
VII. International Congress of Educational Research (16.04.2015 - 18.04.2015)
Sedat Kanadlı, Kerim Ünal, Fazilet Karakuş
Dialogic Discourse in the Classroom
International Conference om Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) (26.04.2015 - 26.04.2015)
Yılmaz Sağlam, Sedat Kanadlı, Göksu Pınar, Gizlenci Emine Aynur, Karatepe Vildan
The Effect of Teacher Certification Program on Candidate Teachers Professional Self Efficacy Beliefs and Attitudes toward Teaching Profession
The Third International Congress on Curriculum and Instruction (22.10.2015 - 24.10.2015)
Sedat Kanadlı, Fazilet Karakuş
THE RELATIONSHIP BETWEEN PRE SERVICES SCIENCE TEACHERS EPISTEMOLOGICAL BELIEFS LEARNING APPROACHES AND UPE SCORES
INTERNATİONAL CONFERENCE ON EDUCATİON İN MATHEMATİCS, SCİENCE AND TECHOLOGY (23.04.2015 - 26.04.2015)
Sedat Kanadlı, Ahmet Akbaş
Kuantum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması (Sözlü bildiri sunulduktan sonra bildiri makaleye dönüştürülmüştür.)
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (28.05.2015 - 31.05.2015)
Sedat Kanadlı, Kerim Ünal, Fazilet Karakuş
The Effect of Instruction based on Learning Styles Models on Academic Achievement A Meta Analysis
The Third International Congress on Curriculum and Instruction (22.10.2015 - 24.10.2015)
Sedat Kanadlı
Sınıf Öğretmenlerinin 3 Sınıf Fen Bilimleri Dersi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
III. International Conference on Primary Education (08.10.2015 - 10.10.2015)
Serhan Zafer Kalkan, Sedat Kanadlı, Sedef Özet
Formasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz Yeterlik İnançlarına ve Öğretmenlik Mesleğine Karşı Tutumlarına Etkisi (Sözlü bildiri sunulduktan sonra bildiri makaleye dönüştürülmüştür.)
Üçüncü Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (22.10.2015 - 24.10.2015)
Sedat Kanadlı, Fazilet Karakuş
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları Öğrenme Yaklaşımları ve LYS Puanları Arasındaki İlişkiler
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) (26.04.2015 - 26.04.2015)
Sedat Kanadlı, Ahmet Akbaş
Fen Öğretiminde Diyalojik ve Otoriter Söylem
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (07.09.2015 - 10.09.2015)
Yılmaz Sağlam, Sedat Kanadlı, Göksü Pınar, Gizlenci Emine Aynur, Karatepe Vildan
Rehber Öğretmen Adaylarının Rehberlik Etkinlikleri Geliştirme Uygulamasına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi (07.10.2015 - 09.10.2015)
Sedat Kanadlı
Öğrencilerin İngilizce Öz Yeterlik İnançlarının Algılanan Özerklik Desteği Açısından İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (16.04.2015 - 18.04.2015)
Sedat Kanadlı, Birsen Bağçeci
Öğretmenlerin Öğretmen Öğrenci Rollerine Yönelik İnançlarının Otoriter ve Diyalojik Söylemlere Etkisi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi (27.06.2012 - 30.06.2012)
Sedat Kanadlı, Yılmaz Sağlam