İlkokul sosyal bilgiler dersinde etkinlik tabanlı öğrenme yaklaşımı ile öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerinin geliştirilmesi
SERHAN ZAFER KALKAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Lise öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin bilişsel çarpıtma ve bilinçli farkındalık düzeyleri açısından incelenmesi
MEYSERA SARI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğrencilerin REACT stratejisine ilişkin deneyimlerinin incelenmesi: Bir nitel meta-özet çalışması
NURAY ÖNER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Matematiksel modellemenin öğrencilerin başarısına, ders tutumuna ve matematiksel modelleme yeterliklerine etkisi: Bir meta- analiz çalışması
HATİCE GÖZDE UYSAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarının öğretmen geri bildirimleri ve özerklik desteği açısından incelenmesi: Bir karma yöntem çalışması
SEHER ÖZMERCAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF ORTAMINDA KULLANDIKLARI GERİ BİLDİRİM STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Ufuk ÖZKALE
- -
Fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin özerklik desteğinin ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimi ve problem çözme becerileri algısına katkısının incelenmesi
AYHAN KOÇOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Sorgulayıcı ve etkileşimli sınıf kültürünün eleştirel düşünme, sözlü iletişim ve üst bilişsel farkındalık becerilerinin gelişimine etkisinin incelenmesi
HALİLİBRAHİM KABADAYI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yükseköğretimde uzaktan eğitime geçiş sürecinde ingilizce öğretimi: Bir temellendirilmiş kuram çalışması
SEDA BAYSAL DOĞRULUK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Argümantasyon tabanlı öğretimin farklı değişkenler üzerindeki etkisi: Bir karma araştırma sentezi
AYHAN KOÇOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
The effects of out-of-school learning activities on student outcomes: A mixed-research synthesis
SAYED MASOOD HAIDARI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) ile ilgili yapılan araştırmalar üzerine bir meta-analiz çalışması
BİNNUR ERGEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı