Ortaokul İngilizce derslerinde yapılan uygulamalı sınavlarda karşılaşılan zorluklar: Bir durum çalışması
ASLI CİRİZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Örgün eğitimde yabancı uyruklu öğrencilerin Türkçe öğrenme süreçleri: Bir durum çalışması
ESRA MALKOÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ters Yüz Öğrenme Modelinin ortaöğretim öğrencilerinin matematiksel doyum, teknoloji kullanımı ve başarılarına etkisinin incelenmesi
EBRU KÖSE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
The dynamics of curriculum change and the challenges of primary school teachers: A case study in Indonesia
NURFITRI ZAINAL ABIDIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Web 2.0 araçlarının ortaokul öğrencilerinin yabancı dilde kelime öğrenme stratejilerine ve başarılarına etkisinin incelenmesi: Bir karma yöntem araştırması
MURAT SALMAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinin İngilizce öğrenmede yaşadıkları zorluklar ve çözüm önerileri: Bir durum çalışması
SEDA ÖZER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yönlendirilmiş Beyin Fırtınası (SCAMPER) Tekniğinin fen bilgisi öğretmen adaylarının yaratıcılıklarına ve materyal motivasyonlarına olan etkisinin incelenmesi
NİLAY ÖZALTAY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
8. sınıf matematik dersi olasılık konusunun rubik küp destekli oyuna dayalı öğretiminin başarıya, kaygı ve umutsuzluk düzeylerine etkisinin incelenmesi
ABDULLAH SAKAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Cep telefonu destekli video kelime sunumlarının lise öğrencilerinin kelime öğrenmeleri ve materyal motivasyonları üzerine etkisinin incelenmesi
ZEYNEP ANLAMIŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Matematik dersinde Geogebra programı kullanımının 10.sınf öğrencilerinin akademik başarılarına, matematik kaygısına ve öğretim teknolojilerine yönelik tutumlarına etkilerinin incelenmesi
GAMZE TUZER ÜNSAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Diğer
Okul öncesi öğretmenleri için kaynaştırma uygulamalarına yönelik pilot bir hizmet içi eğitim programı geliştirilmesi (Adana ili örneği)
DİDEM ÖZSIRKINTI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Sınıf öğretmenlerinin eğitimde drama kullanımına ilişkin yeterlik algıları ve drama kavramına yönelik metaforları ile görüşlerinin incelenmesi
ÖZGE ÖZGÜR İŞYAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Eğitim fakültesinde yabancı dil dersi alan öğrencilerin yabancı dil dersine yönelik tutumlarının ve sınıf kaygılarının incelenmesi
VOLKAN LÜTFİ PAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Türkiye'deki uluslararası öğrencilerin yükseköğretime uyumları: Bir meta-sentez çalışması
SAYED SHAFIULLAH SAFAWI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÇOK DUYULU HİKAYE ANLATIMININ ÇOCUKLARIN ERKEN OKURYAZARLIK BECERİLERİNE VE ÖĞRENME DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
DİDEM ÖZSIRKINTI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Beyin fırtınası tekniği üzerine yapılan çalışmaların sosyal ağ analizi (bibliyometri) ve meta-analiz çalışması
TUĞBA İNCİMAN ÇELİK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yaratıcı müzik stratejisinin ortaokul öğrencilerinin müzik performansı öz yeterliklerine ve müzik ders dirençlerine etkisinin incelenmesi: Bir karma yöntem çalışması
ALİCAN GÜLLE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Transmedya destekli hikâye anlatımının sosyal bilgiler öğretmenliği adaylarının hibrit öğrenmeye ve dijital teknolojilere yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi
İLKNUR AKYILDIZ SARIBAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Türkiye'deki hastane okullarının mevcut durumu ve geliştirilen eğitici eğitimi programının öğretmenler üzerindeki etkisi
HALİL KAMIŞLI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı