AÇIK UÇLU MATEMATİK SORULARININ DEĞERLENDİRİLMESİNDE PUANLAYICI GÜVENİRLİĞİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMINA GÖRE İNCELENMESİ
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. CİLT 4 SAYI 1, no. CİLT 4 SAYI 1, pp. 217–248
Songül Güneş, Seçil Ömür Sünbül
Investigating The Performance of Item Selection Algorithms in Cognitive Diagnosis Computerized Adaptive Testing
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, vol. 15, no. 2, pp. 148–165
Semih Aşiret, Seçil Ömür Sünbül
Effect of Missing Data on Test Equating Methods Under NEAT Design
International Journal of Psychology and Educational Studies, vol. 10, no. 3, pp. 702–713
Semih Aşiret, Seçil Ömür Sünbül
Investigating the Performance of Item Selection Algorithms in terms of Measurement Accuracy in CD-CAT
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, vol. 0, no. 54, pp. 188–+
Semih Aşiret, Seçil Ömür Sünbül
Modeling the Relationship Between Organizational Trust, Job Performance, Identity and Organizational Identification
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 1192–1206
Sabahattin Tekingündüz, Emine Karabel, Aysu Zekioğlu, Seçil Ömür Sünbül
Investigating Differential Item Functioning in DINA Model
International Journal of Progressive Education (IJPE), vol. 15, no. 4, pp. 174–186
Seçil Ömür Sünbül
The Effects of Qmatrıx Misspecification on Item and Model Fit
International Journal of Progressive Education, vol. 14, no. 5, pp. 144–154
Seçil Ömür Sünbül, Semih Aşiret
The Impact of Different Missing Data Handling Methods on DINA Model
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), vol. 7, no. 1, pp. 77–86
Seçil Ömür Sünbül
An Investigation of Ordering Test Items Differently Depending on Their Difficulty Level by Differential Item Functioning
Eurasian Journal of Educational Research, vol. 17, no. 72, pp. 1–1
Ebru Balta, Seçil Ömür Sünbül
Investigating Test Equating Methods in Small Samples Through Various Factors*
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 16, no. 2, pp. 647–668
Semih Aşiret, Seçil Ömür Sünbül
Bilişsel Tanı Modellerinde Parametre Kestirimini ve Sınıflama Tutarlılığını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Hacettepe University Journal of Education, vol. 31, no. 4, pp. 1–1
Seçil Ömür Sünbül, Adnan Kan
Dereceli Puanlama Anahtarıyla Genel İzlenimle ve İkili Karşılaştırmalar Yöntemiyle Yapılan Değerlendirmelerin Karşılaştırılması
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, vol. 28, no. 2, pp. 308–320
Seçil Ömür, Adnan Erkuş
Madde Tepki Kuramı’na Dayalı Madde-Uyum İndekslerinin I.Tip Hata ve Güç Oranlarının İncelenmesi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 79–79
Seçil Ömür Sünbül, Semih Aşiret
Değişen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesinde Kullanılan Yöntemlerde I Tip Hata ve Güç Çalışması
İlköğretim Online, vol. 15, no. 3, pp. 882–897
Önder Sünbül, Seçil Ömür Sünbül
6 8 Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin Çeşitli Yöntemlere Göre Değişen Madde Fonksiyonlarının İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 207–222
Adnan Kan, Önder Sünbül, Seçil Ömür, Seçil Ömür Sünbül
6 8 Sınıf Seviye Belirleme Sınavları Alt Testlerinin Çeşitli Yöntemlere Göre Değişen Madde Fonksiyonlarının İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 207–222
Adnan Kan, Önder Sünbül, Seçil Ömür, Seçil Ömür Sünbül
Angoff Ebel ve Nedelsky Yöntemleriyle Belirlenen Kesme Puanlarının Sınıflama Tutarlılıklarının Karşılaştırılması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 109–113
Seçil Ömür Sünbül, Seçil Ömür, Hüseyin Selvi
Angoff Ebel ve Nedelsky Yöntemleriyle Belirlenen Kesme Puanlarının Sınıflama Tutarlılıklarının Karşılaştırılması
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 109–113
Seçil Ömür Sünbül, Seçil Ömür, Hüseyin Selvi