KAMU KURUMLARINDA İŞE ALIŞTIRMA(ORYANTASYON) VE KARİYER YÖNETİMİ:BİR KAMU ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

1. ULUSLARARASI İZMİR İKTİSAT KONGRESİ (15.02.2020 - 16.02.2020)

Mehmet İsmail Yağcı, Mehmet Nasih Tağ, İlknur Erdoğan

2020 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Examining the Relationship Between the Level of Cognitive Dissonance Experienced and Customer Satisfaction

I.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDEDAVRANIŞ TEMELLİ ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU (13.02.2020 - 15.02.2020)

Mehmet İsmail Yağcı, Onur Başar Özbozkurt

2020 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını Ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması

3rd International Congress on Political, Economic and Social Studies (09.11.2017 - 11.11.2017)

Mehmet İsmail Yağcı, Mohamad El Hassan, Ümit Doğrul

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
The effects of marketing capabilities on export performance using resource based view assessment on manufacturing companies

The 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (22.01.2013 - 24.01.2013)

Nalçacı Gül, Mehmet İsmail Yağcı

2013 Tam metin bildiri Sunum Bilgisi Yok
Consumer attitudes towards healthy food products the mediating effects of nutrition claims

International Conference on Contemporary Marketing Issues (13.06.2012 - 15.06.2012)

Mehmet İsmail Yağcı, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2012 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Mersin’de Üniversite Sanayi İşbirliği ve Bölgesel Kalkınmaya Etkisi

Uluslararası Bölgesel Kalkınma Sempozyumu (07.10.2010 - 09.10.2010)

Mehmet İsmail Yağcı, Gülser Yavuz

2011 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Instagram Etkileyicileri Takipçilerinin Satın Alma Davranışını Nasıl Etkiliyor?

25. Pazarlama Kongresi (30.06.2021 - 30.06.2021)

Ayşe Şahin, Nihat Yuva, Mehmet İsmail Yağcı

2021 Tam metin bildiri Sözlü Sunum Link
Fiyat İndirimlerinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Olay ve Kıtlık Mesajlarının Düzenleyici Rolü

24. Pazarlama Kongresi (01.05.2019 - 04.05.2019)

Mehmet İsmail Yağcı, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay

2019 Özet bildiri Sözlü Sunum Link
Tüketicilerin Demografik Özelliklerinin Tüketici Etnosentrizmi Eğilimlerine Olan Etkilerinin İncelenmesi : Mersin Örneği

15. Ulusal Pazarlama Kongresi (29.09.2010 - )

Mehmet İsmail Yağcı, Şeyda Kapıkıran

2010 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Mersin de Yaşayan Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Etiket Taşıyan Ürünleri Tercih Etmelerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

13.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (30.10.2008 - 01.11.2008)

Mehmet İsmail Yağcı, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2008 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Türkiye nin AB ile Gümrük Birliğinin Ekonomik Etkileri Üzerine

AB Giriş Sürecinde Değişen Türkiye Sempozyumu, 9/10 Mayıs, 2007, Çağ Üniversitesi. (09.05.2007 - 10.05.2007)

İsmail Tuncer, Mehmet İsmail Yağcı

2007 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Diğer kategoride bildiri bulunamadı!