KAMU KURUMLARINDA İŞE ALIŞTIRMA(ORYANTASYON) VE KARİYER YÖNETİMİ:BİR KAMU ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
1. ULUSLARARASI İZMİR İKTİSAT KONGRESİ (15.02.2020 - 16.02.2020)
Mehmet İsmail Yağcı, Mehmet Nasih Tağ, İlknur Erdoğan
Examining the Relationship Between the Level of Cognitive Dissonance Experienced and Customer Satisfaction
I.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDEDAVRANIŞ TEMELLİ ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU (13.02.2020 - 15.02.2020)
Mehmet İsmail Yağcı, Onur Başar Özbozkurt
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını Ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması
3rd International Congress on Political, Economic and Social Studies (09.11.2017 - 11.11.2017)
Mehmet İsmail Yağcı, Mohamad El Hassan, Ümit Doğrul
The effects of marketing capabilities on export performance using resource based view assessment on manufacturing companies
The 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing (22.01.2013 - 24.01.2013)
Nalçacı Gül, Mehmet İsmail Yağcı
Consumer attitudes towards healthy food products the mediating effects of nutrition claims
International Conference on Contemporary Marketing Issues (13.06.2012 - 15.06.2012)
Mehmet İsmail Yağcı, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Mersin’de Üniversite Sanayi İşbirliği ve Bölgesel Kalkınmaya Etkisi
Uluslararası Bölgesel Kalkınma Sempozyumu (07.10.2010 - 09.10.2010)
Mehmet İsmail Yağcı, Gülser Yavuz
Instagram Etkileyicileri Takipçilerinin Satın Alma Davranışını Nasıl Etkiliyor?
25. Pazarlama Kongresi (30.06.2021 - 30.06.2021)
Ayşe Şahin, Nihat Yuva, Mehmet İsmail Yağcı
Fiyat İndirimlerinin Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Olay ve Kıtlık Mesajlarının Düzenleyici Rolü
24. Pazarlama Kongresi (01.05.2019 - 04.05.2019)
Mehmet İsmail Yağcı, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay
Tüketicilerin Demografik Özelliklerinin Tüketici Etnosentrizmi Eğilimlerine Olan Etkilerinin İncelenmesi : Mersin Örneği
15. Ulusal Pazarlama Kongresi (29.09.2010 - )
Mehmet İsmail Yağcı, Şeyda Kapıkıran
Mersin de Yaşayan Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Etiket Taşıyan Ürünleri Tercih Etmelerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
13.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (30.10.2008 - 01.11.2008)
Mehmet İsmail Yağcı, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Türkiye nin AB ile Gümrük Birliğinin Ekonomik Etkileri Üzerine
AB Giriş Sürecinde Değişen Türkiye Sempozyumu, 9/10 Mayıs, 2007, Çağ Üniversitesi. (09.05.2007 - 10.05.2007)
İsmail Tuncer, Mehmet İsmail Yağcı