2023 Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde Aday Olan Liderlerin X Paylaşımlarının İçerik Analizi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 2, pp. 90–110
Mehmet İsmail Yağcı, Merve Koç
Examining the Relationship Between the Level of Cognitive Dissonance Experienced and Customer Satisfaction: A Management and Marketing Perspective
Transnational Marketing Journal, vol. 10, no. 2, pp. 215–234
Mehmet İsmail Yağcı, Onur Başar Özbozkurt
GÖSTERİŞÇİ TÜKETİMİN VE MOTİVASYONLARININ YAŞ KUŞAKLARI EKSENİNDE İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 479–507
Cansu Tor Kadıoğlu, Mehmet İsmail Yağcı
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması
Siyaset, Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 5, pp. 111–123
Mehmet İsmail Yağcı, Mohamad El Hassan, Ümit Doğrul
Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış Açısının Sunumu (Paradigm Shift in Marketing and Presentation of the Prodsumerism Viewpoint)
Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 135–145
Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Mehtap Özkan Buzlu
Hakkaniyet Teorisi Çerçevesinde Tüketicilerin Hizmet Telafilerini Değerlendirme Süreci: Kavramsal Bir İnceleme
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 1–22
Mehmet İsmail Yağcı, Ümit Doğrul
Türkiye deki İşletme Programlarında Uluslararası Pazarlama Dersi
Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. 15, no. , pp. 31–43
Mehmet İsmail Yağcı, Ceren Özkan
Reklamların ve cinsiyet kimliği rolünün tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi
Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 138–155
İsmail.mehmet Yağcı, Neslihan Arslan
The Impact of Perceived Price Fairness and Consumer Ethnocentrism on Consumer s Purchase Intentions An Exploratory Assessment
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 3, pp. 131–148
Yağcı Mehmet İsmail
Effects of comparative advertising format on consumer responses The moderating effects of brand image and attribute relevance
Journal of Business Research, vol. 62, no. 8, pp. 768–774
Mehmet İsmail Yağcı
Hizmet Kalitesi Müşteri Memnuniyeti İlişkisinin Hastane Türlerine Göre Karşılaştırılması Devlet Özel ve Üniversite Hastaneleri Uygulamalar
Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. 2, no. , pp. 218–238
Mehmet İsmail Yağcı, Teoman Duman
Süpermarket Müşterilerinin Devamlı Alışveriş Niyetlerini Etkileyen Faktörler Bir Model Denemesi
ODTÜ Gelişme Dergisi, vol. , no. 33(1), pp. 87–
Teoman Duman, Mehmet İsmail Yağcı
Developing and Validating Measures of Facets of Customer Based Brand Equity
Journal of Business Research, vol. 57, no. 2, pp. 209–224
Mehmet İsmail Yağcı
Consumer Evaluation of Low Price Guarantees The Moderating Role of Reference Price and Store Image
Journal of Consumer Psychology, vol. 12, no. 2, pp. 107–118
Mehmet İsmail Yağcı
Evaluating the Effects of Country of Origin and Consumer Ethnocentrism A Case of a Transplant Product
Journal of International Consumer Marketing, vol. 13, no. 3, pp. 63–86
Mehmet İsmail Yağcı
The Law of Domestic and International Strategic Alliances A Survey for Corporate Management
Journal of International Marketing, vol. , no. 4(3), pp. 102–
Mehmet İsmail Yağcı
Creative R D Leadership Insights from Japan
Journal of International Marketing, vol. , no. 4(2), pp. 97–
Mehmet İsmail Yağcı
Reklamdaki İletişim Unsurlarının Tüketicilerin Ürün İlgilenimine Göre Tutum ve Davranış Üzerindeki Etkileri
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 42, no. 4, pp. 661–689
Sena Tekeli, Mehmet İsmail Yağcı
HİZMET BAŞARISIZLIĞININ BÜYÜKLÜĞÜ HİZMET TELAFİSİ ETKİNLİĞİNİ ETKİLER Mİ?
Beykoz Akademi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 180–198
Ümit Doğrul, Mehmet İsmail Yağcı
In Search of Consumer's Black Box: A Bibliometric Analysis of Neuromarketing Research
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 1, pp. 101–134
Mehmet İsmail Yağcı, Salar Kuhzady, Zeynep Sevgi Balık, Lina Öztürk
HİZMET BAŞARISIZLIĞI SONRASI HİZMET İYİLEŞTİRME SÜRECİ VE TÜKETİCİLERİN HİZMET ADALETİ ALGISI
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 24, no. 1, pp. 131–144
Ümit Doğrul, Mehmet İsmail Yağcı
Turizm Sektöründe Müşterilerin Algıladıkları Parasal Olmayan Bedellere İlişkin Niteliksel Bir Araştırma
Pazarlama Dünyası, vol. 18, no. 4, pp. 42–47
Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Teoman Duman
Süpermarket Müşterilerinin Satın Alma Sonrası Davranış Eğilimlerinin İncelenmesi Mersin Örneği
Pazarlama Dünyası, vol. , no. 6, pp. 46–
Mehmet İsmail Yağcı, Teoman Duman
Mersin in Turizmi Geliştirmek İçin Ne Yapmalı
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 15(1), pp. 9–
Mehmet İsmail Yağcı
Seyahat Edenlerin Katıldıkları Tur Süresince Algıladıkları Parasal Olmayan Bedellere İlişkin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 105–112
Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Teoman Duman
EXAMINING THE CONSPICUOUS CONSUMPTION AND MOTIVATIONS IN TERMS OF GENERATIONS
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY, vol. 8, no. 1, pp. 479–507
Cansu Torkadıoğlu, Mehmet Yağcı
The effects of marketing capabilities on export performance using resource-based view: assessment on manufacturing companies
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON STRATEGIC INNOVATIVE MARKETING, vol. 148, no. , pp. 671–679
Nalcaci Gul, Yagci Mehmet I.