2023 Cumhurbaşkanlığı Seçimlerinde Aday Olan Liderlerin X Paylaşımlarının İçerik Analizi

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 2, pp. 90–110

Mehmet İsmail Yağcı, Merve Koç

2024 Hakemli EBSCO, ERIH PLUS, EuroPub and Index Copernicus International (ICI)... Link
Examining the Relationship Between the Level of Cognitive Dissonance Experienced and Customer Satisfaction: A Management and Marketing Perspective

Transnational Marketing Journal, vol. 10, no. 2, pp. 215–234

Mehmet İsmail Yağcı, Onur Başar Özbozkurt

2022 Hakemli SCOPUS Link
GÖSTERİŞÇİ TÜKETİMİN VE MOTİVASYONLARININ YAŞ KUŞAKLARI EKSENİNDE İNCELENMESİ

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 479–507

Cansu Tor Kadıoğlu, Mehmet İsmail Yağcı

2021 Hakemli Emerging Sources Citation Index (ESCI) Link
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumlarını ve Online Alışveriş Yapma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Türkiye – Slovenya Karşılaştırması

Siyaset, Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, vol. 5, no. 5, pp. 111–123

Mehmet İsmail Yağcı, Mohamad El Hassan, Ümit Doğrul

2017 Hakemli Index copernicus, EBSCO, DRJI, Link
Pazarlamada Paradigma Kayması ve Türetimcilik Bakış Açısının Sunumu (Paradigm Shift in Marketing and Presentation of the Prodsumerism Viewpoint)

Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 135–145

Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Mehtap Özkan Buzlu

2017 Hakemli EconLit (Journal of Economic Literature) Link
Hakkaniyet Teorisi Çerçevesinde Tüketicilerin Hizmet Telafilerini Değerlendirme Süreci: Kavramsal Bir İnceleme

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 1–22

Mehmet İsmail Yağcı, Ümit Doğrul

2015 Hakemli EBSCO Link
Türkiye deki İşletme Programlarında Uluslararası Pazarlama Dersi

Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. 15, no. , pp. 31–43

Mehmet İsmail Yağcı, Ceren Özkan

2014 Hakemli EconLit
Reklamların ve cinsiyet kimliği rolünün tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi

Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 138–155

İsmail.mehmet Yağcı, Neslihan Arslan

2010 Hakemli Econ-Lit 31 atıf Link
The Impact of Perceived Price Fairness and Consumer Ethnocentrism on Consumer s Purchase Intentions An Exploratory Assessment

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 3, pp. 131–148

Yağcı Mehmet İsmail

2010 Hakemli EBSCO
Effects of comparative advertising format on consumer responses The moderating effects of brand image and attribute relevance

Journal of Business Research, vol. 62, no. 8, pp. 768–774

Mehmet İsmail Yağcı

2009 Hakemli SSCI 44 atıf Link
Hizmet Kalitesi Müşteri Memnuniyeti İlişkisinin Hastane Türlerine Göre Karşılaştırılması Devlet Özel ve Üniversite Hastaneleri Uygulamalar

Doğuş Üniversitesi Dergisi, vol. 2, no. , pp. 218–238

Mehmet İsmail Yağcı, Teoman Duman

2006 Hakemli EconLit
Süpermarket Müşterilerinin Devamlı Alışveriş Niyetlerini Etkileyen Faktörler Bir Model Denemesi

ODTÜ Gelişme Dergisi, vol. , no. 33(1), pp. 87–

Teoman Duman, Mehmet İsmail Yağcı

2006 Hakemli EconLit
Developing and Validating Measures of Facets of Customer Based Brand Equity

Journal of Business Research, vol. 57, no. 2, pp. 209–224

Mehmet İsmail Yağcı

2004 Hakemli SSCI 707 atıf Link
Consumer Evaluation of Low Price Guarantees The Moderating Role of Reference Price and Store Image

Journal of Consumer Psychology, vol. 12, no. 2, pp. 107–118

Mehmet İsmail Yağcı

2002 Hakemli SSCI 80 atıf Link
Evaluating the Effects of Country of Origin and Consumer Ethnocentrism A Case of a Transplant Product

Journal of International Consumer Marketing, vol. 13, no. 3, pp. 63–86

Mehmet İsmail Yağcı

2001 Hakemli SSCI
The Law of Domestic and International Strategic Alliances A Survey for Corporate Management

Journal of International Marketing, vol. , no. 4(3), pp. 102–

Mehmet İsmail Yağcı

1996 Hakemli SSCI
Creative R D Leadership Insights from Japan

Journal of International Marketing, vol. , no. 4(2), pp. 97–

Mehmet İsmail Yağcı

1996 Hakemli SSCI
Reklamdaki İletişim Unsurlarının Tüketicilerin Ürün İlgilenimine Göre Tutum ve Davranış Üzerindeki Etkileri

Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 42, no. 4, pp. 661–689

Sena Tekeli, Mehmet İsmail Yağcı

2024 Hakemli TR DİZİN Link
HİZMET BAŞARISIZLIĞININ BÜYÜKLÜĞÜ HİZMET TELAFİSİ ETKİNLİĞİNİ ETKİLER Mİ?

Beykoz Akademi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 180–198

Ümit Doğrul, Mehmet İsmail Yağcı

2020 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
In Search of Consumer's Black Box: A Bibliometric Analysis of Neuromarketing Research

Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 1, pp. 101–134

Mehmet İsmail Yağcı, Salar Kuhzady, Zeynep Sevgi Balık, Lina Öztürk

2018 Hakemli TR DİZİN Link
HİZMET BAŞARISIZLIĞI SONRASI HİZMET İYİLEŞTİRME SÜRECİ VE TÜKETİCİLERİN HİZMET ADALETİ ALGISI

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 24, no. 1, pp. 131–144

Ümit Doğrul, Mehmet İsmail Yağcı

2015 Hakemli TÜBİTAK / ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanına (SBVT)... Link
Turizm Sektöründe Müşterilerin Algıladıkları Parasal Olmayan Bedellere İlişkin Niteliksel Bir Araştırma

Pazarlama Dünyası, vol. 18, no. 4, pp. 42–47

Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Teoman Duman

2004 Hakemsiz Endekste taranmıyor
Süpermarket Müşterilerinin Satın Alma Sonrası Davranış Eğilimlerinin İncelenmesi Mersin Örneği

Pazarlama Dünyası, vol. , no. 6, pp. 46–

Mehmet İsmail Yağcı, Teoman Duman

2004 Hakemli Endekste taranmıyor
Mersin in Turizmi Geliştirmek İçin Ne Yapmalı

Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 15(1), pp. 9–

Mehmet İsmail Yağcı

2004 Hakemli EBSCO
Seyahat Edenlerin Katıldıkları Tur Süresince Algıladıkları Parasal Olmayan Bedellere İlişkin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 105–112

Mehmet İsmail Yağcı, Göknil Nur Koçak, Teoman Duman

2004 Hakemli TR DİZİN
EXAMINING THE CONSPICUOUS CONSUMPTION AND MOTIVATIONS IN TERMS OF GENERATIONS

JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY, vol. 8, no. 1, pp. 479–507

Cansu Torkadıoğlu, Mehmet Yağcı

2021 1 atıf Link
The effects of marketing capabilities on export performance using resource-based view: assessment on manufacturing companies

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON STRATEGIC INNOVATIVE MARKETING, vol. 148, no. , pp. 671–679

Nalcaci Gul, Yagci Mehmet I.

2014 16 atıf Link