2023 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri'nde aday olan liderlerin X paylaşımlarının içerik analizi
MERVE KOÇ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Statü tüketimine etki eden faktörler: Bir model denemesi
ÖZLEM ERDOĞAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Hizmet sektöründe online alışveriş davranışını etkileyen faktörler: Seyahat sektörü örneği (Türkiye – Slovenya karşılaştırması)
MOHAMAD EL-HASSAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Kamu spotlarının çocukların düşünce ve davranışları üzerindeki etkisi
PELİN ATEŞ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Marka kişiliği ile bireyin kişilik özelliklerinin satın alma niyetine ve yüksek fiyat ödeme eğilimine etkisini belirlemeye yönelik Adidas ve Colgate markaları üzerine Mersin ilinde bir uygulama
LİNDA ÖZTÜRK
Çağ Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
Kaynak temelli yaklaşım ile üretici firmaların pazarlama becerilerinin ihracat performansları üzerine etkilerinin incelenmesi
GÜL NALÇACI
Çağ Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
Sosyal pazarlama projelerininin başarısını etkileyenfaktörlerin incelenmesi: Mersin'de bir alan araştırması
BAŞAK DOĞAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Tüketici etnosentrizmi, marka imajı ve ülke menşei etkisinin, tüketicilerin yerli ve yabancı ürünlere yönelik tutumlarına etkilerinin değerlendirilmesi: Mersin kentinde yapılan bir araştırma
ŞEYDA KAPIKIRAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Reklamların ve cinsiyet kimliği rolünün tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi
NESLİHAN İLARSLAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Bedel ve değer algılarının müşterilerinin tüketicilerin davranışşal niyetlerine etkisi: Turizm sektörü örneği
GÖKNİL NUR KOÇAK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalı
Hizmet Baskın Mantık Yaklaşımı Kapsamında Birlikte Değer Yaratımı ve Yıkımı Üzerine Bir Araştırma: Mağaza İstismarı Davranışı
İLKİN VERİM
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
İlgilenim düzeyine göre reklamda kullanılan kaynağın ve mesaj içeriğinin tüketici tutumları ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Deneysel bir araştırma
SENA TEKELİ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Gösterişçi tüketim ve motivasyonlarının yaş kuşakları ekseninde incelenmesi
CANSU TOR KADIOĞLU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Lüks tüketim ürünlerinde satın alma niyetine etki eden faktörler "Mersin ili örneği"
OSMAN KİPER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Algılanan kıtlık ve sembolik değerin satın alma niyeti üzerindeki etkisi
ZEYNEP SEVGİ BALIK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Norm ihlali, tüketim suçluluğu ve haz ilişkilerinin incelenmesi: Mersin ili örneği
LİNA ÖZTÜRK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Hizmet telafisi sürecinin etkinliği ve algılanan adalet kavramı: Mersin kenti kuaför hizmetleri örneği
ÜMİT DOĞRUL
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı