Kadın Satış Görevlilerinin Karşılaştığı Olumsuzlukların İncelenmesi

TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES (24.11.2021 - )

Ufuk Pala, Cansu Tor Kadıoğlu, Kalender Özcan Atılgan

2021 Tam metin bildiri Sözlü Sunum Link
Çevrimiçi Online Tüketici Davranışına Kalan Zaman Ve Fiyat İndirimlerinin Etkisinin İncelenmesi

1. International Black Sea Business Administration Symposium (16.05.2016 - 18.05.2016)

Kalender Özcan Atılgan, Sibel Doğan, Sibel Küçükgüzel

2016 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Effects of Price Discount Depth on Perceived Value of Hedonic and Utilitarian Services in an Emerging Market

2015 Winter Marketing Educators' Conference (13.02.2015 - 15.02.2015)

Atılgan Kalender Özcan, Kara Ali

2015 Poster Sunum Bilgisi Yok
A Simulation Model for Airline Pricing

3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues (30.06.2015 - 02.07.2015)

Tevfik Aytemiz, Erdoğan Uysal, Kalender Özcan Atılgan

2015 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Status and Conspicuous Consumption Wedding as a Sign of Status

2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (18.06.2014 - 20.06.2014)

Chrıstos Sarmanıotıs, Kalender Özcan Atılgan

2014 Tam metin bildiri Sunum Bilgisi Yok
Effects of Service Experience and Positive Word of Mouth on Repurchase Intentions Evidence from a Luxury Restaurant

4th International Whither Our Economies Conference (12.11.2014 - 14.11.2014)

Erdem Akkan, Kalender Özcan Atılgan

2014 Tam metin bildiri Sözlü Sunum Link
Role of price offer fairness in willingness to pay for environmentally friendly products

International Conference on Marketing and Consumer Behaviour (16.05.2013 - 17.05.2013)

Serap Çabuk, Kalender Özcan Atılgan

2013 Tam metin bildiri Sunum Bilgisi Yok
Consumer attitudes towards healthy food products the mediating effects of nutrition claims

International Conference on Contemporary Marketing Issues (13.06.2012 - 15.06.2012)

Mehmet İsmail Yağcı, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2012 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
A Literature Review On Consumer Innovatiness

16 th World Productivity Congress and European Productivity Conference Proceedings (02.11.2010 - 05.11.2010)

Ayşe Şahin, Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan

2010 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
A Literature Review on Consumer Innovativeness

16. World Productivity Congress (02.11.2010 - 05.11.2010)

Ayşe Şahin, Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan

2010 Tam metin bildiri Sunum Bilgisi Yok
Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi

22. Pazarlama Kongresi (28.09.2017 - 30.09.2017)

Serap Çabuk, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2017 Özet bildiri Sözlü Sunum
Ürünlerin Üretildikleri Ülkelere Yönelik Bilginin Tüketicilerin Fiyat ve Kalite Algılarına Etkisi

20. Ulusal Pazarlama Kongresi (10.06.2015 - 13.06.2015)

Kalender Özcan Atılgan, Nihal Yılmaz

2015 Tam metin bildiri Sunum Bilgisi Yok
Futbol Taraftarlarının Lisanslı Ürünleri Satın Alma İstekliliğinde Fiyat ile İlgili Belirleyiciler

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi (07.05.2015 - 09.05.2015)

Kalender Özcan Atılgan, Merve Şimşek

2015 Tam metin bildiri Sunum Bilgisi Yok
Referans Fiyat Oluşumunda Tüketici Odaklı Marka Denkliği Boyutlarının Rolü

18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (19.06.2013 - 22.06.2013)

Serap Çabuk, Kalender Özcan Atılgan

2013 Tam metin bildiri Sunum Bilgisi Yok
Tüketicileri Lüks Markalı Ürünlerin Taklitlerini Satın Almaya Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi

15. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (26.10.2010 - 29.10.2010)

Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2010 Tam metin bildiri Sunum Bilgisi Yok
Mersin de Yaşayan Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Etiket Taşıyan Ürünleri Tercih Etmelerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

13.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (30.10.2008 - 01.11.2008)

Mehmet İsmail Yağcı, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2008 Tam metin bildiri Sözlü Sunum
Diğer kategoride bildiri bulunamadı!