Kadın Satış Görevlilerinin Karşılaştığı Olumsuzlukların İncelenmesi
TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES (24.11.2021 - )
Ufuk Pala, Cansu Tor Kadıoğlu, Kalender Özcan Atılgan
Çevrimiçi Online Tüketici Davranışına Kalan Zaman Ve Fiyat İndirimlerinin Etkisinin İncelenmesi
1. International Black Sea Business Administration Symposium (16.05.2016 - 18.05.2016)
Kalender Özcan Atılgan, Sibel Doğan, Sibel Küçükgüzel
Effects of Price Discount Depth on Perceived Value of Hedonic and Utilitarian Services in an Emerging Market
2015 Winter Marketing Educators' Conference (13.02.2015 - 15.02.2015)
Atılgan Kalender Özcan, Kara Ali
A Simulation Model for Airline Pricing
3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues (30.06.2015 - 02.07.2015)
Tevfik Aytemiz, Erdoğan Uysal, Kalender Özcan Atılgan
Status and Conspicuous Consumption Wedding as a Sign of Status
2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (18.06.2014 - 20.06.2014)
Chrıstos Sarmanıotıs, Kalender Özcan Atılgan
Effects of Service Experience and Positive Word of Mouth on Repurchase Intentions Evidence from a Luxury Restaurant
4th International Whither Our Economies Conference (12.11.2014 - 14.11.2014)
Erdem Akkan, Kalender Özcan Atılgan
Role of price offer fairness in willingness to pay for environmentally friendly products
International Conference on Marketing and Consumer Behaviour (16.05.2013 - 17.05.2013)
Serap Çabuk, Kalender Özcan Atılgan
Consumer attitudes towards healthy food products the mediating effects of nutrition claims
International Conference on Contemporary Marketing Issues (13.06.2012 - 15.06.2012)
Mehmet İsmail Yağcı, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
A Literature Review On Consumer Innovatiness
16 th World Productivity Congress and European Productivity Conference Proceedings (02.11.2010 - 05.11.2010)
Ayşe Şahin, Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan
A Literature Review on Consumer Innovativeness
16. World Productivity Congress (02.11.2010 - 05.11.2010)
Ayşe Şahin, Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan
Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi
22. Pazarlama Kongresi (28.09.2017 - 30.09.2017)
Serap Çabuk, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Ürünlerin Üretildikleri Ülkelere Yönelik Bilginin Tüketicilerin Fiyat ve Kalite Algılarına Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi (10.06.2015 - 13.06.2015)
Kalender Özcan Atılgan, Nihal Yılmaz
Futbol Taraftarlarının Lisanslı Ürünleri Satın Alma İstekliliğinde Fiyat ile İlgili Belirleyiciler
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi (07.05.2015 - 09.05.2015)
Kalender Özcan Atılgan, Merve Şimşek
Referans Fiyat Oluşumunda Tüketici Odaklı Marka Denkliği Boyutlarının Rolü
18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (19.06.2013 - 22.06.2013)
Serap Çabuk, Kalender Özcan Atılgan
Tüketicileri Lüks Markalı Ürünlerin Taklitlerini Satın Almaya Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi
15. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (26.10.2010 - 29.10.2010)
Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Mersin de Yaşayan Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Etiket Taşıyan Ürünleri Tercih Etmelerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
13.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (30.10.2008 - 01.11.2008)
Mehmet İsmail Yağcı, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan