ERDEMLİ LİMONUNA YÖNELİK NESNEL BİLGİ DÜZEYİ BAĞLAMINDA KENT MARKA BAĞLILIĞININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. –

Kalender Özcan Atılgan, Hüseyin Yavuz

2024 Hakemli Root indexing, SIS
EXAMINING THE ONLINE SHOPPING BEHAVIORS OF GENERATION Z CONSUMERS IN THE CONTEXT OF ONLINE RATINGS AND NUMBER OF REVIEWS

Journal of Business in the Digital Age, vol. , no. , pp. –

Kalender Özcan Atılgan

2024 Hakemli Rootindexing
Çevrim İçi Alışveriş Sitelerinin E-Hizmet Kalitesi Algısında Cinsiyet Kimliğinin Rolü

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. –

Mithat Can Çerçi, Kalender Özcan Atılgan

2024 Hakemli EBSCO
İleri Dönüştürülmüş (Upcycled) Gıdalara Yönelik Tüketici Tutumu ve Satın Alma Niyetinin İncelenmesi

Yeni Fikir Dergisi, vol. 16, no. 33, pp. –

Emine Ongun, Kalender Özcan Atılgan

2024 Hakemli CiteFactor Academic Scientific Journals, Advanced Science Index
Examination of Consumers’ Perceived Quality and Willingness to Buy in the Context of Price Variability and Frequency of Price Change: A Study of Retail Products

Gadjah Mada International Journal of Business, vol. 26, no. 2, pp. –

Kalender Özcan Atılgan, Evrim Ersin Kangal, Muharrem Küçüktalaslıo, Muharrem Talaslioglu

2024 Hakemli SCOPUS Q4 Link
Comparison of the consumers need for touch in terms of high-touch and low-touch products in online and offline retail stores

International Journal of Electronic Marketing and Retailing, vol. 14, no. 1, pp. 23–

Kalender Özcan Atılgan, Murat Bayındır

2023 Hakemli SCOPUS Link
Investigation of Consumers Attitudes Towards Personalized Pricing and Dynamic Pricing Practices

Pamukkale University, vol. , no. , pp. –

Gizem Aydan, Kalender Özcan Atılgan

2023 Hakemli EBSCO, ResearchBible Link
Investigation of the effect of physical evidence and word of mouth on customer satisfaction and purchase intention in professional services

International Journal of Services, Economics and Management, vol. 14, no. 3, pp. 249–269

Kalender Özcan Atılgan, Özge Koç

2023 Hakemli SCOPUS Link
Tüketicilerin Drone Aracılığıyla Ürün Dağıtımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. –

Kalender Özcan Atılgan, Mustafa Bozkurt

2023 Hakemli EBSCO
Fiyat Artış Hızının Tüketicilerin Fiyat Algısı, Panik Satın Alma, Stoklama Niyeti ve Düşük Fiyat Bekleme Üzerine Etkisi

Pamukkale University, vol. 9, no. 1, pp. 74–89

Kalender Özcan Atılgan, Onur Koç

2022 Hakemli EBSCO, ResearchBible, ESJI Link
Attitude Towards Marketing Surveys: The Comparison of Student and Non-Student Samples

Istanbul University, vol. 0, no. 92, pp. 47–60

Ufuk Pala, Kalender Özcan Atılgan

2022 Hakemli TR DİZİN Link
Kargo Firması Müşterilerinin Twitter Gönderilerinin Duygu Analizi

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 31–39

Kalender Özcan Atılgan, Hakan Yoğurtcu

2021 Hakemli EBSCO, Ulrich's Periodicals Directory Link
İNDİRİM DÜZEYLERİ VE SOSYAL SINIFLAR AÇISINDAN TÜKETİCİ FİYAT ALGISINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –

Kalender Özcan Atılgan, Onur Koç

2020 Hakemli ESCI
Tüketicilerin Ev Yemeği Restoranlarını Tercih Etmelerinin Nedenlerinin İncelenmesi

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol. 16, no. 1, pp. 51–60

Kalender Özcan Atılgan, Onur Koç

2019 Hakemli EBSCO, Ulrich’s Periodicals Directory
Tesettür Giyim Ürünlerinde Moda Liderliği, Fiyat ve Tüketicilerin Dini Bağlılığı (Dindarlık) Arasındaki İlişkinin Araştırılması

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. –

Tuba Eren, Kalender Özcan Atılgan

2019 Hakemli EBSCO, Ulrich’s Periodicals Directory
Türkiye ve Slovakya’daki Üniversite Öğrencilerinin Nesnel ve Öznel Bilgilerinin Algıladıkları Fiyat Bağlamında Karşılaştırılması

Cag University Journal of Social Sciences, vol. 14, no. 2, pp. –

Kalender Özcan Atılgan, Ahmet Esad Yurtsever

2017 Hakemli EBSCO
Price Discount Depth Effect on Perceived Value of Hedonic and Utilitarian Services A Congruity Theory Approach

Journal of Euromarketing, vol. 24, no. 4, pp. 201–223

Kalender Özcan Atılgan, Ali Kara

2015 Hakemli EBSCOhost Products, Emerald Management Reviews, Gale Cengage, Business ASAP, Cabell’s Directory, The Standard Periodicals Directory, ASOS Link
Tüketicilerin Fiyat Hatırlama Doğruluğu  ile İlişkili Faktörlerin Belirlenmesi 

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 81–95

Kalender Özcan Atılgan

2014 Hakemli EBSCO, EconLit, ASOS, TÜBİTAK-ULAKBİM 1 atıf Link
KİŞİSEL MARKALAMA ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE BİREYLERİN KARİYER İLGİSİ DÜZEYLERİ BAKIMINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ

Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 19, no. 3, pp. 1–16

Hasan İbicioğlu, Cemile Çelik, Kalender Özcan Atılgan

2014 Hakemli EBSCO, ASOS Link
Nesnel ve Öznel Bilginin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisine Yönelik Bir Araştırma

Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 2, pp. 199–212

Kalender Özcan Atılgan

2014 Hakemli EconLit, EBSCO, ULAKBİM Sosyal Bilimler, Akademia Sosyal Bilimler İndeksi(ASOS), DOAJ, Index Copernicus 1 atıf Link
Tüketicilerin Karar Sürecinde Fiyatın Rolü Davranışsal Fiyatlandırma Üzerine Kavramsal Bir Çalışma

Cag University Journal of Social Sciences, vol. 10, no. 2, pp. 95–110

Atılgan Kalender Özcan

2013 Hakemli EBSCO, Ulrich's Periodicals Directory
Hizmet İşletmelerinde Çağrı Merkezi Uygulamalarına Tüketici Odaklı Bir Yaklaşım

Selçuk Üniversitesi İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, vol. 12, no. 23, pp. 81–102

Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan

2012 Hakemli DOAJ, DRJI, ESJI, SOBİAD Link
Analyzing Factors that Drive Consumers to Purchase Counterfeits of Luxury Branded Products

The Journal of American Academy of Buisness, vol. 17, no. 1, pp. 283–292

Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2011 Hakemli ULRICH’xxS DIRECTORIES 4 atıf
TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE TÜKETİCİ DÜŞMANLIĞININ SOSYAL MEDYADA BOYKOTA ETKİSİ

Cukurova Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, vol. 31, no. 1, pp. 292–307

Kalender Özcan Atılgan, Yusuf Köken

2022 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
İnternet Sitesi Tasarımının Müşteri Güveni, Müşteri Memnuniyeti ve Satın Alma Niyetine Etkisi

Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 351–375

Hussein Alhusseın, Kalender Özcan Atılgan

2021 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
ÜRÜN SATIŞLARINDA UYGULANAN KITLIK MESAJLARININ VE FİYAT İNDİRİMLERİNİN SATIN ALMA İSTEKLİLİĞİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 2, pp. 375–401

Kalender Özcan Atılgan, Muharrem Küçüktalaslıo

2019 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
TÜKETİCİLERİN ABARTILI REFERANS FİYATA YÖNELİK ALGILARININ MARKALI KOT PANTOLON SATIN ALMA DAVRANIŞI AÇISINDAN İNCELENMESİ

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 28, no. 2, pp. 286–293

Serap Çabuk, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2019 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Deneyimsel Ürünler ve Araştırma Ürünleri ile İlgili Çevrimiçi Tüketici Yorumları ve Referans Fiyat Bilgisinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi

İzmir iktisat dergisi, vol. 34, no. 4, pp. 545–563

Kalender Özcan Atılgan, Hakan Tanişman

2019 Hakemli TR DİZİN Link
STRATEJİK YEŞİL PAZARLAMA BAĞLAMINDA YEŞİL FİYATLANDIRMA LİTERATÜRÜNÜN İNCELENMESİ

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 28, no. 3, pp. 50–58

Kalender Özcan Atılgan

2019 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİ VE BOYKOTA YÖNELİK TUTUMLARININ TÜKETİCİ SİNİZMİ, FİYAT ŞEFFAFLIĞI VE FİYAT ADALETİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 26, no. 3, pp. 34–44

Kalender Özcan Atılgan, Talip İnce, Sinan Yılmaz

2017 Hakemli EBSCO-CEEAS (Central Eastern European Academic Source)
Ürünlerin Üretildikleri Ülkelere Yönelik Bilgi ve Tüketicilerin Ülke İmajı, Fiyat Adaleti İle Fiyat‐Kalite Şeması Algılamaları Arasındaki Farklılıklar

PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. , no. , pp. –

Kalender Özcan Atılgan, Nihal Yılmaz

2016 Hakemli Advanced Sciences Index (ASI), AcademicKeys ve CiteFactor , ASOS Index ve Araştırmax
Yeni Ürünlerin Benimsenmesi ve Tüketici Yenilikçiliği

Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. , no. 50, pp. –

Kalender Özcan Atılgan

2014 Hakemsiz Endeks Yok
HOW PRICE MAVENS PERCEIVE VALUE OF PRODUCTS? A STUDY ON PERVAL SCALE

Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 71–87

Kalender Özcan Atılgan, Ayşe Şahin

2013 Hakemli TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı Link
Hizmet İşletmelerinde Çağrı Merkezi ve Bekleme Hattı Uygulamalarına Tüketici Odaklı Bir Yaklaşım

Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, vol. 12, no. 23, pp. 81–102

Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan

2012 Hakemli TÜBİTAK Ulakbim Link
Tüketicilerin Gıda Perakendeciliğinden Memnuniyetlerine Göre Bölümlendirilmesi Bölümlerarası Demografik ve Sosyo Ekonomik Farklılıkların İncelenmesi

Afyon Kocatepe Üniversitesi, İİBF Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 163–177

Kalender Özcan Atılgan, Cansel Oskay, Ercan Çiçek

2012 Hakemli TR DİZİN Link
Kadın tüketicilerin algıladıkları marka Denkliğini belirleyen faktörler: Markalı hazır Giyim ürünleri üzerine bir çalışma

Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 83–95

Serap Çabuk, Kalender Özcan Atılgan

2011 Hakemli ASOS Index 1 atıf Link
Tüketicilerin perakendeci markalı ürünleri tercih etme nedenleri: Mersin ilinde bir araştırma

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 306–307

Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan

2010 Hakemli TR DİZİN 4 atıf Link
Gösterişçi Tüketim Statü Arayışında Sınır Var mı

Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. , no. 33, pp. –

Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2010 Hakemsiz Endeks Yok
AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF THE DIFFERENCES IN CONSUMER PRICE PERCEPTION IN TERMS OF DISCOUNT LEVELS AND SOCIAL CLASSES

JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY, vol. 7, no. Özel Sayı-Special Issue, pp. 1075–1103

Kalender Özcan Atılgan, Onur Koç

2020 Hakem Bilgisi Yok Endeks Yok 1 atıf Link
Determination of Factors Related to Consumers' Price Recall Accuracy

ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, vol. 9, no. 2, pp. 81–95

Atilgan Kalender Ozcan

2014 Hakem Bilgisi Yok Endeks Yok 1 atıf Link