ERDEMLİ LİMONUNA YÖNELİK NESNEL BİLGİ DÜZEYİ BAĞLAMINDA KENT MARKA BAĞLILIĞININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. –
Kalender Özcan Atılgan, Hüseyin Yavuz
EXAMINING THE ONLINE SHOPPING BEHAVIORS OF GENERATION Z CONSUMERS IN THE CONTEXT OF ONLINE RATINGS AND NUMBER OF REVIEWS
Journal of Business in the Digital Age, vol. , no. , pp. –
Kalender Özcan Atılgan
Çevrim İçi Alışveriş Sitelerinin E-Hizmet Kalitesi Algısında Cinsiyet Kimliğinin Rolü
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. –
Mithat Can Çerçi, Kalender Özcan Atılgan
İleri Dönüştürülmüş (Upcycled) Gıdalara Yönelik Tüketici Tutumu ve Satın Alma Niyetinin İncelenmesi
Yeni Fikir Dergisi, vol. 16, no. 33, pp. –
Emine Ongun, Kalender Özcan Atılgan
Examination of Consumers’ Perceived Quality and Willingness to Buy in the Context of Price Variability and Frequency of Price Change: A Study of Retail Products
Gadjah Mada International Journal of Business, vol. 26, no. 2, pp. –
Kalender Özcan Atılgan, Evrim Ersin Kangal, Muharrem Küçüktalaslıo, Muharrem Talaslioglu
Comparison of the consumers need for touch in terms of high-touch and low-touch products in online and offline retail stores
International Journal of Electronic Marketing and Retailing, vol. 14, no. 1, pp. 23–
Kalender Özcan Atılgan, Murat Bayındır
Investigation of Consumers Attitudes Towards Personalized Pricing and Dynamic Pricing Practices
Pamukkale University, vol. , no. , pp. –
Gizem Aydan, Kalender Özcan Atılgan
Investigation of the effect of physical evidence and word of mouth on customer satisfaction and purchase intention in professional services
International Journal of Services, Economics and Management, vol. 14, no. 3, pp. 249–269
Kalender Özcan Atılgan, Özge Koç
Tüketicilerin Drone Aracılığıyla Ürün Dağıtımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. –
Kalender Özcan Atılgan, Mustafa Bozkurt
Fiyat Artış Hızının Tüketicilerin Fiyat Algısı, Panik Satın Alma, Stoklama Niyeti ve Düşük Fiyat Bekleme Üzerine Etkisi
Pamukkale University, vol. 9, no. 1, pp. 74–89
Kalender Özcan Atılgan, Onur Koç
Attitude Towards Marketing Surveys: The Comparison of Student and Non-Student Samples
Istanbul University, vol. 0, no. 92, pp. 47–60
Ufuk Pala, Kalender Özcan Atılgan
Kargo Firması Müşterilerinin Twitter Gönderilerinin Duygu Analizi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 31–39
Kalender Özcan Atılgan, Hakan Yoğurtcu
İNDİRİM DÜZEYLERİ VE SOSYAL SINIFLAR AÇISINDAN TÜKETİCİ FİYAT ALGISINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
Kalender Özcan Atılgan, Onur Koç
Tüketicilerin Ev Yemeği Restoranlarını Tercih Etmelerinin Nedenlerinin İncelenmesi
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol. 16, no. 1, pp. 51–60
Kalender Özcan Atılgan, Onur Koç
Tesettür Giyim Ürünlerinde Moda Liderliği, Fiyat ve Tüketicilerin Dini Bağlılığı (Dindarlık) Arasındaki İlişkinin Araştırılması
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. –
Tuba Eren, Kalender Özcan Atılgan
Türkiye ve Slovakya’daki Üniversite Öğrencilerinin Nesnel ve Öznel Bilgilerinin Algıladıkları Fiyat Bağlamında Karşılaştırılması
Cag University Journal of Social Sciences, vol. 14, no. 2, pp. –
Kalender Özcan Atılgan, Ahmet Esad Yurtsever
Price Discount Depth Effect on Perceived Value of Hedonic and Utilitarian Services A Congruity Theory Approach
Journal of Euromarketing, vol. 24, no. 4, pp. 201–223
Kalender Özcan Atılgan, Ali Kara
Tüketicilerin Fiyat Hatırlama Doğruluğu ile İlişkili Faktörlerin Belirlenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 81–95
Kalender Özcan Atılgan
KİŞİSEL MARKALAMA ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE BİREYLERİN KARİYER İLGİSİ DÜZEYLERİ BAKIMINDAN FARKLILIKLARININ İNCELENMESİ
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 19, no. 3, pp. 1–16
Hasan İbicioğlu, Cemile Çelik, Kalender Özcan Atılgan
Nesnel ve Öznel Bilginin Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Etkisine Yönelik Bir Araştırma
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 21, no. 2, pp. 199–212
Kalender Özcan Atılgan
Tüketicilerin Karar Sürecinde Fiyatın Rolü Davranışsal Fiyatlandırma Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
Cag University Journal of Social Sciences, vol. 10, no. 2, pp. 95–110
Atılgan Kalender Özcan
Hizmet İşletmelerinde Çağrı Merkezi Uygulamalarına Tüketici Odaklı Bir Yaklaşım
Selçuk Üniversitesi İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, vol. 12, no. 23, pp. 81–102
Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan
Analyzing Factors that Drive Consumers to Purchase Counterfeits of Luxury Branded Products
The Journal of American Academy of Buisness, vol. 17, no. 1, pp. 283–292
Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE TÜKETİCİ DÜŞMANLIĞININ SOSYAL MEDYADA BOYKOTA ETKİSİ
Cukurova Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, vol. 31, no. 1, pp. 292–307
Kalender Özcan Atılgan, Yusuf Köken
İnternet Sitesi Tasarımının Müşteri Güveni, Müşteri Memnuniyeti ve Satın Alma Niyetine Etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 351–375
Hussein Alhusseın, Kalender Özcan Atılgan
ÜRÜN SATIŞLARINDA UYGULANAN KITLIK MESAJLARININ VE FİYAT İNDİRİMLERİNİN SATIN ALMA İSTEKLİLİĞİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 2, pp. 375–401
Kalender Özcan Atılgan, Muharrem Küçüktalaslıo
TÜKETİCİLERİN ABARTILI REFERANS FİYATA YÖNELİK ALGILARININ MARKALI KOT PANTOLON SATIN ALMA DAVRANIŞI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 28, no. 2, pp. 286–293
Serap Çabuk, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Deneyimsel Ürünler ve Araştırma Ürünleri ile İlgili Çevrimiçi Tüketici Yorumları ve Referans Fiyat Bilgisinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
İzmir iktisat dergisi, vol. 34, no. 4, pp. 545–563
Kalender Özcan Atılgan, Hakan Tanişman
STRATEJİK YEŞİL PAZARLAMA BAĞLAMINDA YEŞİL FİYATLANDIRMA LİTERATÜRÜNÜN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 28, no. 3, pp. 50–58
Kalender Özcan Atılgan
TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİ VE BOYKOTA YÖNELİK TUTUMLARININ TÜKETİCİ SİNİZMİ, FİYAT ŞEFFAFLIĞI VE FİYAT ADALETİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 26, no. 3, pp. 34–44
Kalender Özcan Atılgan, Talip İnce, Sinan Yılmaz
Ürünlerin Üretildikleri Ülkelere Yönelik Bilgi ve Tüketicilerin Ülke İmajı, Fiyat Adaleti İle Fiyat‐Kalite Şeması Algılamaları Arasındaki Farklılıklar
PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. , no. , pp. –
Kalender Özcan Atılgan, Nihal Yılmaz
Yeni Ürünlerin Benimsenmesi ve Tüketici Yenilikçiliği
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. , no. 50, pp. –
Kalender Özcan Atılgan
HOW PRICE MAVENS PERCEIVE VALUE OF PRODUCTS? A STUDY ON PERVAL SCALE
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 71–87
Kalender Özcan Atılgan, Ayşe Şahin
Hizmet İşletmelerinde Çağrı Merkezi ve Bekleme Hattı Uygulamalarına Tüketici Odaklı Bir Yaklaşım
Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, vol. 12, no. 23, pp. 81–102
Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan
Tüketicilerin Gıda Perakendeciliğinden Memnuniyetlerine Göre Bölümlendirilmesi Bölümlerarası Demografik ve Sosyo Ekonomik Farklılıkların İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İİBF Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 163–177
Kalender Özcan Atılgan, Cansel Oskay, Ercan Çiçek
Kadın tüketicilerin algıladıkları marka Denkliğini belirleyen faktörler: Markalı hazır Giyim ürünleri üzerine bir çalışma
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 83–95
Serap Çabuk, Kalender Özcan Atılgan
Tüketicilerin perakendeci markalı ürünleri tercih etme nedenleri: Mersin ilinde bir araştırma
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 306–307
Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan
Gösterişçi Tüketim Statü Arayışında Sınır Var mı
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. , no. 33, pp. –
Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF THE DIFFERENCES IN CONSUMER PRICE PERCEPTION IN TERMS OF DISCOUNT LEVELS AND SOCIAL CLASSES
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY, vol. 7, no. Özel Sayı-Special Issue, pp. 1075–1103
Kalender Özcan Atılgan, Onur Koç
Determination of Factors Related to Consumers' Price Recall Accuracy
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, vol. 9, no. 2, pp. 81–95
Atilgan Kalender Ozcan