Hikaye Anlatımının Tüketici Algısı ve Satın Alma Davranışına Etkisi: Uluslararası Çikolata Markası Üzerine Bir İnceleme

HÜSEYİN YAVUZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Online alışveriş sitelerinin e-hizmet kalitesi algısında cinsiyet kimliğinin rolü

MİTHAT CAN ÇERÇİ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2023 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Drone aracılığıyla ürün dağıtımına yönelik tüketici tutumlarının incelenmesi

MUSTAFA BOZKURT

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2023 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Otel işletmelerinde müşteri memnuniyetine etki eden unsurların karma yöntem kullanılarak incelenmesi

ARWA MOHAMED ABDELMAGID ELSADIG

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2021 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Çevrimiçi ve çevrimdışı perakendeci mağazalarda tüketicilerin satın alma davranışlarının yüksek dokunuşlu ve düşük dokunuşlu ürünler açısından karşılaştırılması

MURAT BAYINDIR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2021 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Profesyonel hizmetlerde fiziksel kanıtların ve ağızdan ağıza iletişimin müşteri memnuniyeti ile satın alma niyetine etkisi

ÖZGE KOÇ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2021 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Tüketicilere iletilen sosyal medya mesajlarındaki ürünleri boykot etmede tüketici etnosentrizmi ve ekonomik düşmanlığın etkisi

YUSUF KÖKEN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

E-ticaret işletmelerinin web site tasarımının müşteri güven memnuniyet ve satın alma niyeti üzerine etkisi

HUSSEIN ALHUSSEIN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İndirim düzeyi ve fiyat algısının sosyal sınıflara göre farklılıklarının belirlenmesi

ONUR KOÇ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Ürün satışlarında uygulanan kıtlık mesajlarının ve fiyat indirimlerinin satın alma istekliliği ile ilişkisinin Türkiye'de ve Polonya'da incelenmesi

MUHARREM KÜÇÜKTALASLIO

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Tüketicilerin dinamik fiyatlandırma uygulamalarına yönelik adil fiyat algılarının ve satın alma niyetlerinin atfetme teorisi bağlamında incelenmesi

FUNDA KARSLI

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Deneyimsel ve araştırma ürünlerine yönelik çevrimiçi tüketici yorumları ve fiyat çerçevesinin tüketicilerin satın alma niyetlerine etkisi

HAKAN TANİŞMAN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Tüketicilerin nesnel ve öznel bilgilerinin algıladıkları fiyat bağlamında incelenmesi

AHMET ESAD YURTSEVER

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı

2016 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Doktora tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!