Hikaye Anlatımının Tüketici Algısı ve Satın Alma Davranışına Etkisi: Uluslararası Çikolata Markası Üzerine Bir İnceleme
HÜSEYİN YAVUZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Online alışveriş sitelerinin e-hizmet kalitesi algısında cinsiyet kimliğinin rolü
MİTHAT CAN ÇERÇİ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Drone aracılığıyla ürün dağıtımına yönelik tüketici tutumlarının incelenmesi
MUSTAFA BOZKURT
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Otel işletmelerinde müşteri memnuniyetine etki eden unsurların karma yöntem kullanılarak incelenmesi
ARWA MOHAMED ABDELMAGID ELSADIG
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Çevrimiçi ve çevrimdışı perakendeci mağazalarda tüketicilerin satın alma davranışlarının yüksek dokunuşlu ve düşük dokunuşlu ürünler açısından karşılaştırılması
MURAT BAYINDIR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Profesyonel hizmetlerde fiziksel kanıtların ve ağızdan ağıza iletişimin müşteri memnuniyeti ile satın alma niyetine etkisi
ÖZGE KOÇ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Tüketicilere iletilen sosyal medya mesajlarındaki ürünleri boykot etmede tüketici etnosentrizmi ve ekonomik düşmanlığın etkisi
YUSUF KÖKEN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
E-ticaret işletmelerinin web site tasarımının müşteri güven memnuniyet ve satın alma niyeti üzerine etkisi
HUSSEIN ALHUSSEIN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
İndirim düzeyi ve fiyat algısının sosyal sınıflara göre farklılıklarının belirlenmesi
ONUR KOÇ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Ürün satışlarında uygulanan kıtlık mesajlarının ve fiyat indirimlerinin satın alma istekliliği ile ilişkisinin Türkiye'de ve Polonya'da incelenmesi
MUHARREM KÜÇÜKTALASLIO
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Tüketicilerin dinamik fiyatlandırma uygulamalarına yönelik adil fiyat algılarının ve satın alma niyetlerinin atfetme teorisi bağlamında incelenmesi
FUNDA KARSLI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Deneyimsel ve araştırma ürünlerine yönelik çevrimiçi tüketici yorumları ve fiyat çerçevesinin tüketicilerin satın alma niyetlerine etkisi
HAKAN TANİŞMAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı
Tüketicilerin nesnel ve öznel bilgilerinin algıladıkları fiyat bağlamında incelenmesi
AHMET ESAD YURTSEVER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Bilgi Yönetimi Ana Bilim Dalı