Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar - III
Bölüm: Cebir Öğretiminde Değişken Kavramının Önemi: Scratch ile Öğrencilerin Değişken Kullanımı, Sayfa: 1–13
ÖZKAN NAZIM,ÖZGELDİ MERİÇ
2025
Bilimsel Kitap
978-625-385-107-1
Eğitimde Araştırma Tasarlama ve Değerlendirme
Bölüm: Araştırma Problemi, Sayfa: 26–36
ÖZGELDİ MERİÇ
2025
Kitap Tercümesi
978-625-371-998-2
Eğitimde Araştırma Tasarlama ve Değerlendirme
Bölüm: Enstrümantasyon, Sayfa: 110–141
AYDIN UTKUN,ÖZGELDİ MERİÇ
2025
Kitap Tercümesi
978-625-371-998-2
Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar V
Bölüm: Üçlü Gösterim Görevleri: Matematik Öğretimine Bakış Açısını Nasıl Etkiler?, Sayfa: 97–126
Buluklu Nur, ÖZGELDİ MERİÇ
2022
Bilimsel Kitap
978-625-8108-79-8
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları II
Bölüm: 8. Sınıf Öğrencilerinin Tinkerplots ile Yapılan Etkinliklerde İstatiksel Düşünme Seviyelerinin İncelenmesi, Sayfa: 135–154
Altınay Ali Çağatay,ÖZGELDİ MERİÇ
2020
Bilimsel Kitap
9786257795432
Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology 2016
Bölüm: PROSPECTIVE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS’ CONTEXTUAL, CONCEPTUAL, AND PROCEDURAL KNOWLEDGE: ANALYSIS OF SELECTED ITEMS FROM THE PISA, Sayfa: 131–137
AYDIN UTKUN,ÖZGELDİ MERİÇ
Mathematics Teachers Use of Textbooks Teacher Resource Interaction
Bölüm: , Sayfa: –
ÖZGELDİ MERİÇ
2014
Bilimsel Kitap
978-3-639-66481-2