Matematik eğitiminde fark etme becerisine ilişkin çalışmaların incelenmesi: Bir meta-sentez çalışması
AYTEN ÖZTÜRK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul matematik öğretmenlerinin derste kullandıkları soruların matematiksel yeterlik seviyelerinin incelenmesi
HALİL KOCA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul matematik öğretmenlerinin beceri temelli soruları matematiksel yetkinlikler yönünden değerlendirmelerinin incelenmesi
ÇİĞDEM BOZKUŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Matematik öğretmen adaylarının amaçlı soru sorma becerilerinin incelenmesi
EMİNE AT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
Çocuklarda Matematik Kaygısı Ölçeği'nin Türkçe uyarlaması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
FUNDA DALKILINÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Matematik öğretmen adayları tarafından hazırlanan ve uygulanan matematik görevlerinin bilişsel seviyelerinin incelenmesi: Üçlü gösterim yöntemi
NUR BULUKLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
8. sınıf öğrencilerinin scratch kullanarak tasarladıkları terazi etkinliklerinde eşittir işareti ve değişken kavramının incelenmesi
NAZIM ÖZKAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
8. sınıf öğrencilerinin dinamik istatistik yazılımı ile istatistiksel düşünme becerilerinin incelenmesi
ALİ ÇAĞATAY ALTINAY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
6. sınıf öğrencilerinin scratch ile süsleme etkinliklerinde matematiksel estetik rollerinin incelenmesi
KENAN GÖKDAĞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Alan ölçme konusunu 5. sınıf matematik ders kitabından çalışan öğrencilerin okuma stillerinin incelenmesi
ELİF YEKREK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Cumhuriyetten günümüze ortaokul matematik öğretim programlarının geometrik düşünme alışkanlıkları bakımından incelenmesi
EMİNE ERASLAN YALÇIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin dinamik geometri yazılımı Geogebra ile dönüşüm geometrisi öğrenim süreçlerinin incelenmesi
ONUR ÇETİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul matematik öğretmen adaylarının sanal manipülatifleri ders planına entegre etme süreçlerinin incelenmesi: Cebir kazanımlarına yönelik örnekler
DİLAN TEMEL DOĞAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Diyalojik tartışmalar temelli sokratik seminerler yoluyla sınıf içi öğrenci soru düzeylerinin Bloom Taksonomisi bakımından incelenmesi
ŞERİFE ZAİMOĞLU
Bursa Uludağ Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı