Eğitimde Teori ve Pratik: Küresel Perspektifler
Bölüm: Öğretmen Adaylarının Not Alma Alışkanlıklarıyla Ders Çalışma Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Sayfa: –
YAMAÇ RÜKNEDDİN HALİL,YANPAR TUĞBA
Dijital Çağda Eğitim: Yapay Zekâ, Yaratıcılık ve Liderlik
Bölüm: Öğretmen Adaylarının Yapay Zekâ Kullanım Durumlarının İncelenmesi, Sayfa: –
SARIALAİ ANIL DOĞUKAN,YANPAR TUĞBA
Eğitimde Teori ve Pratik: Küresel Perspektifler
Bölüm: Singapur’da Erken Yıllar Gelişim Çerçevesine (Singapur Eçga Eygç, 2023) Ve Erken Öğrenenleri Yetiştirmek İçin Okul Öncesi Eğitim Müfredat Çerçevesine (Singapur Meb Oöemç, 2022) Genel Bir Bakış, Sayfa: –
ÖZSIRKINTI DİDEM,YANPAR TUĞBA
Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler
Bölüm: Ortaokul Düzeyindeki Dezavantajlı Öğrencilerin Çevre Duyarlık Algılarının İncelenmesi, Sayfa: –
Sellioğ Aydın,YANPAR TUĞBA
Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Bölüm: Bilimsel Araştırmaları İnceleme ve Değerlendirme Ölçütleri ve Tarama Araştırmaları için Analitik Puanlama Anahtarı, Sayfa: 441–460
YELKEN TUĞBA,YOKUŞ GÜROL,UYGUR MUTLU
2020
Bilimsel Kitap
978-625-7880-17-6
Eğitim Bilimlerinde Örnek Araştırmalar
Bölüm: Hastane Okullarına Yönelik Bir Eğtiici Eğtimi Geliştirme Çalışması, Sayfa: 661–682
Kamışlı Halil,YELKEN TUĞBA
2018
Araştırma (Tez Hariç) Kitabı
978-605-7928-22-1
Eğitim Bilimine Giriş
Bölüm: Eğitimin Teknolojik Temelleri, Sayfa: 165–186
YELKEN TUĞBA
2017
Ders Kitabı
978-605-170-044-1
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme
Bölüm: Program Geliştirmede Hedefler, Sayfa: 273–298
YELKEN TUĞBA,YAVUZ KONOKMAN GAMZE
2017
Bilimsel Kitap
978-605-241-050-9
Digital Tools of Seamless Learning
Bölüm: The Adoption of Mobile Devices as Digital Tools for Seamless Learning, Sayfa: 297–322
YOKUŞ GÜROL,YELKEN TUĞBA
2017
Bilimsel Kitap
1522516921
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Bölüm: Öğretim Hedefleri ve Öğrenme Kazanımları, Sayfa: –
YAVUZ KONOKMAN GAMZE,YELKEN TUĞBA
2016
Ders Kitabı
A Survey Study The Turkish Primary School Prospective Teachers Perceptions on Their TPACK Competencies
Bölüm: New Directions in Technological and Pedagogical Content Knowledge Research: Multiple Perspectives, Sayfa: 331–348
YELKEN TUĞBA,YAVUZ KONOKMAN GAMZE,SANCAR TOKMAK HATİCE
2015
Bilimsel Kitap
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Bölüm: Öğretim Hedefleri ve Öğrenme Kazanımları, Sayfa: 77–108
YELKEN TUĞBA,YAVUZ KONOKMAN GAMZE
2015
Ders Kitabı
978-605-170-045-8
AKADEMİK ARAŞTIRMA VE ETİK
Bölüm: YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA ETİK İLKELER,SORUMLULUKLAR VE DAVRANIŞ KURALLARI, Sayfa: 13–32
GERÇEK HASAN,GÜVEN MEHMET HALUK,ÖZDAMAR ŞÜKRÜ OĞUZ,YELKEN TUĞBA,KORKMAZ TURHAN
2015
Bilimsel Kitap
978-605-344-319-3
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
Bölüm: EĞİTİMİN TEKNOLOJİK TEMELLERİ, Sayfa: 191–213
YELKEN TUĞBA
2013
Ders Kitabı
978-9944-474-56-6
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları
Bölüm: Teknolojik-Pedagojik-Alan Bilgisi (TPAB) Çerçevesi ve Bu Çerçevenin Milli Eğitim Bakanlığı Fen ve Matematik Eğitimi Programındaki Yeri, Sayfa: 1–12
YELKEN TUĞBA,SANCAR TOKMAK HATİCE,ÖZGELEN SİNAN,İNCİKABI LÜTFİ
2013
Bilimsel Kitap
978-605-5213-17-6
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları
Bölüm: TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma, Sayfa: 81–104
EFENDİOĞLU AKIN,YELKEN TUĞBA
2013
Bilimsel Kitap
978-605-5213-17-6
Sosyal Bilgiler Öğretimi Demokratik Vatandaşlık Eğitimi
Bölüm: Etkili ve Anlamlı Öğrenme için Kuramsal yaklaşımlar, Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2012
Bilimsel Kitap
..
Sosyal Bilgilerin Temelleri
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2010
Tür Bilgisi Yok
9786055985707
Tarih Nasıl Öğretilir ?
Bölüm: Oluşturmacı Öğrenme Kuramları, Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2010
Bilimsel Kitap
6055895549
Sosyal Bilgiler Öğretimi Demokratik Vatandaşlık Eğitimi
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2009
Tür Bilgisi Yok
Eğitim Bilimine Giriş
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2008
Tür Bilgisi Yok
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Yapılandırmacı Bir Yaklaşım
Bölüm: Etkili ve Anlamlı Öğrenme İçin kuramsal yaklaşımlar ve yapılandırmacılık, Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2007
Bilimsel Kitap
9789944919197
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi Yapılandırmacı Bir Yaklaşım
Bölüm: Etkili ve Anlamlı Öğrenme İçin Kuramsal Yaklaşımlar ve Yapılandırmacılık, Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2006
Bilimsel Kitap
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Bölüm: Öğretim Materyal ve Teknolojileri, Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2005
Bilimsel Kitap
...
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2003
Tür Bilgisi Yok
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
Bölüm: Öğretim Materyal ve Teknolojileri, Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2002
Bilimsel Kitap
1111
Öğretim teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2017
Ders Kitabı
978-605-170-134-9
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2015
Ders Kitabı
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2014
Ders Kitabı
9786055213107
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA,SANCAR TOKMAK HATİCE,ÖZGELEN SİNAN,İNCİKABI LÜTFİ
2013
Bilimsel Kitap
978-605-5213-17-6
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2012
Ders Kitabı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2011
Ders Kitabı
975-6376-73-2
Öğretim teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2009
Ders Kitabı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal tasarımı
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2008
Ders Kitabı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2007
Ders Kitabı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2006
Ders Kitabı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA
2005
Ders Kitabı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Bölüm: , Sayfa: –
YELKEN TUĞBA,YILDIRIM İBRAHİM SONER
1999
Ders Kitabı