Türk Yükseköğretim Sisteminde Avrupa Yükseköğrenim Alanı Reformlarının Uygulanması ve Sürdürülebilirliği (Implementation and Sustainability of EHEA Reforms in Turkish Higher Education System-TURQUAS)
Proje Yeterlilikler, Kalite Güvencesi, Önceki Öğrenmelerin Tanınması, AKTS/Diploma Eki, Projenin İzlenmesi ve Proje Çıktılarının Yaygınlaştırılması konularını kapsamaktadır.
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ 01.11.2016 – 30.06.2019 HASAN MANDAL, VESİLE ASLIHAN NASIR, FAHRİ YAVUZ, FUNDA SİVRİKAYA ŞERİFOĞLU, NEDİME LERZAN ÖZKALE, MEHMET DURMAN, NEBAHAT SARI, ORHAN UZUN, ÖMER ZİYA CEBECİ, SİBEL AKSU YILDIRIM, SİNA ERCAN, SÜHEYDA ATALAY, TUĞBA YELKEN, TUNCAY DÖĞEROĞLU, ZELİHA KOÇAK TUFAN, MEHMET ŞENGÜL, ŞERİFE DENİZ KOLAT, FİKRİYE KARACAMEYDAN, ELİF HUNTÜRK, CANAN ÜNVAN
Çocuklarımız İçin Elele Projesi Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi AB Hibe Programı (Ref no: TR0801.03/252)
Okul Öncesi Eğitimde Kullanılan Yeni Yöntem ve Teknikler ile Öğretim Sürecini Değerlendirme Yöntemleri
MERSİN ÜNİVERSİTESİ 21.03.2011 – 31.03.2011 FİGEN KILIÇ, TUĞBA YELKEN, ZÜLAL ERKAN
Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi AB Hibe Programı ”Toplum Temelli Çocuk ve Aile Eğitiminin Dersteklenmesi Projesi” ”Yaratıcılığı Etkileyen Faktörler ve Yaratıcılıkta Eğitimcinin Rolü”. Rer no: (TR0801.06-03/971)
Yaratıcılığı Etkileyen Faktörler ve Yaratıcılıkta Eğitimcinin Rolü
MERSİN ÜNİVERSİTESİ 07.03.2011 – 18.03.2011 FİGEN KILIÇ, TUĞBA YELKEN, ZÜLAL ERKAN, SERDARHAN MUSA TAŞKAYA
Türkçe Öğretmen Adaylarının Dijital Ortam Odaklı Okuryazarlık Düzeylerinin ve Türkçe Öğretimi Özyeterlik Algılarının Geliştirilmesinde Dijital Öykü Kullanımı: Bir Eylem Araştırması.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ 11.12.2016 – TUĞBA YELKEN, HALİL ERDEM ÇOCUK
İlköğretimin 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler ve Matematik Derslerine Karşı Tutumları Akademik Benlik Kavramları ve Bilişsel Öğrenme Düzeyleri
Eğitim Öğretim
–
Avrupa Birliğine Giriş Sürecinde Öğretmen Yetiştirme Programlarının Kalite Standartlarına Uygunluğunun Belirlenmesi
Eğitim Öğretim
–
İlköğretim Öğretmenlerinin İntel Öğretmen Karma Hizmetiçi eğitim programının yöntemi ve öğretim süreçleri üzerindeki etkileri hakkında görüşleri
Eğitim Öğretim
–
Stratejik Planlama Konusunda İlk Ve Ortaöğretim Öğretmenlerinin Ve Yöneticilerinin Görüşlerinin İncelenmesi Mersin İli Örneği
Eğitim Öğretim
–
Kimya Öğretiminde Farklı Öğretim Stratejilerinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Eğitim Öğretim
–
Genel Kimya Dersi Kavramlarının Öğretimi Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Eğitim Öğretim
–
9 sınıfların Biyoloji derslerinde çoklu zeka kuramına dayalı öğretim ve öğrenme süreçlerinin belirlenmesi
Eğitim Öğretim
–