Türkçe öğretmenlerinin ders süresi bağlamında öğretim süreçlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi

FİDAN YAVUZ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Web uygulaması destekli görev temelli İngilizce öğretiminin ortaöğretim öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi

NAZLI TOK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmen adaylarının eğitimde yapay zeka kullanımına yönelik hazır bulunuşluk düzeylerinin incelenmesi: Bir karma yöntem araştırması

ANIL DOĞUKAN SARIALAİ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmenlerin Okul İklimi ve Kültürel Duyarlılık Algıları ile Öğretmenlerin Performansı Arsındaki İlişki: Mesleki Özdeşleşmenin Düzenleyici Rolü

FERHAT ULU

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmen adaylarının tasarımcı öğretmen özellikleri ile 21.yüzyıl becerilerinin öğretimine ilişkin öz yeterlilik düzeylerinin incelenmesi

MÜNEVVER MELİS TEKİN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

7. sınıf öğrencilerinin bilimsel yaratıcılık düzeylerinin ve problem kurma süreçlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi

YÜCEL DURUL ALTINTAŞ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2023 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İngilizce öğretmenlerinin teknoloji yeterliği öz-değerlendirme düzeyleri ve bu konudaki görüşlerinin incelenmesi: Aksaray ili örneği

KEREM ŞAHİN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2021 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Sanal müze destekli işbirlikli İngilizce öğrenme etkinliklerinin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarına ve sanal müze memnuniyetlerine etkisi

İMSAL IŞIL GILIÇ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Ön gösterim- gösterim- gözden geçirme (Preview- view-review) İngilizce kelime öğrenme stratejisinin yabancı dili İngilizce olan lise öğrencileri üzerinde etkilerinin incelenmesi

ONUR PEHLİVAN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Ortaokul öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgileri ile bilişim teknolojisi kullanım düzeylerinin incelenmesi

ALİ CİN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2018 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Yeni neslin teknoloji kullanımının okul ortamına etkileri hakkında lise öğretmen ve öğrencilerinin görüşleri

MEHMET SELİM YILDIRIM

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2017 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Eğitim fakültesi öğrencilerinin mobil öğrenmeye ilişkin görüşlerinin incelenmesi ve eğitim bilimlerine yönelik mobil uygulama geliştirme çalışması: Mobil Akademi

GÜROL YOKUŞ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2016 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanlarının hayat boyu öğrenme yeterlikleri ile hayat çapında öğrenme alışkanlıklarının incelenmesi

BURAK AYÇİÇEK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2016 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Araştırma temelli öğrenmenin tutum, akademik başarı, problem çözme ve araştırma becerilerine etkisi

GÜLNİHAL ALKAN DİLBAZ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2013 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İlkokul 4. sınıf öğrenci, veli ve öğretmenlerinin internet/bilgisayar ortamlı yardımcı eğitim malzemeleri (İBOYEM) hakkındaki görüşleri

FATMA BETÜL ÖZDEMİR

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2013 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İlköğretim 6. sınıf fen ve teknoloji dersi madde ve ısı ünitesinde grupla yenilikçi (inovasyon) projeler oluşturmanın öğrenciler üzerindeki etkileri

LEVENT KAVACIK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2012 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmen adaylarının öğrenme öğretme süreci ve ölçme değerlendirme alanındaki yeterliklerine ilişkin görüşleri

GAMZE YAVUZ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2011 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Intel öğretmen programı karma modeli hizmetiçi eğitimi hakkındaki öğretmen görüşleri

ESRA CESUR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2010 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İlköğretim öğrencileri ve öğretmenlerinin performans görevleri ve bu görevlerde internet kullanımı hakkındaki görüşleri

MEHMET SECER

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2010 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İlköğretim sosyal bilgiler dersinde yaratıcı düşünme becerilerinin kazandırılması ile ilgili öğretmen ve öğrenci görüşleri

BERİVAN KUYUBAŞIOĞLU

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2009 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Oluşturmacı (Constructivist) yaklaşıma dayalı işbirlikli öğrenmenin ilköğretim sosyal bilgiler dersindeki etkileri

ALİ ARSLAN

Zonguldak Karaelmas Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2004 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Özel ilköğretim okullarında İngilizce öğretmenlerinin kullandıkları öğretim yöntemlerinin niteliksel olarak belirlenmesi

HÜSEYİN KAYGIN

Zonguldak Karaelmas Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı

2004 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Yabancı dil öğretiminde podcastlerin materyal olarak kullanımı ve motivasyon ile sesletime yönelik etkileri

TOLGA ÇAY

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Okul öncesi öğretmenlerine yönelik teknoloji kullanımı mesleki gelişim programının etkililiğinin değerlendirilmesi: Bir karma yöntem araştırması

HİKMET DOĞRUL

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Matematik öğretiminde ters yüz sınıf modeli destekli bağlam temelli öğrenme yaklaşımının ortaokul öğrencilerinin ilgileri, durumsal ilgileri ve akademik başarılarına etkisinin incelenmesi: Bir Я-EACT uygulaması

UFUK ÖZKALE

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2023 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Acil uzaktan eğitim ile teknoloji destekli örnek olay tabanlı etkinliklerin öğretmen adaylarının teknolojik değer yönelim algılarına ve değer eğitimi tutumlarına etkisi

MEHMET SELİM YILDIRIM

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2022 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Ortaöğretim proje hazırlama dersinde android programlama ile robotik programlama etkinliklerinin öğrencilerin programlama öz yeterliliklerine ve performanslarına etkisi

ESRA CESUR ÖZKARA

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı

2022 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) ile ilgili yapılan araştırmalar üzerine bir meta-analiz çalışması

BİNNUR ERGEN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2021 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

DİJİTAL ÖYKÜ UYGULAMALARININ TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARINA, DİJİTAL OKURYAZARLIK VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ÖZYETERLİK ALGILARINA ETKİSİ

HALİL ERDEM ÇOCUK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2020 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Dijital öykü uygulamalarının Türkçe öğretmen adaylarının akademik başarılarına, dijital okuryazarlık ve Türkçe öğretimi özyeterlik algılarına etkisi

HALİL ERDEM ÇOCUK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2020 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Teknoloji destekli ters yüz sınıf modeli uygulamalarının İngilizce öğretiminde lise öğrencilerinin derse katılımları, akademik başarıları ve sınıf yaşamı algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi

BURAK AYÇİÇEK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2018 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Yükseköğretimde kalite güvencesi bağlamında öğretme-öğrenme süreçlerinin incelenmesi ve öğretim elemanlarına yönelik bir eğitici eğitimi programı geliştirilmesi

MUTLU UYGUR

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2018 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Çevrimiçi mesleki öğrenme ağlarının öğretmen adaylarının araştırmacı kimlik eğilimleri, sosyal sorumluluk temelli liderlik algıları ve sosyal ağlara dayalı öğrenme algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi: Dijital öğretmen topluluğu

GÜROL YOKUŞ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2018 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

İngilizce öğretmen adaylarının web-destekli durumlu öğrenme ortamında kelime materyali oluşturmalarının kelime öğrenmeleri üzerindeki etkileri

KERİM ÜNAL

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2017 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Araştırma temelli öğrenme yaklaşımına dayalı dijital öykü oluşturmanın öğretmen adaylarının direnç davranışlarına ve öğrenme yaklaşımlarına etkisi

GAMZE YAVUZ KONOKMAN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2015 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Türkiye'deki hastane okullarının mevcut durumu ve geliştirilen eğitici eğitimi programının öğretmenler üzerindeki etkisi

HALİL KAMIŞLI

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2014 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanı ve öğrencilerin hayat çapında öğrenme (life-wide learning) alışkanlıkları ve üniversite yaşamına giriş dersi üzerine bir inceleme

BUKET ASLANDAĞ SOYLU

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2013 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Sanal gerçeklik ortamı olarak ikincil yaşam (second life) uygulamalarının tasarlanması ve bu uygulamaların internet tabanlı uzaktan eğitim öğrencilerinin öğrenmeleri üzerindeki etkilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi

MESUT ÖZONUR

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2013 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Çoklu ortam benzetimlerinin fen öğretiminde uygulanması ve öğretmen adaylarının bilişsel ve duyuşsal özelliklerine etkisinin incelenmesi

AKIN EFENDİOĞLU

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2012 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

İlköğretim sosyal bilgiler programında değerler eğitiminin mevcut durumunun belirlenmesi ve öğretmenlere yönelik bir program modülü geliştirme

TAHA YAZAR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2010 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!