Türkçe öğretmenlerinin ders süresi bağlamında öğretim süreçlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
FİDAN YAVUZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Web uygulaması destekli görev temelli İngilizce öğretiminin ortaöğretim öğrencilerinin İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi
NAZLI TOK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmen adaylarının eğitimde yapay zeka kullanımına yönelik hazır bulunuşluk düzeylerinin incelenmesi: Bir karma yöntem araştırması
ANIL DOĞUKAN SARIALAİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmenlerin Okul İklimi ve Kültürel Duyarlılık Algıları ile Öğretmenlerin Performansı Arsındaki İlişki: Mesleki Özdeşleşmenin Düzenleyici Rolü
FERHAT ULU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmen adaylarının tasarımcı öğretmen özellikleri ile 21.yüzyıl becerilerinin öğretimine ilişkin öz yeterlilik düzeylerinin incelenmesi
MÜNEVVER MELİS TEKİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
7. sınıf öğrencilerinin bilimsel yaratıcılık düzeylerinin ve problem kurma süreçlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
YÜCEL DURUL ALTINTAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İngilizce öğretmenlerinin teknoloji yeterliği öz-değerlendirme düzeyleri ve bu konudaki görüşlerinin incelenmesi: Aksaray ili örneği
KEREM ŞAHİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Sanal müze destekli işbirlikli İngilizce öğrenme etkinliklerinin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarılarına ve sanal müze memnuniyetlerine etkisi
İMSAL IŞIL GILIÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Ön gösterim- gösterim- gözden geçirme (Preview- view-review) İngilizce kelime öğrenme stratejisinin yabancı dili İngilizce olan lise öğrencileri üzerinde etkilerinin incelenmesi
ONUR PEHLİVAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgileri ile bilişim teknolojisi kullanım düzeylerinin incelenmesi
ALİ CİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yeni neslin teknoloji kullanımının okul ortamına etkileri hakkında lise öğretmen ve öğrencilerinin görüşleri
MEHMET SELİM YILDIRIM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Eğitim fakültesi öğrencilerinin mobil öğrenmeye ilişkin görüşlerinin incelenmesi ve eğitim bilimlerine yönelik mobil uygulama geliştirme çalışması: Mobil Akademi
GÜROL YOKUŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanlarının hayat boyu öğrenme yeterlikleri ile hayat çapında öğrenme alışkanlıklarının incelenmesi
BURAK AYÇİÇEK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Araştırma temelli öğrenmenin tutum, akademik başarı, problem çözme ve araştırma becerilerine etkisi
GÜLNİHAL ALKAN DİLBAZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlkokul 4. sınıf öğrenci, veli ve öğretmenlerinin internet/bilgisayar ortamlı yardımcı eğitim malzemeleri (İBOYEM) hakkındaki görüşleri
FATMA BETÜL ÖZDEMİR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
İlköğretim 6. sınıf fen ve teknoloji dersi madde ve ısı ünitesinde grupla yenilikçi (inovasyon) projeler oluşturmanın öğrenciler üzerindeki etkileri
LEVENT KAVACIK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmen adaylarının öğrenme öğretme süreci ve ölçme değerlendirme alanındaki yeterliklerine ilişkin görüşleri
GAMZE YAVUZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Intel öğretmen programı karma modeli hizmetiçi eğitimi hakkındaki öğretmen görüşleri
ESRA CESUR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim öğrencileri ve öğretmenlerinin performans görevleri ve bu görevlerde internet kullanımı hakkındaki görüşleri
MEHMET SECER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim sosyal bilgiler dersinde yaratıcı düşünme becerilerinin kazandırılması ile ilgili öğretmen ve öğrenci görüşleri
BERİVAN KUYUBAŞIOĞLU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Oluşturmacı (Constructivist) yaklaşıma dayalı işbirlikli öğrenmenin ilköğretim sosyal bilgiler dersindeki etkileri
ALİ ARSLAN
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Özel ilköğretim okullarında İngilizce öğretmenlerinin kullandıkları öğretim yöntemlerinin niteliksel olarak belirlenmesi
HÜSEYİN KAYGIN
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
Yabancı dil öğretiminde podcastlerin materyal olarak kullanımı ve motivasyon ile sesletime yönelik etkileri
TOLGA ÇAY
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Okul öncesi öğretmenlerine yönelik teknoloji kullanımı mesleki gelişim programının etkililiğinin değerlendirilmesi: Bir karma yöntem araştırması
HİKMET DOĞRUL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Matematik öğretiminde ters yüz sınıf modeli destekli bağlam temelli öğrenme yaklaşımının ortaokul öğrencilerinin ilgileri, durumsal ilgileri ve akademik başarılarına etkisinin incelenmesi: Bir Я-EACT uygulaması
UFUK ÖZKALE
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Acil uzaktan eğitim ile teknoloji destekli örnek olay tabanlı etkinliklerin öğretmen adaylarının teknolojik değer yönelim algılarına ve değer eğitimi tutumlarına etkisi
MEHMET SELİM YILDIRIM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Ortaöğretim proje hazırlama dersinde android programlama ile robotik programlama etkinliklerinin öğrencilerin programlama öz yeterliliklerine ve performanslarına etkisi
ESRA CESUR ÖZKARA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) ile ilgili yapılan araştırmalar üzerine bir meta-analiz çalışması
BİNNUR ERGEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
DİJİTAL ÖYKÜ UYGULAMALARININ TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARINA, DİJİTAL OKURYAZARLIK VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ÖZYETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
HALİL ERDEM ÇOCUK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Dijital öykü uygulamalarının Türkçe öğretmen adaylarının akademik başarılarına, dijital okuryazarlık ve Türkçe öğretimi özyeterlik algılarına etkisi
HALİL ERDEM ÇOCUK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Teknoloji destekli ters yüz sınıf modeli uygulamalarının İngilizce öğretiminde lise öğrencilerinin derse katılımları, akademik başarıları ve sınıf yaşamı algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi
BURAK AYÇİÇEK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Yükseköğretimde kalite güvencesi bağlamında öğretme-öğrenme süreçlerinin incelenmesi ve öğretim elemanlarına yönelik bir eğitici eğitimi programı geliştirilmesi
MUTLU UYGUR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Çevrimiçi mesleki öğrenme ağlarının öğretmen adaylarının araştırmacı kimlik eğilimleri, sosyal sorumluluk temelli liderlik algıları ve sosyal ağlara dayalı öğrenme algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi: Dijital öğretmen topluluğu
GÜROL YOKUŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İngilizce öğretmen adaylarının web-destekli durumlu öğrenme ortamında kelime materyali oluşturmalarının kelime öğrenmeleri üzerindeki etkileri
KERİM ÜNAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Araştırma temelli öğrenme yaklaşımına dayalı dijital öykü oluşturmanın öğretmen adaylarının direnç davranışlarına ve öğrenme yaklaşımlarına etkisi
GAMZE YAVUZ KONOKMAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Türkiye'deki hastane okullarının mevcut durumu ve geliştirilen eğitici eğitimi programının öğretmenler üzerindeki etkisi
HALİL KAMIŞLI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Eğitim fakültelerindeki öğretim elemanı ve öğrencilerin hayat çapında öğrenme (life-wide learning) alışkanlıkları ve üniversite yaşamına giriş dersi üzerine bir inceleme
BUKET ASLANDAĞ SOYLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Sanal gerçeklik ortamı olarak ikincil yaşam (second life) uygulamalarının tasarlanması ve bu uygulamaların internet tabanlı uzaktan eğitim öğrencilerinin öğrenmeleri üzerindeki etkilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
MESUT ÖZONUR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Çoklu ortam benzetimlerinin fen öğretiminde uygulanması ve öğretmen adaylarının bilişsel ve duyuşsal özelliklerine etkisinin incelenmesi
AKIN EFENDİOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim sosyal bilgiler programında değerler eğitiminin mevcut durumunun belirlenmesi ve öğretmenlere yönelik bir program modülü geliştirme
TAHA YAZAR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı