Tüketicilerin Moda Kıyafetlere Yönelik İlgilenim Düzeyleri: İtalya ve Slovenya için Bir Karşılaştırma
Imcofe VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (04.09.2018 - )
Ayşe Şahin, Tuğsan Karadeniz, Lina Öztürk, Zeynep Sevgi Balık
THE TRIANGLE OF MEDIA FOOD HEALTHMedya Gıda Sağlık Denklemi
2nd International Conference on Sustainable Agriculture and Environment (2nd ICSAE) (30.09.2015 - 03.10.2015)
Celile Özçiçek Dölekoğlu, Fatma Handan Giray, Ayşe Şahin
Consumer attitudes towards healthy food products the mediating effects of nutrition claims
International Conference on Contemporary Marketing Issues (13.06.2012 - 15.06.2012)
Mehmet İsmail Yağcı, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
A Literature Review On Consumer Innovatiness
16 th World Productivity Congress and European Productivity Conference Proceedings (02.11.2010 - 05.11.2010)
Ayşe Şahin, Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan
A Literature Review on Consumer Innovativeness Antalya Turkey Part 2 September 02 05 2010 pp 781 790
16th World Productivity Congress and European Productivity Conference (02.09.2010 - 05.09.2010)
Şahin Ayşe, Çiçek Ercan, Atılgan Kalender Özcan
A Literature Review on Consumer Innovativeness
16. World Productivity Congress (02.11.2010 - 05.11.2010)
Ayşe Şahin, Ercan Çiçek, Kalender Özcan Atılgan
A Comparison of the Turkish Customer Satisfaction Index with the American Customer Satisfaction Index in the Food Manufacturing Industry
5th International Conference on Business, Management (22.10.2009 - 24.10.2009)
Şahin Ayşe
The Effects of Logistics Sector in the Regional Development Strategies of Mersin
The 5th International Logistics and Supply Chain Congress (08.11.2007 - 09.11.2007)
Şahin Ayşe, Gürgen Ender
Functions of Business to Business E Marketplaces in Supply Chain Management and Turkey Perspective
The 4th International Logistics and Supply Chain Congress (29.11.2006 - 01.12.2006)
Ayşe Şahin, Ender Gürgen
Impacts of Electronic Commerce on Logistics Management A Theoretical Study Focusing on the Management of Supply Chains and Distribution Channels
The International Association of Maritime Economists Annual Conference (30.06.2004 - 02.07.2004)
Ayşe Şahin, Tevfik Aytemiz
Impacts of Electronic Commerce on Logistics Management A Theoretical Study Focusing on the Management of Supply and Distribution Channels
The International Association of Maritime Econmists 11th Annual Conference (30.06.2004 - 02.07.2004)
Şahin Ayşe, Aytemiz Tevfik
Instagram Etkileyicileri Takipçilerinin Satın Alma Davranışını Nasıl Etkiliyor?
25. Pazarlama Kongresi (30.06.2021 - 30.06.2021)
Ayşe Şahin, Nihat Yuva, Mehmet İsmail Yağcı
Akıllı Saatlerin Satın Alınma Nedenlerini Belirleyen Faktörler: Keşifsel Bir Çalışma
23. Pazarlama Kongresi (27.06.2018 - 29.06.2018)
Ayşe Şahin, Eda Yaşa Özeltürkay, Ümit Doğrul
KadınTüketicilerin Cilt Bakım Ürünleri Satın Alma Kararında SosyalMedyadaki Kullanıcı Yorumlarının Rolü
23. Pazarlama Kongresi (27.06.2018 - 30.06.2018)
Ayşe Şahin, Lina Öztürk, Zeynep Sevgi Balık
Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi
22. Pazarlama Kongresi (28.09.2017 - 30.09.2017)
Serap Çabuk, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Türkiye'de Bankaların Kurum İmajını ve Banka Müşterilerinin Sadakatini Etkileyen Faktörler ve Kurum İmajının Müşteri Sadakatine Etkisi: Mersin İlinde Bir Araştırma
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi (26.05.2016 - 28.05.2016)
Ayşe Şahin, Alaiddin Koşar, Onur Karaaslan
Tüketicilerin Masa Servisi Yapan Restoranlarda Önem Verdiği Hususların Şikâyet Davranışı Eğilimlerine Etkisi
15. Ulusal Turizm Kongresi (12.11.2014 - 15.11.2014)
Ayşe Şahin, Abdülcelil Çakıcı, Ozan Güler
Raflardaki Yeni Ürün Fonksiyonel Gıdalar
10. Tarım Ekonomisi Kongresi (05.09.2012 - 07.09.2012)
Celile Özçiçek Dölekoğlu, Fatma Handan Giray, Ayşe Şahin
ŞAHİN Ayşe ve ATILGAN K Özcan Tüketicileri Lüks Markalı Ürünlerin Taklitlerini Satın Almaya Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi 15 Ulusal Pazarlama Kongresi İzmir 26 29 Ekim 2010 s 60 73
15. Ulusal Pazarlama Kongresi (26.10.2010 - 29.10.2010)
Şahin Ayşe, Atılgan Kalender Özcan
Tüketicileri Lüks Markalı Ürünlerin Taklitlerini Satın Almaya Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi
15. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (26.10.2010 - 29.10.2010)
Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Mersin de Yaşayan Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Etiket Taşıyan Ürünleri Tercih Etmelerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
13.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (30.10.2008 - 01.11.2008)
Yağcı Mehmet İsmail, Şahin Ayşe, Atılgan Kalender Özcan
Endüstriyel Ürünlerin Dağıtım Kanallarında Faaliyet Gösteren Toptancı ve Perakendeciler Arasındaki İlişkilerde Müşteri Tatminine Önem Verilmesinin Yarattığı Etkiler
11. Ulusal Pazarlama Kongresi (01.11.2006 - 03.11.2006)
Şahin Ayşe
Tarım Ürünlerinin Ambalajlanmasında ve Etiketlenmesinde Avrupa Birliği Gıda Standartlarına Uyum Çalışmalarının Bakliyat Hububat ve Yaş Meyve Sebze Sektörlerinde İncelenmesi
9. Ulusal Pazarlama Kongresi (06.10.2004 - 08.10.2004)
Ayşe Şahin
KOBİ lerin Pazarlama Sorunlarının Çözümünde Elektronik Ticaret ve Elektronik Pazarlamanın Önemi Adana ve Kayseri İllerinde Tekstil Sektöründe Faaliyet Gösteren KOBİ lerin Bu Konuya Yaklaşımları
I. Orta Anadolu Kongresi (18.10.2001 - 21.10.2001)
Şahin Ayşe, Demir M Hulusi