Are we confident with our food: drivers affecting consumer's food fraud avoidance behavior for milk and dairy products
BRITISH FOOD JOURNAL, vol. , no. , pp. –
Arzu Secer, Gizem Aydan, Ayse Sahin
Encouraging sustainable clothing disposal: consumers' social recycling motivations in Turkey
JOURNAL OF MATERIAL CYCLES AND WASTE MANAGEMENT, vol. 25, no. 5, pp. 3021–3032
Esra Öztürk, Ayşe Şahin
Consumer Racism Against Syrian-Origin Health Services and Its Effect on Buying Behaviors: Turkish Case
Süleymen Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, vol. 14, no. 40, pp. 1330–1347
Avni Can Yağcı, Ayşe Şahin
Hamile Kadınların Sosyal Medya Kullanımı ve Satın Alma Kararları ile İlişkisi: Mersin’de Bir Araştırma
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 22, no. 4, pp. 981–991
Cansu Tor Kadıoğlu, Ayşe Şahin
Adolescent Influence on Famıly Purchasıng Decısıons: Research in Turkey
Eurasian Journal of Business and Management, vol. 5, no. 2, pp. 29–37
Cansu Tor Kadıoğlu, Ayşe Şahin, Ümit Doğrul
Mersin’de Yaşayan Tüketicilerin Balık Tüketim TercihleriniDemografik Faktörler Açısından Ele Alan Bir Araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 19, no. 1, pp. 33–46
İsa Şen, Ayşe Şahin
Kadınlarda Fonksiyonel Gıda Tüketimini Etkileyen Faktörler Akdeniz İlleri Örneği
Tarım Bilimleri Dergisi, vol. 21, no. 4, pp. 572–584
Celile Özçiçek Dölekoğlu, Ayşe Şahin, Fatma Handan Giray
Festival Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkileri: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama
Cag University Journal of Social Sciences, vol. 12, no. 1, pp. 72–84
Ümit Doğrul, Kandemir Atçeken, Ayşe Şahin
Mutfaktan Çöpe Ekmek Tüketim ve Değerlendirme
akademik bakış, vol. 13, no. 44, pp. 1–15
Celile Özçiçek Dölekoğlu, Fatma Handan Giray, Ayşe Şahin
Ethical Issues in E Commerce on the Basis of Online Retailing
Journal of Social Sciences, vol. 7, no. 2, pp. 190–198
Şahin Ayşe, Nardalı Sinan
Analyzing Factors that Drive Consumers to Purchase Counterfeits of Luxury Branded Products
The Journal of American Academy of Buisness, vol. 17, no. 1, pp. 283–292
Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Mersin de Faaliyet Gösteren Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Yenilik Faaliyetlerinin Ölçülmesi Doğuş Üniversitesi Dergisi Cilt 10 Sayı 2 259 271 2009
Doğuş Üniversitesi, vol. 10, no. 2, pp. 259–271
Şahin Ayşe
Marketing to Aging Population Are Values Held by Senior American Consumers Similar to Turkish Consumers
Innovative Marketing, vol. 4, no. 1, pp. 52–63
Şahin Ayşe
Psikolojik Faktörlerin Tüketicilerin Çevrimiçi Alışveriş Davranışları Üzerindeki Etkilerini İnceleyen Bir Araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, pp. 226–245
İrem Deniz Doğulu, Ayşe Şahin
TÜKETİCİLER KENDİLERİNE NEDEN HEDİYE SATIN ALIR?
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 26, no. 3, pp. 339–352
Gizem Aydan, Ayşe Şahin
Kuşakların Nostalji Temalı Televizyon Reklamları Sonrası Tutumlarını İnceleyen Bir Araştırma
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 28, no. 1, pp. 227–241
Tuğsan Karadeniz, Ayşe Şahin
TÜKETİCİLERİN KARAR VERME TARZLARININ SANAL ALIŞVERİŞ SEPETİNİ TERK ETMELERİNE ETKİSİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 29, no. 3, pp. 70–90
Esra Öztürk, Ayşe Şahin
TÜKETİCİLERİN ABARTILI REFERANS FİYATA YÖNELİK ALGILARININ MARKALI KOT PANTOLON SATIN ALMA DAVRANIŞI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. –
Serap Çabuk, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Tüketicilerin Akılı Telefon Uygulamalarını Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Kullanım Tutumuna ve Niyetine Etkisi
Toros Üniversitesi İİSBF Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 5, no. 8, pp. 178–197
Sena Tekeli, Ayşe Şahin, Sena Tekeli
Hamile Kadınların Sosyal Medya Kullanımı ve Saın Alma Kararları ile İlişkisi:Mersin’xxde Bir Araştırma
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 22, no. 4, pp. 981–991
Cansu Tor Kadıoğlu, Ayşe Şahin
Festivalin Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkisi: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama
Çağ Üniversitesi Sosyal bilimler Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 72–84
Ümit Doğrul, Kandemir Atçeken, Ayşe Şahin
How Price Mavens Perceive Value of Products A Study on PERVAL Scale
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 71–87
Kalender Özcan Atılgan, Ayşe Şahin
Öğrencilerin Mobil Reklamlara Yönelik Tutumlarının İzinli Pazarlama Ekseninde İncelenmesi
Yönetim ve Ekonomi-Celal Bayar Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 17–36
Şahin Ayşe, Aytekin Pınar
Gösterişçi Tüketim Statü Arayışında Sınır Var mı
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. , no. 33, pp. –
Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan
Mersin de Yaşayan Tüketicilerin Tüketici Hakları Konusundaki Bilinç Düzeylerini Etkileyen Faktörleri İnceleyen Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 105–126
Şahin Ayşe, Kor Özlem
İlkokul Öncesi Çocukların Tüketim Alışkanlıklarını Etkileyen Faktörlerin Tüketici Kimliklerinin Oluşumu Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, vol. 8, no. 30, pp. 83–95
Şahin Ayşe, Hatungil Tanla
İlkçağlardan Günümüze Mersin Limanı
Mersin Deniz Ticareti Dergisi, vol. , no. 198, pp. 26–29
Şahin Ayşe
Postmodern Pazarlama Tüketim ve Tüketici
Süleyman Demirel Ünivesitesi İİBF Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 359–372
Şahin Ayşe
Türkiye de ve Dünyada Çocuklara Yönelik Televizyon Reklamlarına Getirilen Kısıtlamalar ve Denetim Mekanizmaları
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. 1, no. 21, pp. 14–19
Şahin Ayşe
İnternet Reklamlarının Pazarlama Etiği Açısından Değerlendirilmesi Mersin Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Yapılan Pilot Bir Çalışma
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, vol. 7, no. 25, pp. 119–132
Hatungil Tanla, Ayşe Şahin
Televizyon Reklamlarının Çocuk Tüketicilerin Gıda Ürünlerini Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. 1, no. 15, pp. 15–24
Şahin Ayşe
Tekstil ve veya Konfeksiyon Sektörlerinde Faaliyet Gösteren Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Pazarlama Sorunlarının Çözümünde Elektronik Ticaretten Beklentileri Mersin Ölçekli Bir Uygulama
Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 20, no. 1, pp. 1–13
Şahin Ayşe
Beslenme Kültüründeki Farklılıkların Bayan Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri
Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 7, no. 3, pp. 53–70
Şahin Ayşe, Özer Burcu Şefika
Mersin Ölçeğinde Nitelikli Sanayi Bölgeleri
Mersin Ticaret Borsası Dergisi, vol. 1, no. 8, pp. 28–31
Şahin Ayşe
Tarım Ürünlerinin Kalite Seviyesinin Belirlenmesinde İstatistiksel Örneklemenin Öneminin Isparta Elmacılığı Boyutunda İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 9, no. 1, pp. 92–114
Şahin Ayşe
Fikir ve Sanat Eserlerinin Pazarlanması
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. 1, no. 10, pp. 46–49
Şahin Ayşe
Avrupa Birliği nin Tüketici Politikası ve Türkiye ye Yansımaları
Review of Social, Economic and Business Studies, vol. 1, no. 3/4, pp. 274–285
Şahin Ayşe
İşletmeden İşletmeye Elektronik Ticaretin Geliştirilmesinde İlişkisel Pazarlamanın Rolü Güven Odaklı Bir Analiz
Celal Bayar Üniversitesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 21–30
Şahin Ayşe
İlişkisel Satışın Başarılı Bir Biçimde Uygulanmasında Satış Temsilcilerinin Rolü Adana ve Kayseri İllerinde Faaliyet Gösteren Gıda Toptancılarının Bu Konuya Yaklaşımları
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 26, pp. 173–181
Şahin Ayşe
Endüstriyel Malların Pazarlanmasında İlişki Pazarlamasının Önemi
Pazarlama Dünyası, vol. 1, no. 3, pp. 15–18
Şahin Ayşe, Demir M Hulusi
Web de Mağaza Açmak
İnfomag-Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, vol. 1, no. 7, pp. 76–79
Şahin Ayşe
İşletmeler Arası Pazarlamada İnternet Üzerinde Elektronik Ticaret
Pazarlama Dünyası, vol. 1, no. 06, pp. 48–49
Şahin Ayşe
İşletmeler Arası Pazarlamada İlişki Pazarlaması ile Modern Pazarlama Yöntemleri Arasındaki Bağıntılar
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 21–33
Şahin Ayşe, Demir M Hulusi
Geleceği Görmek Pazarlama Araştırmasının Gücü
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 173–181
Şahin Ayşe
Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Pazarlama Problemleri için Bir Çözüm Önerisi Niş Pazarlama
Pazarlama Dünyası, vol. 1, no. 2000-05, pp. 4–8
Şahin Ayşe