Are we confident with our food: drivers affecting consumer's food fraud avoidance behavior for milk and dairy products

BRITISH FOOD JOURNAL, vol. , no. , pp. –

Arzu Secer, Gizem Aydan, Ayse Sahin

2025 Hakemli SCI-Expanded Q1 Link
Encouraging sustainable clothing disposal: consumers' social recycling motivations in Turkey

JOURNAL OF MATERIAL CYCLES AND WASTE MANAGEMENT, vol. 25, no. 5, pp. 3021–3032

Esra Öztürk, Ayşe Şahin

2023 Hakemli SCI Link
Consumer Racism Against Syrian-Origin Health Services and Its Effect on Buying Behaviors: Turkish Case

Süleymen Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, vol. 14, no. 40, pp. 1330–1347

Avni Can Yağcı, Ayşe Şahin

2023 Hakemli TR DİZİN Link
Hamile Kadınların Sosyal Medya Kullanımı ve Satın Alma Kararları ile İlişkisi: Mersin’de Bir Araştırma

Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 22, no. 4, pp. 981–991

Cansu Tor Kadıoğlu, Ayşe Şahin

2017 Hakemli ebscohost/ Türkiye Makaleler Bibliyografyası/asos
Adolescent Influence on Famıly Purchasıng Decısıons: Research in Turkey

Eurasian Journal of Business and Management, vol. 5, no. 2, pp. 29–37

Cansu Tor Kadıoğlu, Ayşe Şahin, Ümit Doğrul

2017 Hakemli EconLit, Ulrich’xxs Periodicals Directory, Scilit, ECONIS, Cross Ref/,Directory of Research Journals... Link
Mersin’de Yaşayan Tüketicilerin Balık Tüketim TercihleriniDemografik Faktörler Açısından Ele Alan Bir Araştırma

Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 19, no. 1, pp. 33–46

İsa Şen, Ayşe Şahin

2017 Hakemli EBSCO 12 atıf Link
Kadınlarda Fonksiyonel Gıda Tüketimini Etkileyen Faktörler Akdeniz İlleri Örneği

Tarım Bilimleri Dergisi, vol. 21, no. 4, pp. 572–584

Celile Özçiçek Dölekoğlu, Ayşe Şahin, Fatma Handan Giray

2015 Hakemli Science Citation Index - Expanded (SCI-E) 2007,(1) -ELSEVIER Scopus TÜBİTAK-Ulakbim CAB Internatio... Link
Festival Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkileri: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama

Cag University Journal of Social Sciences, vol. 12, no. 1, pp. 72–84

Ümit Doğrul, Kandemir Atçeken, Ayşe Şahin

2015 Hakemli WorldCat(OCLC)
Mutfaktan Çöpe Ekmek Tüketim ve Değerlendirme

akademik bakış, vol. 13, no. 44, pp. 1–15

Celile Özçiçek Dölekoğlu, Fatma Handan Giray, Ayşe Şahin

2014 Hakemli ASSOS, EBSCO Link
Ethical Issues in E Commerce on the Basis of Online Retailing

Journal of Social Sciences, vol. 7, no. 2, pp. 190–198

Şahin Ayşe, Nardalı Sinan

2011 Hakemli ISI Web of Knowledge 10 atıf Link
Analyzing Factors that Drive Consumers to Purchase Counterfeits of Luxury Branded Products

The Journal of American Academy of Buisness, vol. 17, no. 1, pp. 283–292

Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2011 Hakemli ULRICH’xxS DIRECTORIES 4 atıf
Mersin de Faaliyet Gösteren Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Yenilik Faaliyetlerinin Ölçülmesi Doğuş Üniversitesi Dergisi Cilt 10 Sayı 2 259 271 2009

Doğuş Üniversitesi, vol. 10, no. 2, pp. 259–271

Şahin Ayşe

2009 Hakemli DOAJ, Ekonlit, ASOS, Tübitak-Ulakbim 6 atıf
Marketing to Aging Population Are Values Held by Senior American Consumers Similar to Turkish Consumers

Innovative Marketing, vol. 4, no. 1, pp. 52–63

Şahin Ayşe

2008 Hakemli Tubitak-Ulakbim 6 atıf
Psikolojik Faktörlerin Tüketicilerin Çevrimiçi Alışveriş Davranışları Üzerindeki Etkilerini İnceleyen Bir Araştırma

Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, pp. 226–245

İrem Deniz Doğulu, Ayşe Şahin

2024 Hakemli TR DİZİN Link
TÜKETİCİLER KENDİLERİNE NEDEN HEDİYE SATIN ALIR?

Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 26, no. 3, pp. 339–352

Gizem Aydan, Ayşe Şahin

2021 Hakemli TR DİZİN Link
Kuşakların Nostalji Temalı Televizyon Reklamları Sonrası Tutumlarını İnceleyen Bir Araştırma

Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 28, no. 1, pp. 227–241

Tuğsan Karadeniz, Ayşe Şahin

2021 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
TÜKETİCİLERİN KARAR VERME TARZLARININ SANAL ALIŞVERİŞ SEPETİNİ TERK ETMELERİNE ETKİSİ

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 29, no. 3, pp. 70–90

Esra Öztürk, Ayşe Şahin

2020 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
TÜKETİCİLERİN ABARTILI REFERANS FİYATA YÖNELİK ALGILARININ MARKALI KOT PANTOLON SATIN ALMA DAVRANIŞI AÇISINDAN İNCELENMESİ

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. , pp. –

Serap Çabuk, Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2019 Hakemli TR DİZİN
Tüketicilerin Akılı Telefon Uygulamalarını Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Kullanım Tutumuna ve Niyetine Etkisi

Toros Üniversitesi İİSBF Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 5, no. 8, pp. 178–197

Sena Tekeli, Ayşe Şahin, Sena Tekeli

2018 Hakemli DRJI, TUBİTAK ULAKBİM, SOBİAD Link
Hamile Kadınların Sosyal Medya Kullanımı ve Saın Alma Kararları ile İlişkisi:Mersin’xxde Bir Araştırma

Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 22, no. 4, pp. 981–991

Cansu Tor Kadıoğlu, Ayşe Şahin

2017 Hakemli ASOS, ULAKBİM Dergi Park, EBSCOHOST Link
Festivalin Kalitesinin Ziyaretçilerin Algıladıkları Değer, Tatmin ve Sadakat Üzerine Etkisi: Mersin Uluslararası Narenciye Festivali Üzerine Bir Uygulama

Çağ Üniversitesi Sosyal bilimler Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 72–84

Ümit Doğrul, Kandemir Atçeken, Ayşe Şahin

2015 Hakemli Ulrich’xxs Periodicals Directory Link
How Price Mavens Perceive Value of Products A Study on PERVAL Scale

Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 14, no. 2, pp. 71–87

Kalender Özcan Atılgan, Ayşe Şahin

2013 Hakemli TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı
Öğrencilerin Mobil Reklamlara Yönelik Tutumlarının İzinli Pazarlama Ekseninde İncelenmesi

Yönetim ve Ekonomi-Celal Bayar Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 17–36

Şahin Ayşe, Aytekin Pınar

2012 Hakemli Tubitak-Ulakbim, Asos, DOAJ, Ekonlit 2 atıf
Gösterişçi Tüketim Statü Arayışında Sınır Var mı

Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. , no. 33, pp. –

Ayşe Şahin, Kalender Özcan Atılgan

2010 Hakemsiz
Mersin de Yaşayan Tüketicilerin Tüketici Hakları Konusundaki Bilinç Düzeylerini Etkileyen Faktörleri İnceleyen Bir Araştırma

Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 105–126

Şahin Ayşe, Kor Özlem

2009 Hakemli TÜBİTAK-Ulakbim, Asos, Ekonlit 5 atıf
İlkokul Öncesi Çocukların Tüketim Alışkanlıklarını Etkileyen Faktörlerin Tüketici Kimliklerinin Oluşumu Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, vol. 8, no. 30, pp. 83–95

Şahin Ayşe, Hatungil Tanla

2008 Hakemli TÜBİTAK-Ulakbim-Asos, Ekonlit 5 atıf Link
İlkçağlardan Günümüze Mersin Limanı

Mersin Deniz Ticareti Dergisi, vol. , no. 198, pp. 26–29

Şahin Ayşe

2008 Hakemsiz
Postmodern Pazarlama Tüketim ve Tüketici

Süleyman Demirel Ünivesitesi İİBF Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 359–372

Şahin Ayşe

2007 Hakemli Tübitak-Ulakbim Link
Türkiye de ve Dünyada Çocuklara Yönelik Televizyon Reklamlarına Getirilen Kısıtlamalar ve Denetim Mekanizmaları

Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. 1, no. 21, pp. 14–19

Şahin Ayşe

2007 Hakemsiz
İnternet Reklamlarının Pazarlama Etiği Açısından Değerlendirilmesi Mersin Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Yapılan Pilot Bir Çalışma

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, vol. 7, no. 25, pp. 119–132

Hatungil Tanla, Ayşe Şahin

2006 Hakemli Tübitak-Ulakbim 4 atıf Link
Televizyon Reklamlarının Çocuk Tüketicilerin Gıda Ürünlerini Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri

Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. 1, no. 15, pp. 15–24

Şahin Ayşe

2006 Hakemsiz 1 atıf
Tekstil ve veya Konfeksiyon Sektörlerinde Faaliyet Gösteren Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Pazarlama Sorunlarının Çözümünde Elektronik Ticaretten Beklentileri Mersin Ölçekli Bir Uygulama

Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 20, no. 1, pp. 1–13

Şahin Ayşe

2005 Hakemli Tübitak-Ulakbim 2 atıf Link
Beslenme Kültüründeki Farklılıkların Bayan Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri

Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 7, no. 3, pp. 53–70

Şahin Ayşe, Özer Burcu Şefika

2005 Hakemli Tübitak-Ulakbim 3 atıf Link
Mersin Ölçeğinde Nitelikli Sanayi Bölgeleri

Mersin Ticaret Borsası Dergisi, vol. 1, no. 8, pp. 28–31

Şahin Ayşe

2005 Hakemsiz
Tarım Ürünlerinin Kalite Seviyesinin Belirlenmesinde İstatistiksel Örneklemenin Öneminin Isparta Elmacılığı Boyutunda İncelenmesi

Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 9, no. 1, pp. 92–114

Şahin Ayşe

2005 Hakemli Tübitak-Ulakbim Link
Fikir ve Sanat Eserlerinin Pazarlanması

Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi, vol. 1, no. 10, pp. 46–49

Şahin Ayşe

2004 Hakemsiz
Avrupa Birliği nin Tüketici Politikası ve Türkiye ye Yansımaları

Review of Social, Economic and Business Studies, vol. 1, no. 3/4, pp. 274–285

Şahin Ayşe

2004 Hakemli Econlit
İşletmeden İşletmeye Elektronik Ticaretin Geliştirilmesinde İlişkisel Pazarlamanın Rolü Güven Odaklı Bir Analiz

Celal Bayar Üniversitesi Yönetim ve Ekonomi Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 21–30

Şahin Ayşe

2003 Hakemli Tübitak-Ulakbim 2 atıf Link
İlişkisel Satışın Başarılı Bir Biçimde Uygulanmasında Satış Temsilcilerinin Rolü Adana ve Kayseri İllerinde Faaliyet Gösteren Gıda Toptancılarının Bu Konuya Yaklaşımları

İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 26, pp. 173–181

Şahin Ayşe

2002 Hakemli Tübitak-Ulakbim, Asos, Ekonlit Link
Endüstriyel Malların Pazarlanmasında İlişki Pazarlamasının Önemi

Pazarlama Dünyası, vol. 1, no. 3, pp. 15–18

Şahin Ayşe, Demir M Hulusi

2001 Hakemsiz
Web de Mağaza Açmak

İnfomag-Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi, vol. 1, no. 7, pp. 76–79

Şahin Ayşe

2001 Hakemsiz
İşletmeler Arası Pazarlamada İnternet Üzerinde Elektronik Ticaret

Pazarlama Dünyası, vol. 1, no. 06, pp. 48–49

Şahin Ayşe

2001 Hakemsiz
İşletmeler Arası Pazarlamada İlişki Pazarlaması ile Modern Pazarlama Yöntemleri Arasındaki Bağıntılar

Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 21–33

Şahin Ayşe, Demir M Hulusi

2001 Hakemli Tübitak-Ulakbim 2 atıf Link
Geleceği Görmek Pazarlama Araştırmasının Gücü

Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 173–181

Şahin Ayşe

2001 Hakemli Tübitak-Ulakbim Link
Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Pazarlama Problemleri için Bir Çözüm Önerisi Niş Pazarlama

Pazarlama Dünyası, vol. 1, no. 2000-05, pp. 4–8

Şahin Ayşe

2000 Hakemsiz
Diğer kategoride makale bulunamadı!