Paket taşımacılığı firmaları tarafından uygulanan hizmet hatası telafi stratejilerinin müşteri tatmini ve tekrar kullanma niyetine etkisi: Mersin ili örneği
ÇİĞDEM ÇAĞLAR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Tüketicilerin mağazalı ve çevrimiçi alışveriş davranışlarını etkileyen faktörleri inceleyen bir araştırma
İREM DENİZ DOĞULU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Türk tüketicilerin Suriyeli menşeli sağlık hizmetlerine karşı satın alma davranışlarının tüketici ırkçılığı açısından incelenmesi
AVNİ CAN YAĞCI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Tüketicilerin kendilerine hediye satın alma motivasyonları, benlik saygısı ve yaşam doyumları arasındaki ilişkileri inceleyen bir araştırma
GİZEM AYDAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Kadın tüketicilerin kozmetik ürünlere yönelik akılcı, hazcı, plansız ve içgüdüsel satın alma davranışları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
ÖZÜM ÖZLER HAZIR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Aile satın alma kararında ergenlerin etkisi: Mersin kentinde yapılan bir araştırma
CANSU TOR KADIOĞLU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Teknoparkların bir kentin ekonomik ve sosyal dönüşümü üzerindeki etkileri: Mersin örneği
ÖZGÜR DURMAZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kamu Yönetimi Ana Bilim Dalı
Küresel lojistik performans indeksi: Mersin'de faaliyet gösteren lojistik firmalarının sektörel performanslarının incelenmesi
TUĞBA ENER
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Türkiye'de ve Avrupa Birliği'nde uygulanan tüketiciyi koruma politikaları ekseninde tüketici bilincini ölçmeye yönelik Mersin'de yapılan bir alan araştırması
ÖZLEM KOR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Tüketimde benlik yüceltme arayışı: Tüketici kibrinin benzersizlik ihtiyacı, marka sembolizmi ve materyalizm bağlamında incelenmesi
GİZEM AYDAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
GEÇMİŞ FİYAT HAREKETLİLİĞİ İLE TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARINI ERTELEME İLİŞKİSİNDE FİYAT BİLİNCİ, İNDİRİM DUYARLILIĞI VE DÜZENLEYİCİ ODAĞIN ROLÜ
GÜLDEN BİRİNCİ TAĞ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Sürdürülebilir bir elden çıkarma yöntemi olarak sosyal geri dönüşüm davranışı üzerine bir araştırma
ESRA ÖZTÜRK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı
Farklı yaş kuşaklarındaki tüketicilerin nostalji eğilimleri ve nostalji temalı televizyon reklamlarına yönelik tutumlarının incelenmesi
TUĞSAN KARADENİZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı