Paket taşımacılığı firmaları tarafından uygulanan hizmet hatası telafi stratejilerinin müşteri tatmini ve tekrar kullanma niyetine etkisi: Mersin ili örneği

ÇİĞDEM ÇAĞLAR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Tüketicilerin mağazalı ve çevrimiçi alışveriş davranışlarını etkileyen faktörleri inceleyen bir araştırma

İREM DENİZ DOĞULU

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Türk tüketicilerin Suriyeli menşeli sağlık hizmetlerine karşı satın alma davranışlarının tüketici ırkçılığı açısından incelenmesi

AVNİ CAN YAĞCI

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Tüketicilerin kendilerine hediye satın alma motivasyonları, benlik saygısı ve yaşam doyumları arasındaki ilişkileri inceleyen bir araştırma

GİZEM AYDAN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Kadın tüketicilerin kozmetik ürünlere yönelik akılcı, hazcı, plansız ve içgüdüsel satın alma davranışları arasındaki ilişkilerin incelenmesi

ÖZÜM ÖZLER HAZIR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2017 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Aile satın alma kararında ergenlerin etkisi: Mersin kentinde yapılan bir araştırma

CANSU TOR KADIOĞLU

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2016 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Teknoparkların bir kentin ekonomik ve sosyal dönüşümü üzerindeki etkileri: Mersin örneği

ÖZGÜR DURMAZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Kamu Yönetimi Ana Bilim Dalı

2010 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Küresel lojistik performans indeksi: Mersin'de faaliyet gösteren lojistik firmalarının sektörel performanslarının incelenmesi

TUĞBA ENER

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2010 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Türkiye'de ve Avrupa Birliği'nde uygulanan tüketiciyi koruma politikaları ekseninde tüketici bilincini ölçmeye yönelik Mersin'de yapılan bir alan araştırması

ÖZLEM KOR

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2007 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Tüketimde benlik yüceltme arayışı: Tüketici kibrinin benzersizlik ihtiyacı, marka sembolizmi ve materyalizm bağlamında incelenmesi

GİZEM AYDAN

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2025 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

GEÇMİŞ FİYAT HAREKETLİLİĞİ İLE TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARINI ERTELEME İLİŞKİSİNDE FİYAT BİLİNCİ, İNDİRİM DUYARLILIĞI VE DÜZENLEYİCİ ODAĞIN ROLÜ

GÜLDEN BİRİNCİ TAĞ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2025 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Sürdürülebilir bir elden çıkarma yöntemi olarak sosyal geri dönüşüm davranışı üzerine bir araştırma

ESRA ÖZTÜRK

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2022 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Farklı yaş kuşaklarındaki tüketicilerin nostalji eğilimleri ve nostalji temalı televizyon reklamlarına yönelik tutumlarının incelenmesi

TUĞSAN KARADENİZ

Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme Ana Bilim Dalı

2019 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!