Examining measurement invariance of different SWLS measurement models according to gender

i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 3, pp. 8–20

Sena Doğruyol, Bilge Bakır Aygar, Nezaket Bilge Uzun, Asena Yücedağlar

2024 Hakemli Alan endeksleri kapsamındaki dergilerde yayımlanmış tam makale (Endeksi belirtiniz) Link
Investigation of the Measurment Invairance of the Social Media Addiction Scale

International Journal of Contemporary Educational Research,, vol. 10, no. 3, pp. 544–554

Mehtap Aktaş, Nezaket Bilge Uzun, Bilge Bakır Aygar

2023 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Investigation of differentiation in cognitive emotion regulation strategies according to emotion, experience, and COVID-19 awareness during the pandemic period

International Online Journal of Educational Sciences, vol. 14, no. 2, pp. 564–581

Mehtap Sezgin, Bilge Bakır Aygar, Sena Karakuş, Arzu Gül Topuz

2022 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Link
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MUTLULUKLARI İLE YAŞAM DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİDE ERKEN DÖNEM UYUMSUZ ŞEMALARIN ARACI ROLÜ

Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. CİLT 2 SAYI 1, no. CİLT 2 SAYI 1, pp. 1–26

Bilge Bakır Aygar, Ali Ammar Kurt

2022 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Link
The Relationship Between Mobbing Behaviors Experienced by Teachers and Their Feeling of Relative Deprivation

Education Quarterly Reviews, vol. 5, no. 1, pp. 261–272

Ramazan Karatepe, Bilge Bakır Aygar, Sinem Gündüz

2022 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Developing the Social Media Addiction Scale: Validity and Reliability Studies

ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS, vol. 5, no. 3, pp. 517–525

Bilge Bakır Ayğar, Nezaket Bilge Uzun

2018 Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index 10 atıf Link
Ortaokul öğrencilerinin okul aidiyet duygusu ile okul temelli yalnızlık arasındaki ilişkide okul ikliminin aracı rolü.

e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 14–27

Bilge Bakır Ayğar, Alim Kaya

2017 Hakemli EBSCO
THE RELATIONSHIP BETWEEN GIFTED AND UNGIFTEDSTUDENTS’ SELF-PERCEPTIONS AND THEIR PARENTS’PARENTING STYLES: A STRUCTURAL EQUATION MODEL

European Journal of Education Studies, vol. 3, no. 3, pp. 334–350

Bilge Bakır Ayğar, Mehmet Gündoğdu

2017 Hakemli İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale Link
Comparing Attitudes Towards Violence Among Adolescents Who are Victims or Non-Victims of Violence

SELECTED PAPERS OF 5TH CYPRUS INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH (CYICER-2016), VOL 3, NO 3, (2017), vol. 3, no. 3, pp. 114–121

Binnaz Kıran Esen, Alim Kaya, Mehtap Sezgin, Bilge Bakır Aygar

2017 Hakemli İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale Link
mersin üniversitesi eğitim fakültesi öğrencilerinin eşcinsellere yönelik tutumları

uluslararası sosyal araştırmalar dergisi, vol. 8, no. 41, pp. 769–777

Bilge Bakır Ayğar, Mehmet Gündoğdu, Ayğar Hakan

2015 Hakemli İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale Link
BELİREN YETİŞKİNLİK ÖLÇEĞİNİN CİNSİYETE VE YAŞ GRUPLARINA GÖRE ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN İNCELENMESİ

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 683–694

Nezaket Bilge Uzun, Bilge Bakır Ayğar, Mehtap Sezgin, Arzu Gül Topuz

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Üniversite Öğrencilerinde Üstbilişsel Farkındalık Ve Epistemolojik İnancın İncelenmesi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 276–289

Mehtap Sezgin, Bilge Bakır Ayğar, Mehmet Gündoğdu

2019 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!