Erken Çocukluk Eğitiminde Astronomi Etkinliklerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

Yaşadıkça Eğitim Dergisi, vol. , no. , pp. –

Saltan Mehmet Tunahan, Güneş Gökhan

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Social behaviour changes via mindfulness practices in early childhood

CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW, vol. 158, no. , pp. 107452–10

Ceren Erten, Gökhan Güneş

2024 Hakemli SSCI Q1 Link
The effect of Philosophy for Children (P4C) activities on the development of moral perception and social rules of preschool children

Journal of childhood, education & society (Online), vol. 5, no. 2, pp. 238–255

Ümmühan Ünal, Gökhan Güneş

2024 Hakemli Scopus Link
Personal play identity and the fundamental elements in its development process

CURRENT PSYCHOLOGY, vol. 42, no. 9, pp. 7038–7048

Gökhan Güneş

2023 Hakemli SSCI Q2 2 atıf Link
Forest schools in Turkey in times of COVID-19

JOURNAL OF ENVIRONMENTAL EDUCATION, vol. 53, no. 6, pp. 340–354

Fuat Serkan Say, Gökhan Güneş, Kaan Batı

2022 Hakemli SSCI Q2 1 atıf Link
Is the digitalization of play technological mutation or digital evolution?

Early Child Development and Care, vol. 192, no. 4, pp. 638–652

Gökhan Güneş

2022 Hakemli SSCI Q4 6 atıf Link
Preschoolers’ Thoughts on the Concept of Time

The Journal of Genetic Psychology, vol. 181, no. 4, pp. 293–317

Gökhan Güneş, Volkan Şahin

2020 Hakemli SSCI Q3 2 atıf Link
The algorithm of mathematical modelling for learning styles of pre-school children

Education 3-13: International Journal of Primary, Elementary and Early Years Education, vol. 47, no. 3, pp. 277–292

Gökhan Güneş, Volkan Şahin

2019 Hakemli British Education Index 1 atıf Link
Development of a scale on scientific epistemological views and investigation of epistemological views of prospective teachers

International Journal of Research in Education and Science (IJRES), vol. 4, no. 2, pp. 391–408

Gökhan Güneş, Kaan Batı

2018 Hakemli Journals Indexed in Eric 5 atıf Link
Children’s epistemological views according to their learning centre preferences

Education 3-13 - International Journal of Primary, Elementary and Early Years Education, vol. 46, no. 7, pp. 802–813

Aysel Taşdan Berksoy, Gökhan Güneş

2018 Hakemli British Education Index 1 atıf Link
Teaching the concept of time A steam-based program on computational thinking in science education

Cogent Education, vol. 5, no. 1, pp. 1507306–16

Kaan Batı, Mehmet İkbal Yetişir, İlke Çalışkan, Gökhan Güneş, Esma Saçan Gül

2018 Hakemli Journals Indexed in Eric 21 atıf Link
Mathematical modeling of preschool children’s epistemological views

Critical Questions in Education, vol. 9, no. 2, pp. 117–136

Gökhan Güneş, Volkan Şahin, Aysel Taşdan Berksoy, Nefise Semra Erkan

2018 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Is chess just a game, or is it a mirror that reflects the child s inner world?

International Journal of Research in Education and Science (IJRES), vol. 3, no. 2, pp. 438–438

Gökhan Güneş, Belma Tuğrul

2017 Hakemli Journals Indexed in Eric 3 atıf Link
An examination of the epistemological views and learning styles of pre-service teachers

International Journal of Progressive Education, vol. 13, no. 3, pp. 112–128

Gökhan Güneş, Kaan Batı, Mehmet Katrancı

2017 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Children’s drawings and descriptions of their Ideal schools: A case study from Turkey

International Journal of Progressive Education, vol. 12, no. 3, pp. 121–133

Gökhan Güneş, Gözde Güneş, Berrin Akman

2016 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Picture of the creativity

, vol. 116, no. , pp. 3096–3100

Belma Tuğrul, Hatice Uysal, Gökhan Güneş, Nesrin Şermin Okutan

2014 4 atıf Link
Small astronomers

, vol. 116, no. , pp. 3060–3066

Gonca Uludağ, Gökhan Güneş, Belma Tuğrul, Nefise Semra Erkan, Hülya Tokuç

2014 2 atıf Link
A play tens of teachers and hundreds of their ideas about child who doesn t play

, vol. 47, no. , pp. 2025–2030

Gökhan Güneş, Belma Tuğrul

2012 Link
Challenges of COVID-19: Preschool Teachers Views and Experiences During the Quarantine

Yaşadıkça Eğitim, vol. 36, no. 1, pp. 146–161

Gökhan Güneş, Mehmet Toran

2022 Hakemli TR DİZİN 5 atıf Link
Oyun algısı ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlikçalışması

Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 29–51

Gökhan Güneş, Belma Tuğrul, Esra Demir Öztürk

2020 Hakemli TR DİZİN 6 atıf Link
A Comparative Analysis of the Effect of Students Affective Characteristics on Their Science Performance between Countries Based on PISA 2015 Data

Hacettepe University Journal of Education, vol. 34, no. 4, pp. 1–16

Kaan Batı, Mehmet İkbal Yetişir, Gökhan Güneş

2019 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Okul öncesi fen ve doğa eğitimi araştırmalarına ilişkin bir tarama çalışması: Türkiye örneği

Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 33–67

Gökhan Güneş

2018 Hakemli TR DİZİN Link
0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci

Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 31, no. 1, pp. 167–187

Gülçin Kaya, Davut Açar, Gökhan Güneş

2018 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Okul öncesi aday öğretmenlerin öğrenme stillerinin matematiksel algoritmaya dayalı olarak modellenmesi

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol. 51, no. 1, pp. 77–103

Gökhan Güneş

2018 Hakemli TR DİZİN Link
Çocukların epistemolojik görüşlerinin incelenmesi

Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 434–457

Gökhan Güneş

2017 Hakemli TR DİZİN Link
Özel gereksinimli bireyler hakkındaki görüşlere ilişkin metafor çalışması

Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 16, no. 62, pp. 935–935

Davut Açar, Gülçin Kaya, Gökhan Güneş

2017 Hakemli TR DİZİN 7 atıf Link
Okul öncesi dönem çocuklarının öğrenme stillerinin incelenmesi

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 13–13

Gökhan Güneş, Nefise Semra Erkan

2017 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Hakkâri Üniversitesi öğrencilerinin bilimin doğası ve epistemolojik görüşlerinin incelenmesi

Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 133–151

Gökhan Güneş, Kaan Batı, Davut Açar, Gülçin Kaya

2017 Hakemli TR DİZİN Link
Oyunun üç kuşaktaki değişimi

The Journal of Academic Social Science Studies, vol. 8, no. Number: 27, pp. 1–1

Belma Tuğrul, Hatice Gözde Ertürk Kara, Şenay Özen Altınkaynak, Gökhan Güneş

2014 Hakemli TEİ (Türk Eğitim İndeksi) 22 atıf Link
Merak öğrenmeyi başlatır

Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik, vol. 1, no. 4, pp. 20–31

Belma Tuğrul, Gökhan Güneş, Hülya Tokuç, Menekşe Boz

2012 Hakemli Endekste taranmıyor
Diğer kategoride makale bulunamadı!