Erken Çocukluk Eğitiminde Astronomi Etkinliklerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yaşadıkça Eğitim Dergisi, vol. , no. , pp. –
Saltan Mehmet Tunahan, Güneş Gökhan
Social behaviour changes via mindfulness practices in early childhood
CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW, vol. 158, no. , pp. 107452–10
Ceren Erten, Gökhan Güneş
The effect of Philosophy for Children (P4C) activities on the development of moral perception and social rules of preschool children
Journal of childhood, education & society (Online), vol. 5, no. 2, pp. 238–255
Ümmühan Ünal, Gökhan Güneş
Personal play identity and the fundamental elements in its development process
CURRENT PSYCHOLOGY, vol. 42, no. 9, pp. 7038–7048
Gökhan Güneş
Forest schools in Turkey in times of COVID-19
JOURNAL OF ENVIRONMENTAL EDUCATION, vol. 53, no. 6, pp. 340–354
Fuat Serkan Say, Gökhan Güneş, Kaan Batı
Is the digitalization of play technological mutation or digital evolution?
Early Child Development and Care, vol. 192, no. 4, pp. 638–652
Gökhan Güneş
Preschoolers’ Thoughts on the Concept of Time
The Journal of Genetic Psychology, vol. 181, no. 4, pp. 293–317
Gökhan Güneş, Volkan Şahin
The algorithm of mathematical modelling for learning styles of pre-school children
Education 3-13: International Journal of Primary, Elementary and Early Years Education, vol. 47, no. 3, pp. 277–292
Gökhan Güneş, Volkan Şahin
Development of a scale on scientific epistemological views and investigation of epistemological views of prospective teachers
International Journal of Research in Education and Science (IJRES), vol. 4, no. 2, pp. 391–408
Gökhan Güneş, Kaan Batı
Children’s epistemological views according to their learning centre preferences
Education 3-13 - International Journal of Primary, Elementary and Early Years Education, vol. 46, no. 7, pp. 802–813
Aysel Taşdan Berksoy, Gökhan Güneş
Teaching the concept of time A steam-based program on computational thinking in science education
Cogent Education, vol. 5, no. 1, pp. 1507306–16
Kaan Batı, Mehmet İkbal Yetişir, İlke Çalışkan, Gökhan Güneş, Esma Saçan Gül
Mathematical modeling of preschool children’s epistemological views
Critical Questions in Education, vol. 9, no. 2, pp. 117–136
Gökhan Güneş, Volkan Şahin, Aysel Taşdan Berksoy, Nefise Semra Erkan
Is chess just a game, or is it a mirror that reflects the child s inner world?
International Journal of Research in Education and Science (IJRES), vol. 3, no. 2, pp. 438–438
Gökhan Güneş, Belma Tuğrul
An examination of the epistemological views and learning styles of pre-service teachers
International Journal of Progressive Education, vol. 13, no. 3, pp. 112–128
Gökhan Güneş, Kaan Batı, Mehmet Katrancı
Children’s drawings and descriptions of their Ideal schools: A case study from Turkey
International Journal of Progressive Education, vol. 12, no. 3, pp. 121–133
Gökhan Güneş, Gözde Güneş, Berrin Akman
Picture of the creativity
, vol. 116, no. , pp. 3096–3100
Belma Tuğrul, Hatice Uysal, Gökhan Güneş, Nesrin Şermin Okutan
Small astronomers
, vol. 116, no. , pp. 3060–3066
Gonca Uludağ, Gökhan Güneş, Belma Tuğrul, Nefise Semra Erkan, Hülya Tokuç
A play tens of teachers and hundreds of their ideas about child who doesn t play
, vol. 47, no. , pp. 2025–2030
Gökhan Güneş, Belma Tuğrul
Challenges of COVID-19: Preschool Teachers Views and Experiences During the Quarantine
Yaşadıkça Eğitim, vol. 36, no. 1, pp. 146–161
Gökhan Güneş, Mehmet Toran
Oyun algısı ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlikçalışması
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 29–51
Gökhan Güneş, Belma Tuğrul, Esra Demir Öztürk
A Comparative Analysis of the Effect of Students Affective Characteristics on Their Science Performance between Countries Based on PISA 2015 Data
Hacettepe University Journal of Education, vol. 34, no. 4, pp. 1–16
Kaan Batı, Mehmet İkbal Yetişir, Gökhan Güneş
Okul öncesi fen ve doğa eğitimi araştırmalarına ilişkin bir tarama çalışması: Türkiye örneği
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, vol. 2, no. 1, pp. 33–67
Gökhan Güneş
0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 31, no. 1, pp. 167–187
Gülçin Kaya, Davut Açar, Gökhan Güneş
Okul öncesi aday öğretmenlerin öğrenme stillerinin matematiksel algoritmaya dayalı olarak modellenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol. 51, no. 1, pp. 77–103
Gökhan Güneş
Çocukların epistemolojik görüşlerinin incelenmesi
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, vol. 14, no. 1, pp. 434–457
Gökhan Güneş
Özel gereksinimli bireyler hakkındaki görüşlere ilişkin metafor çalışması
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 16, no. 62, pp. 935–935
Davut Açar, Gülçin Kaya, Gökhan Güneş
Okul öncesi dönem çocuklarının öğrenme stillerinin incelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 13–13
Gökhan Güneş, Nefise Semra Erkan
Hakkâri Üniversitesi öğrencilerinin bilimin doğası ve epistemolojik görüşlerinin incelenmesi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 133–151
Gökhan Güneş, Kaan Batı, Davut Açar, Gülçin Kaya
Oyunun üç kuşaktaki değişimi
The Journal of Academic Social Science Studies, vol. 8, no. Number: 27, pp. 1–1
Belma Tuğrul, Hatice Gözde Ertürk Kara, Şenay Özen Altınkaynak, Gökhan Güneş
Merak öğrenmeyi başlatır
Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik, vol. 1, no. 4, pp. 20–31
Belma Tuğrul, Gökhan Güneş, Hülya Tokuç, Menekşe Boz