Okul öncesi öğretmenlerinin bilim öğretimi tutumları ile öz-yeterlik ve yaratıcılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ESMA GÖKTAŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Astronomi etkinliklerinin okul öncesi dönem çocuklarının bilimsel süreç becerilerine etkisinin incelenmesi
MEHMET TUNAHAN SALTAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Okul öncesi dönemdeki akran zorbalığının aile işlevleri ile ilişkisinin incelenmesi
SEVCAN DEMİR KÖROĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Erken çocukluk eğitiminde uygulanan program ve alternatif eğitim yaklaşımlarına göre gelişimsel plastisitenin incelenmesi
ESMA GEDİK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Motivasyonlarıyla kaynaştırmaya ilişkin Bilgi Düzeyleri İle Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
FATMA CEYHAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı
Okul öncesi öğretmenlerinin yaratıcı ve eleştirel düşünme becerileri ile matematik eğitimine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
MERVE YİĞİT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Çocuklar için felsefe etkinliklerinin çocukların ahlaki ve sosyal kural algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi
ÜMMÜHAN ÜNAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Okul öncesi dönem çocuklarının sosyal davranış gelişimlerinde farkındalık uygulamalarının etkisi
CEREN ERTEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı