User profile picture

Prof. Dr. AYŞE ŞAHİN



  • Yöksis ID 37422
  • Researcher ID 37422
  • ORCID ID 0000-0001-7006-3072
  • Scopus ID
  • Scholar ID p6ULwfgAAAAJ&scilu
  • E-posta asahin@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 15294

Birim

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Tüketici Davranışları, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları

44

MAKALE

Detay

24

BİLDİRİ

Detay

1

PROJE

Detay

11

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Psikolojik Faktörlerin Tüketicilerin Çevrimiçi Alışveriş Davranışları Üzerindeki Etkilerini İnceleyen Bir Araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, pp. 226–245 Link 2024
Consumer Racism Against Syrian-Origin Health Services and Its Effect on Buying Behaviors: Turkish Case
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, vol. 14, no. 40, pp. 1330–1347 Link 2023
Encouraging sustainable clothing disposal: consumers' social recycling motivations in Turkey
JOURNAL OF MATERIAL CYCLES AND WASTE MANAGEMENT, vol. 25, no. 5, pp. 3021–3032 Link 2023
TÜKETİCİLER KENDİLERİNE NEDEN HEDİYE SATIN ALIR?
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 26, no. 3, pp. 339–352 Link 2021
Kuşakların Nostalji Temalı Televizyon Reklamları Sonrası Tutumlarını İnceleyen Bir Araştırma
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 28, no. 1, pp. 227–241 Link 2021

Son 5 Bildiri

Instagram Etkileyicileri Takipçilerinin Satın Alma Davranışını Nasıl Etkiliyor?
25. Pazarlama Kongresi (30.06.2021 - 30.06.2021) Link 2021
Akıllı Saatlerin Satın Alınma Nedenlerini Belirleyen Faktörler: Keşifsel Bir Çalışma
23. Pazarlama Kongresi (27.06.2018 - 29.06.2018) Link 2018
KadınTüketicilerin Cilt Bakım Ürünleri Satın Alma Kararında SosyalMedyadaki Kullanıcı Yorumlarının Rolü
23. Pazarlama Kongresi (27.06.2018 - 30.06.2018) Link 2018
Tüketicilerin Moda Kıyafetlere Yönelik İlgilenim Düzeyleri: İtalya ve Slovenya için Bir Karşılaştırma
Imcofe VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (04.09.2018 - ) Link 2018
Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi
22. Pazarlama Kongresi (28.09.2017 - 30.09.2017) 2017