Prof. Dr. KALENDER ÖZCAN ATILGAN
- Yöksis ID 21806
- Researcher ID M-8388-2016
- ORCID ID 0000-0003-1482-4505
- Scopus ID 57190735872
- Scholar ID -GG5rLsAAAAJ&hl=tr
Birim
ERDEMLİ UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Tüketici Davranışları, Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama Etiği
Pazarlama
Tüketici Davranışları, Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama Etiği
Son 5 Makale
Çevrim İçi Alışveriş Sitelerinin E-Hizmet Kalitesi Algısında Cinsiyet Kimliğinin Rolü
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. – 2024
Examination of Consumers’ Perceived Quality and Willingness to Buy in the Context of Price Variability and Frequency of Price Change: A Study of Retail Products
Gadjah Mada International Journal of Business, vol. 26, no. 2, pp. – Link 2024
Tüketicilerin Drone Aracılığıyla Ürün Dağıtımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. – 2023
Investigation of Consumers Attitudes Towards Personalized Pricing and Dynamic Pricing Practices
Pamukkale University, vol. , no. , pp. – Link 2023
Comparison of the consumers need for touch in terms of high-touch and low-touch products in online and offline retail stores
International Journal of Electronic Marketing and Retailing, vol. 14, no. 1, pp. 23– Link 2023
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. – 2024
Examination of Consumers’ Perceived Quality and Willingness to Buy in the Context of Price Variability and Frequency of Price Change: A Study of Retail Products
Gadjah Mada International Journal of Business, vol. 26, no. 2, pp. – Link 2024
Tüketicilerin Drone Aracılığıyla Ürün Dağıtımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. – 2023
Investigation of Consumers Attitudes Towards Personalized Pricing and Dynamic Pricing Practices
Pamukkale University, vol. , no. , pp. – Link 2023
Comparison of the consumers need for touch in terms of high-touch and low-touch products in online and offline retail stores
International Journal of Electronic Marketing and Retailing, vol. 14, no. 1, pp. 23– Link 2023
Son 5 Bildiri
Effects of Price Discount Depth on Perceived Value of Hedonic and Utilitarian Services in an Emerging Market
2015 Winter Marketing Educators' Conference (13.02.2015 - 15.02.2015)
Referans Fiyat Oluşumunda Tüketici Odaklı Marka Denkliği Boyutlarının Rolü
18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (19.06.2013 - 22.06.2013)
A Literature Review on Consumer Innovativeness
16. World Productivity Congress (02.11.2010 - 05.11.2010)
Tüketicileri Lüks Markalı Ürünlerin Taklitlerini Satın Almaya Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi
15. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (26.10.2010 - 29.10.2010)
KADIN SATIŞ GÖREVLİLERİNİN KARŞILAŞTIĞI OLUMSUZLUKLARIN İNCELENMESİ
TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES (24.11.2021 - ) Link 2021
2015 Winter Marketing Educators' Conference (13.02.2015 - 15.02.2015)
Referans Fiyat Oluşumunda Tüketici Odaklı Marka Denkliği Boyutlarının Rolü
18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (19.06.2013 - 22.06.2013)
A Literature Review on Consumer Innovativeness
16. World Productivity Congress (02.11.2010 - 05.11.2010)
Tüketicileri Lüks Markalı Ürünlerin Taklitlerini Satın Almaya Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi
15. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ (26.10.2010 - 29.10.2010)
KADIN SATIŞ GÖREVLİLERİNİN KARŞILAŞTIĞI OLUMSUZLUKLARIN İNCELENMESİ
TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES (24.11.2021 - ) Link 2021