User profile picture

Prof. Dr. KALENDER ÖZCAN ATILGAN



  • Yöksis ID 21806
  • Researcher ID M-8388-2016
  • ORCID ID 0000-0003-1482-4505
  • Scopus ID 57190735872
  • Scholar ID -GG5rLsAAAAJ&hl=tr
  • E-posta atilgan@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 122

Birim

ERDEMLİ UYGULAMALI TEKNOLOJİ VE İŞLETMECİLİK YÜKSEKOKULU
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Tüketici Davranışları, Ürün ve Marka Yönetimi, Pazarlama Etiği

40

MAKALE

Detay

16

BİLDİRİ

Detay

0

PROJE

Detay

13

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Çevrim İçi Alışveriş Sitelerinin E-Hizmet Kalitesi Algısında Cinsiyet Kimliğinin Rolü
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. , no. , pp. – 2024
Examination of Consumers’ Perceived Quality and Willingness to Buy in the Context of Price Variability and Frequency of Price Change: A Study of Retail Products
Gadjah Mada International Journal of Business, vol. 26, no. 2, pp. – Link 2024
EXAMINING THE ONLINE SHOPPING BEHAVIORS OF GENERATION Z CONSUMERS IN THE CONTEXT OF ONLINE RATINGS AND NUMBER OF REVIEWS
Journal of Business in the Digital Age, vol. , no. , pp. – 2024
ERDEMLİ LİMONUNA YÖNELİK NESNEL BİLGİ DÜZEYİ BAĞLAMINDA KENT MARKA BAĞLILIĞININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. – 2024
İleri Dönüştürülmüş (Upcycled) Gıdalara Yönelik Tüketici Tutumu ve Satın Alma Niyetinin İncelenmesi
Yeni Fikir Dergisi, vol. 16, no. 33, pp. – 2024

Son 5 Bildiri

Kadın Satış Görevlilerinin Karşılaştığı Olumsuzlukların İncelenmesi
TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES (24.11.2021 - ) Link 2021
Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi
22. Pazarlama Kongresi (28.09.2017 - 30.09.2017) 2017
Çevrimiçi Online Tüketici Davranışına Kalan Zaman Ve Fiyat İndirimlerinin Etkisinin İncelenmesi
1. International Black Sea Business Administration Symposium (16.05.2016 - 18.05.2016) 2016
Ürünlerin Üretildikleri Ülkelere Yönelik Bilginin Tüketicilerin Fiyat ve Kalite Algılarına Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi (10.06.2015 - 13.06.2015) 2015
Effects of Price Discount Depth on Perceived Value of Hedonic and Utilitarian Services in an Emerging Market
2015 Winter Marketing Educators' Conference (13.02.2015 - 15.02.2015) 2015