User profile picture

Arş. Gör. Dr. BİLGE BAKIR AYGAR



  • Yöksis ID 40505
  • Researcher ID CEB-7233-2022
  • ORCID ID 0000-0002-5644-8424
  • Scopus ID
  • Scholar ID J3hd02cAAAAJ
  • E-posta bilgebakir@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42221

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

12

MAKALE

Detay

10

BİLDİRİ

Detay

1

PROJE

Detay

0

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Examining measurement invariance of different SWLS measurement models according to gender
i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 3, pp. 8–20 Link 2024
Investigation of the Measurment Invairance of the Social Media Addiction Scale
International Journal of Contemporary Educational Research,, vol. 10, no. 3, pp. 544–554 Link 2023
Investigation of differentiation in cognitive emotion regulation strategies according to emotion, experience, and COVID-19 awareness during the pandemic period
International Online Journal of Educational Sciences, vol. 14, no. 2, pp. 564–581 Link 2022
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MUTLULUKLARI İLE YAŞAM DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİDE ERKEN DÖNEM UYUMSUZ ŞEMALARIN ARACI ROLÜ
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. CİLT 2 SAYI 1, no. CİLT 2 SAYI 1, pp. 1–26 Link 2022
The Relationship Between Mobbing Behaviors Experienced by Teachers and Their Feeling of Relative Deprivation
Education Quarterly Reviews, vol. 5, no. 1, pp. 261–272 Link 2022

Son 5 Bildiri

Comparing Attitudes Towards Violence Among AdolescentsWho are Victims or Non Vıctıms Of Violence
IV. 5th Cyprus International Conference on Educational Research (31.03.2016 - 02.04.2016)
The Mediator Role Of Cognitive Flexibility Between Risk Taking Behaviors And Problematic Internet Usage Of High School Students
27th International Conference on Educational Sciences (18.04.2018 - 22.04.2018) 2018
Lise Öğrencilerinin Risk Alma Davranışları ile Problemli İnternet Kullanımları Arasındaki İlişkide Bilişsel Esnekliğin Aracı Rolü
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (18.04.2018 - 22.04.2018) 2018
Üniversite Öğrencilerinin Ruminasyon Düzeylerinin Algılanan Sosyal Destek ve Yükleme Biçimleri Tarafından Yordanması
II. International Academic Research Congress (18.10.2017 - 21.10.2017) 2017
Examining the Measurement Invariance of Emerging Adulthood Inventory Across Age Group
Innovation and Global Issues in Social Scences (27.04.2017 - 29.04.2017) Link 2017