Prof. Dr. CENK AKAY
- Yöksis ID 190729
- Researcher ID FXC-3811-2022
- ORCID ID 0000-0001-9892-6255
- Scopus ID 57194898223
- Scholar ID IuJdrvoAAAAJ&hl=tr
- E-posta cenkakay35@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42135
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Son 5 Makale
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretim Tekniklerini Seçme Yeterliklerine İlişkin Algıları ile STEM Pedagojik İçerik Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi, vol. 10, no. , pp. – Link 2025
Study on Brainstorming from 1981 to 2022 in Education: A Bibliometric Analysis
Educational Academic Research, vol. , no. 59, pp. – Link 2025
Örgün Eğitimdeki Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Süreci: Bir Durum Çalışması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 38, no. 1, pp. 155–178 Link 2025
The Impact of Brainstorming Technique on Academic Achievement and Creative Thinking: A Meta-Analysis Study
SAGE OPEN, vol. 15, no. 3, pp. – Link 2025
Secondary school students dropout risk: A study of mixed methods
i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 4, pp. 1–12 Link 2024
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi, vol. 10, no. , pp. – Link 2025
Study on Brainstorming from 1981 to 2022 in Education: A Bibliometric Analysis
Educational Academic Research, vol. , no. 59, pp. – Link 2025
Örgün Eğitimdeki Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Öğrenme Süreci: Bir Durum Çalışması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 38, no. 1, pp. 155–178 Link 2025
The Impact of Brainstorming Technique on Academic Achievement and Creative Thinking: A Meta-Analysis Study
SAGE OPEN, vol. 15, no. 3, pp. – Link 2025
Secondary school students dropout risk: A study of mixed methods
i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 4, pp. 1–12 Link 2024
Son 5 Bildiri
TÜRKİYE'DE FEN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR: BİR METASENTEZ ÇALIŞMASI
CUMHURIYET 14TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES (23.04.2025 - ) Link 2025
YABANCI DİL OLARAK İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE OYUNLAŞTIRMANIN ROLÜ
BALKAN 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (25.04.2025 - 27.04.2025) Link 2025
TECHNOLOGY ASSISTED VOCABULARY LEARNING (TAVL) IN THE INSTRUCTION OF EFL
BALKAN 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (25.04.2025 - 27.04.2025) Link 2025
PEER FEEDBACK: AN EFFECTIVE APPROACH TO SUPPORT STUDENT LEARNING
BALKAN 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (25.04.2025 - 27.04.2025) Link 2025
İNTERAKTİF ÖĞRENME ORTAMLARININ YABANCI DİL OLARAK İNGİLİZCE KONUŞMA BECERİSİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
BALKAN 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (25.04.2025 - 27.04.2025) Link 2025
CUMHURIYET 14TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES (23.04.2025 - ) Link 2025
YABANCI DİL OLARAK İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE OYUNLAŞTIRMANIN ROLÜ
BALKAN 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (25.04.2025 - 27.04.2025) Link 2025
TECHNOLOGY ASSISTED VOCABULARY LEARNING (TAVL) IN THE INSTRUCTION OF EFL
BALKAN 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (25.04.2025 - 27.04.2025) Link 2025
PEER FEEDBACK: AN EFFECTIVE APPROACH TO SUPPORT STUDENT LEARNING
BALKAN 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (25.04.2025 - 27.04.2025) Link 2025
İNTERAKTİF ÖĞRENME ORTAMLARININ YABANCI DİL OLARAK İNGİLİZCE KONUŞMA BECERİSİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
BALKAN 13TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (25.04.2025 - 27.04.2025) Link 2025