Doç. Dr. FAZİLET KARAKUŞ
- Yöksis ID 16760
- Researcher ID U-2761-2018
- ORCID ID 0000-0026-4559-845_
- Scopus ID
- Scholar ID q4mB9eIAAAAJ
- E-posta faziletkarakus@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42155
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Bilimleri
Eğitim Bilimleri
Son 5 Makale
TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ FARKINDALIK ÖLÇEĞİ: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYGULAMA ÇALIŞMASI
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 69, pp. 85–99 Link 2025
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Farkındalık Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme ve Uygulama Çalışması
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 69, pp. 85–99 Link 2025
Development of awareness of tolerance and mathematical reasoning skills through action research in multicultural mathematics education
International Electronic Journal of Mathematics Education, vol. 20, no. 3, pp. em0841– Link 2025
Do Educational Robotics Technologies Integrated with 3D Design Improve the Project and Engineering Design Process Skills of Gifted Students: Case Study
Pegem journal of Education and Instruction, vol. 15, no. 3, pp. 145–161 Link 2025
Ortaokul Matematik Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında Web 2.0 Araçlarının Kullanımının İncelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 63, pp. 549–577 Link 2025
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 69, pp. 85–99 Link 2025
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Farkındalık Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme ve Uygulama Çalışması
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. , no. 69, pp. 85–99 Link 2025
Development of awareness of tolerance and mathematical reasoning skills through action research in multicultural mathematics education
International Electronic Journal of Mathematics Education, vol. 20, no. 3, pp. em0841– Link 2025
Do Educational Robotics Technologies Integrated with 3D Design Improve the Project and Engineering Design Process Skills of Gifted Students: Case Study
Pegem journal of Education and Instruction, vol. 15, no. 3, pp. 145–161 Link 2025
Ortaokul Matematik Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında Web 2.0 Araçlarının Kullanımının İncelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 63, pp. 549–577 Link 2025
Son 5 Bildiri
Action Research on Developing Students' Tolarence Awareness and Mathematical Reosining Skills with Multicultural Education and Flipped Classroom Model
X International Eurasian Educational Research Congress (08.06.2023 - ) Link 2023
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi Dersine Yönelik Öğretim Programı Geliştirme Çalışması
10. Uluslararsı Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (26.10.2022 - ) Link 2022
Ortaokul Matematik Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında Web 2.0 Araçlarının Kullanımının İncelenmesi
IX. Internatıoanal Eurasian Educational Research Congress (22.06.2022 - ) Link 2022
Okul Dışı Öğrenme Etkinliklerinin Öğrenci Tutumlarına Kalıcı Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
FSMVU-EAK2022 Eğitim Araştırmaları Kongresi (14.10.2022 - ) Link 2022
Robotik ve Üç Boyutlu Araçlar ile Desteklenmiş Fen Öğretiminin BİLSEM Öğrencilerinin Mühendislik ve Proje Tasarım Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
IX. Internatıoanal Eurasian Educational Research Congress (22.06.2022 - ) Link 2022
X International Eurasian Educational Research Congress (08.06.2023 - ) Link 2023
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi Dersine Yönelik Öğretim Programı Geliştirme Çalışması
10. Uluslararsı Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (26.10.2022 - ) Link 2022
Ortaokul Matematik Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında Web 2.0 Araçlarının Kullanımının İncelenmesi
IX. Internatıoanal Eurasian Educational Research Congress (22.06.2022 - ) Link 2022
Okul Dışı Öğrenme Etkinliklerinin Öğrenci Tutumlarına Kalıcı Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
FSMVU-EAK2022 Eğitim Araştırmaları Kongresi (14.10.2022 - ) Link 2022
Robotik ve Üç Boyutlu Araçlar ile Desteklenmiş Fen Öğretiminin BİLSEM Öğrencilerinin Mühendislik ve Proje Tasarım Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
IX. Internatıoanal Eurasian Educational Research Congress (22.06.2022 - ) Link 2022