User profile picture

Prof. Dr. HİKMET SÜRMELİ



  • Yöksis ID 16539
  • Researcher ID
  • ORCID ID 0000-0001-7052-2574
  • Scopus ID 26656892700
  • Scholar ID hikmet93@gmail.com
  • E-posta hsurmeli@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42079

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi

39

MAKALE

Detay

48

BİLDİRİ

Detay

32

PROJE

Detay

13

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

CONCEPTUAL DEVELOPMENT OF 7TH GRADE STUDENTS PROVIDED INQUIRY BASED GEOSCIENCE EDUCATION
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, vol. 23, no. 2, pp. 292–314 Link 2024
Examining the mediating effect of nature of science perceptions on the relationship between metacognition and science self-efficacy
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–18 Link 2024
Evaluation of Science Education for Students with Visual Impairment: Views of Teachers and Administrators
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, vol. , no. , pp. 1–19 Link 2024
Yer bilimi konuları ile ilgili ortaokul öğrencilerine yönelik başarı testi geliştirme çalışması.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 15, no. , pp. 253–280 Link 2023
The Effect of Scientific Toy Design Activities Based on the Engineering Design Process on Secondary School Students’ Scientific Creativity
Asian Journal of University Education, vol. 18, no. 3, pp. – Link 2022

Son 5 Bildiri

Fen Eğitimi Uzmanlarının Gözünden Yapay Zeka Destekli Ders Planlarının Uygunluğu
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) (04.09.2024 - 07.09.2024) Link 2024
Arkeoloji Müzelerinin Fen Eğitimi Potansiyeli: Eğitimcilerin Değerlendirmeleri
4. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (30.11.2024 - 01.12.2024) Link 2024
GÖRME YETERSİZLİĞİ TANILI ÖĞRENCİLERİN FEN EĞİTİM YÖNTEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ulusal Özel Eğitim Kongresi (23.10.2024 - 26.10.2024) Link 2024
Afet Bilinci STEM Uygulama Örnekleri (STEM-D)
Uluslararası Katılımlı 76. Türkiye Jeoloji Kurultayı (15.04.2024 - 19.04.2024) Link 2024
GÖRME YETERSİZLİĞİNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİ ve OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
18. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, (UBAK) (16.12.2023 - 17.12.2023) Link 2023