Prof. Dr. HİKMET SÜRMELİ
- Yöksis ID 16539
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0001-7052-2574
- Scopus ID 26656892700
- Scholar ID hikmet93@gmail.com
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
CONCEPTUAL DEVELOPMENT OF 7TH GRADE STUDENTS PROVIDED INQUIRY BASED GEOSCIENCE EDUCATION
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, vol. 23, no. 2, pp. 292–314 Link 2024
Examining the mediating effect of nature of science perceptions on the relationship between metacognition and science self-efficacy
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–18 Link 2024
Yer bilimi konuları ile ilgili ortaokul öğrencilerine yönelik başarı testi geliştirme çalışması.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 15, no. , pp. 253–280 Link 2023
The Effect of Scientific Toy Design Activities Based on the Engineering Design Process on Secondary School Students’ Scientific Creativity
Asian Journal of University Education, vol. 18, no. 3, pp. – Link 2022
SOSYOBİLİMSEL KONULARDA SINIF İÇİ DESTEKLİ BLOG UYGULAMALARI İLE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARGÜMANTASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Euroasıa Journal of Socıal Scıences & Humanıtıes, vol. 8, no. 2, pp. 1–17 Link 2021
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, vol. 23, no. 2, pp. 292–314 Link 2024
Examining the mediating effect of nature of science perceptions on the relationship between metacognition and science self-efficacy
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–18 Link 2024
Yer bilimi konuları ile ilgili ortaokul öğrencilerine yönelik başarı testi geliştirme çalışması.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 15, no. , pp. 253–280 Link 2023
The Effect of Scientific Toy Design Activities Based on the Engineering Design Process on Secondary School Students’ Scientific Creativity
Asian Journal of University Education, vol. 18, no. 3, pp. – Link 2022
SOSYOBİLİMSEL KONULARDA SINIF İÇİ DESTEKLİ BLOG UYGULAMALARI İLE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARGÜMANTASYON DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Euroasıa Journal of Socıal Scıences & Humanıtıes, vol. 8, no. 2, pp. 1–17 Link 2021
Son 5 Bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ile Müzelerde Fen Eğitimi: “Müzelerde
Bilimin Gücünü Keşfediyoruz
EDUCongress (20.09.2023 - 23.09.2023) 2023
Arkeoparkların Fen Eğitimi Açısından İncelenmesi: Ulusal ve Uluslararası Uygulama Örnekleri
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (17.11.2023 - 19.11.2023) 2023
Examination of Secondary School Students’ Conceptual Developments on Geoscience Topics With Geoscience Education
ESERA (29.08.2023 - 01.09.2023) Link 2023
Topraktan Sofraya STEAM
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (17.11.2023 - 19.11.2023) 2023
GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN ÖĞRETİMİ
Çukurova 8th International Scientific Researches Conference (15.04.2022 - 17.04.2022) Link 2022
EDUCongress (20.09.2023 - 23.09.2023) 2023
Arkeoparkların Fen Eğitimi Açısından İncelenmesi: Ulusal ve Uluslararası Uygulama Örnekleri
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (17.11.2023 - 19.11.2023) 2023
Examination of Secondary School Students’ Conceptual Developments on Geoscience Topics With Geoscience Education
ESERA (29.08.2023 - 01.09.2023) Link 2023
Topraktan Sofraya STEAM
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (17.11.2023 - 19.11.2023) 2023
GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN ÖĞRETİMİ
Çukurova 8th International Scientific Researches Conference (15.04.2022 - 17.04.2022) Link 2022