Prof. Dr. HİKMET SÜRMELİ
- Yöksis ID 16539
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0001-7052-2574
- Scopus ID 26656892700
- Scholar ID hikmet93@gmail.com
- E-posta hsurmeli@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42079
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
STEAM from Soil to Table
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice, vol. 7, no. 1, pp. 44–66 Link 2025
Yer bilimi eğitiminin öğrencilerin sürdürülebilir çevre bilinci düzeylerine etkisinin incelenmesi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 362–392 Link 2025
Examining the mediating effect of nature of science perceptions on the relationship between metacognition and science self-efficacy
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION, vol. 43, no. 2, pp. 1–18 Link 2024
CONCEPTUAL DEVELOPMENT OF 7TH GRADE STUDENTS PROVIDED INQUIRY BASED GEOSCIENCE EDUCATION
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, vol. 23, no. 2, pp. 292–314 Link 2024
Evaluation of Science Education for Students with Visual Impairment: Views of Teachers and Administrators
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, vol. , no. , pp. 1–19 Link 2024
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice, vol. 7, no. 1, pp. 44–66 Link 2025
Yer bilimi eğitiminin öğrencilerin sürdürülebilir çevre bilinci düzeylerine etkisinin incelenmesi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 362–392 Link 2025
Examining the mediating effect of nature of science perceptions on the relationship between metacognition and science self-efficacy
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION, vol. 43, no. 2, pp. 1–18 Link 2024
CONCEPTUAL DEVELOPMENT OF 7TH GRADE STUDENTS PROVIDED INQUIRY BASED GEOSCIENCE EDUCATION
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, vol. 23, no. 2, pp. 292–314 Link 2024
Evaluation of Science Education for Students with Visual Impairment: Views of Teachers and Administrators
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, vol. , no. , pp. 1–19 Link 2024
Son 5 Bildiri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yapay Zekaya Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
3. International 21st Century Educational Research Congress – INER2025 (26.04.2025 - ) Link 2025
2024 Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi: Biyoloji Öğretmenlerinin Görüşleri
5. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (V. UBEK 2025) (02.05.2025 - 04.05.2025) Link 2025
GÖRME YETERSİZLİĞİ TANILI ÖĞRENCİLERİN FEN EĞİTİM YÖNTEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ulusal Özel Eğitim Kongresi (23.10.2024 - 26.10.2024) Link 2024
Arkeoloji Müzelerinin Fen Eğitimi Potansiyeli: Eğitimcilerin Değerlendirmeleri
4. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (30.11.2024 - 01.12.2024) Link 2024
Afet Bilinci STEM Uygulama Örnekleri (STEM-D)
Uluslararası Katılımlı 76. Türkiye Jeoloji Kurultayı (15.04.2024 - 19.04.2024) Link 2024
3. International 21st Century Educational Research Congress – INER2025 (26.04.2025 - ) Link 2025
2024 Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi: Biyoloji Öğretmenlerinin Görüşleri
5. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (V. UBEK 2025) (02.05.2025 - 04.05.2025) Link 2025
GÖRME YETERSİZLİĞİ TANILI ÖĞRENCİLERİN FEN EĞİTİM YÖNTEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ulusal Özel Eğitim Kongresi (23.10.2024 - 26.10.2024) Link 2024
Arkeoloji Müzelerinin Fen Eğitimi Potansiyeli: Eğitimcilerin Değerlendirmeleri
4. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (30.11.2024 - 01.12.2024) Link 2024
Afet Bilinci STEM Uygulama Örnekleri (STEM-D)
Uluslararası Katılımlı 76. Türkiye Jeoloji Kurultayı (15.04.2024 - 19.04.2024) Link 2024