User profile picture

Prof. Dr. KADİR ULUSOY



  • Yöksis ID 13887
  • Researcher ID
  • ORCID ID 0000-0002-3243-9347
  • Scopus ID
  • Scholar ID

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi

29

MAKALE

Detay

15

BİLDİRİ

Detay

8

PROJE

Detay

4

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

History Teachers' Opinions about the Treatment of Values Education
Journal of Education and Learning, vol. 10, no. 2, pp. 139–151 Link 2021
Değerler Eğitiminde Hizmet Ederek Öğrenme Yaklaşımı: Hayat Bilgisi Dersinde Örnek Bir Uygulama
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 20, no. 3, pp. 1509–1544 Link 2019
Target Values in the History Course Curricula during the Republican Period
Journal of Education and Learning, vol. 6, no. 1, pp. 283–293 Link 2017
TÜRK EĞİTİM TARİHİNİN MİHENK TAŞLARINDAN MESLEK LİSELERİNE KARŞI ÖĞRENCİLERİN İLKOKULDAN İTİBAREN YÖNELİMLERİ VE OKULA AİDİYET DUYGULARI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), vol. 16, no. 61, pp. 676–685 Link 2017
Tarih Öğretmenlerinin Türkiye'deki Tarihçilik Ve Tarih Yazıcılığına İlişkin Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 679–700 Link 2017

Son 5 Bildiri

Tarih Eğitimi ve Değerler Eğitimi
International Symposium of Education and Values (ISOEVA) (05.10.2017 - 08.10.2017)
MESLEKİ TEKNİK EĞİTİMDE AHİLİK KÜLTÜRÜNÜN VE MESLEK AHLAKININ OLUŞMASINDA DEĞERLER EĞİTİMİ
II. EĞİTİM KONGRESİ (24.10.2016 - 25.10.2016)
Lise Tarih Öğretmenlerin Bakış Açısından Tarih Programları ile Ders Kitaplarında I Dünya Savaşında İngilizler ve Kutü l Amare
Uluslararası Birinci Dünya Savaşı Sempozyumu'na (TürkİngilizPenceresi) (07.12.2016 - 10.12.2016)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNE GÖRE DİJİTAL ÇAĞIN HABERCİLİK ANLAYIŞI: İNTERNET VE ELEŞTİREL HABER OKURYAZARLIĞI
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (18.10.2021 - ) Link 2021
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME PRATİKLERİNİN OKURYAZARLIK BECERİLERİNE FAYDALARI
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES - 5 (18.10.2021 - ) Link 2021