User profile picture

Prof. Dr. SEDAT KANADLI



  • Yöksis ID 184757
  • Researcher ID JXL-6135-2024
  • ORCID ID 0000-0002-0905-8677
  • Scopus ID 37461606100
  • Scholar ID BJ7XwCYAAAAJ&hl=tr
  • E-posta skanadli@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42097

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Bilimleri
Yükseköğretim Çalışmaları

52

MAKALE

Detay

27

BİLDİRİ

Detay

1

PROJE

Detay

11

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Effect of Interactive Learning Environments on Learning Outcomes in Science Education: A Network Meta-Analysis
Journal of Science Education and Technology, vol. , no. , pp. – Link 2025
What factors mediate the relationship between principal leadership and teacher professional learning? Evidence from meta-analytic structural equation modelling (MASEM)
JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION, vol. 63, no. 1, pp. 63–76 Link 2024
Short and long-term effects of out-of-school learning activities on student achievement: A mixed-research synthesis
EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW, vol. 44, no. , pp. 100628– Link 2024
The Effectiveness of GeoGebra Assisted Learning on Students' Mathematical Representation: A Meta-Analysis Study
i-manager’s Journal of Educational Technology, vol. 21, no. 2, pp. – Link 2024
DEVELOPMENT OF INQUIRING AND INTERACTIVE CLASSROOM CULTURE SCALE (IICCS): VALIDITY AND RELIABILITY STUDY
The Journal of Academic Social Sciences, vol. 150, no. 150, pp. 315–334 Link 2024

Son 5 Bildiri

İSTASYON TEKNİĞİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
Anne Baba Tutumları ile Benlik Saygısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (26.04.2019 - 28.04.2019) Link 2019
Basamaklı Öğretim Programının Başarı ve Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
Shommer’in Epistemolojik İ ̇ nançlar Modelinin Cinsiyet Açisindan İ ̇ ncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalişmasi
2nd International Congress onMultidisciplinary Studies (04.05.2018 - 05.05.2018) Link 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algıladığı Özerklik Desteğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. ULUSLARARASI AKDENİZ SEMPOZYUMU (01.11.2018 - 03.11.2018) Link 2018