Prof. Dr. SEDAT KANADLI
- Yöksis ID 184757
- Researcher ID JXL-6135-2024
- ORCID ID 0000-0002-0905-8677
- Scopus ID 37461606100
- Scholar ID BJ7XwCYAAAAJ&hl=tr
- E-posta skanadli@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42097
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Son 5 Makale
Critical thinking disposition as a mediator in creativity and problem-solving: A MASEM study
INTELLIGENCE, vol. 113, no. , pp. 101951– Link 2025
How does teacher self-efficacy mediate the relationship between student outcomes and principal leadership for learning? Results from meta-analytic structural equation modelling (MASEM)
ACTA PSYCHOLOGICA, vol. 258, no. , pp. 105144– Link 2025
The effect of problem-based learning approach on learning outcomes: A second-order meta-analysis study
EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW, vol. 48, no. , pp. 100690– Link 2025
Effect of Interactive Learning Environments on Learning Outcomes in Science Education: A Network Meta-Analysis
Journal of Science Education and Technology, vol. , no. , pp. – Link 2025
What factors mediate the relationship between principal leadership and teacher professional learning? Evidence from meta-analytic structural equation modelling (MASEM)
JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION, vol. 63, no. 1, pp. 63–76 Link 2025
INTELLIGENCE, vol. 113, no. , pp. 101951– Link 2025
How does teacher self-efficacy mediate the relationship between student outcomes and principal leadership for learning? Results from meta-analytic structural equation modelling (MASEM)
ACTA PSYCHOLOGICA, vol. 258, no. , pp. 105144– Link 2025
The effect of problem-based learning approach on learning outcomes: A second-order meta-analysis study
EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW, vol. 48, no. , pp. 100690– Link 2025
Effect of Interactive Learning Environments on Learning Outcomes in Science Education: A Network Meta-Analysis
Journal of Science Education and Technology, vol. , no. , pp. – Link 2025
What factors mediate the relationship between principal leadership and teacher professional learning? Evidence from meta-analytic structural equation modelling (MASEM)
JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION, vol. 63, no. 1, pp. 63–76 Link 2025
Son 5 Bildiri
Anne Baba Tutumları ile Benlik Saygısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (26.04.2019 - 28.04.2019) Link 2019
Basamaklı Öğretim Programının Başarı ve Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
İSTASYON TEKNİĞİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
Shommer’in Epistemolojik İ ̇ nançlar Modelinin Cinsiyet Açisindan İ ̇ ncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalişmasi
2nd International Congress onMultidisciplinary Studies (04.05.2018 - 05.05.2018) Link 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algıladığı Özerklik Desteğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. ULUSLARARASI AKDENİZ SEMPOZYUMU (01.11.2018 - 03.11.2018) Link 2018
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (26.04.2019 - 28.04.2019) Link 2019
Basamaklı Öğretim Programının Başarı ve Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
İSTASYON TEKNİĞİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
2.International Mediterranean Symposium (23.05.2019 - 25.05.2019) Link 2019
Shommer’in Epistemolojik İ ̇ nançlar Modelinin Cinsiyet Açisindan İ ̇ ncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalişmasi
2nd International Congress onMultidisciplinary Studies (04.05.2018 - 05.05.2018) Link 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algıladığı Özerklik Desteğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. ULUSLARARASI AKDENİZ SEMPOZYUMU (01.11.2018 - 03.11.2018) Link 2018