User profile picture

Prof. Dr. TUĞBA YANPAR



  • Yöksis ID 2346
  • Researcher ID AAR-8624-2020
  • ORCID ID 0000-0002-0800-4802
  • Scopus ID 36195995400
  • Scholar ID nOzmIgkAAAAJ&hl
  • E-posta tyanpar@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42061

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim

184

MAKALE

Detay

156

BİLDİRİ

Detay

11

PROJE

Detay

38

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Investigating the effect of instruction designed according to the ARCS model enriched with web 2.0 tools on students mathematics achievement and motivation
i-manager’s Journal on School Educational Technology, vol. 19, no. 3, pp. 21–36 Link 2024
Examining Studies on Improving English Speaking Skills as a Foreign Language: A Meta-Synthesis Study
OALib, vol. 11, no. , pp. – Link 2024
Effectiveness of ethnomathematics-based learning on students’ mathematical literacy: a meta-analysis study
Discover Education, vol. 3, no. , pp. – Link 2024
Turkish adaptation of motivation scale for instructional podcast material
i-manager's Journal of Educational Technology, vol. 20, no. , pp. – Link 2024
An Investigation on the Technological Competency Self- Evaluation Levels of English Language Teachers
Shanlax International Journal of Education, vol. 11, no. 1, pp. 126–142 Link 2023

Son 5 Bildiri

Values in the history curricula of turkish republician era
4. Heirnet Conference ( - )
SQL Öğretiminde Programlı Öğretim Temelli Bilgisayar Yazılımı Ve Anlamlı Öğrenmeye Göre Düzenlenen Dersin Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutuma Etkisi
3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu ( - )
Yeni ilköğretim programında yer alan teknoloji ve tasarım dersi programıyla ilgili öğretmen görüşlerinin incelenmesi
3.Uluslararası Eğitim Kongresi Sürdürülebilir Kalite ve Yüksek Öğretim Kongresi ( - )
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarih Konularının İşlenişinde Hypertext Kullanımı İle İlgili Görüşleri
IV. Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi ( - )
İlköğretim öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
3.Uluslararası Eğitim Kongresi Sürdürülebilir Kalite ve Yüksek Öğretim Kongresi ( - )