
Prof. Dr. TUĞBA YANPAR
- Yöksis ID 2346
- Researcher ID AAR-8624-2020
- ORCID ID 0000-0002-0800-4802
- Scopus ID 36195995400
- Scholar ID nOzmIgkAAAAJ&hl
- E-posta tyanpar@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42061
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim
Son 5 Makale
An Examination of the Relationship Between Teacher Candidates’ Readiness for Teaching, Teaching Motivation, and Commitment to the Teaching Profession
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 54, no. 1, pp. 140–173 Link 2025
Mobil Destekli Flipgrid Uygulamasının 5.Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygısı ve Kelime Gelişimi Üzerindeki Etkileri ve Öğrencilerin Flipgrid ile İlgili Görüşleri
Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies, vol. Year: 17 - Number:102, no. Year: 17 - Number:102, pp. 1–16 Link 2024
Effectiveness of ethnomathematics-based learning on students’ mathematical literacy: a meta-analysis study
Discover Education, vol. 3, no. 1, pp. – Link 2024
Turkish adaptation of motivation scale for instructional podcast material
i-manager's Journal of Educational Technology, vol. 20, no. 4, pp. 1– Link 2024
Examining Studies on Improving English Speaking Skills as a Foreign Language: A Meta-Synthesis Study
OALib, vol. 11, no. 08, pp. 1–17 Link 2024
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 54, no. 1, pp. 140–173 Link 2025
Mobil Destekli Flipgrid Uygulamasının 5.Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygısı ve Kelime Gelişimi Üzerindeki Etkileri ve Öğrencilerin Flipgrid ile İlgili Görüşleri
Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies, vol. Year: 17 - Number:102, no. Year: 17 - Number:102, pp. 1–16 Link 2024
Effectiveness of ethnomathematics-based learning on students’ mathematical literacy: a meta-analysis study
Discover Education, vol. 3, no. 1, pp. – Link 2024
Turkish adaptation of motivation scale for instructional podcast material
i-manager's Journal of Educational Technology, vol. 20, no. 4, pp. 1– Link 2024
Examining Studies on Improving English Speaking Skills as a Foreign Language: A Meta-Synthesis Study
OALib, vol. 11, no. 08, pp. 1–17 Link 2024
Son 5 Bildiri
Values in the history curricula of turkish republician era
4. Heirnet Conference ( - )
SQL Öğretiminde Programlı Öğretim Temelli Bilgisayar Yazılımı Ve Anlamlı Öğrenmeye Göre Düzenlenen Dersin Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutuma Etkisi
3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu ( - )
Yeni ilköğretim programında yer alan teknoloji ve tasarım dersi programıyla ilgili öğretmen görüşlerinin incelenmesi
3.Uluslararası Eğitim Kongresi Sürdürülebilir Kalite ve Yüksek Öğretim Kongresi ( - )
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarih Konularının İşlenişinde Hypertext Kullanımı İle İlgili Görüşleri
IV. Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi ( - )
İlköğretim öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
3.Uluslararası Eğitim Kongresi Sürdürülebilir Kalite ve Yüksek Öğretim Kongresi ( - )
4. Heirnet Conference ( - )
SQL Öğretiminde Programlı Öğretim Temelli Bilgisayar Yazılımı Ve Anlamlı Öğrenmeye Göre Düzenlenen Dersin Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutuma Etkisi
3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu ( - )
Yeni ilköğretim programında yer alan teknoloji ve tasarım dersi programıyla ilgili öğretmen görüşlerinin incelenmesi
3.Uluslararası Eğitim Kongresi Sürdürülebilir Kalite ve Yüksek Öğretim Kongresi ( - )
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarih Konularının İşlenişinde Hypertext Kullanımı İle İlgili Görüşleri
IV. Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi ( - )
İlköğretim öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
3.Uluslararası Eğitim Kongresi Sürdürülebilir Kalite ve Yüksek Öğretim Kongresi ( - )