User profile picture

Doç. Dr. ÜMİT DOĞRUL



  • Yöksis ID 18218
  • Researcher ID
  • ORCID ID 0000-0002-4795-3170
  • Scopus ID 57731034700
  • Scholar ID NO8uaHkAAAAJ

Birim

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Hizmet Pazarlaması

24

MAKALE

Detay

14

BİLDİRİ

Detay

1

PROJE

Detay

8

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Değer-Tatmin-Sadakat Zincirinde Değiştirme Maliyetleri ve Alternatiflerin Çekiciliğinin Aracılık Rolleri: GSM Operatörleri Uygulaması
Business and Economics Research Journal, vol. 13, no. 4, pp. 707–724 Link 2022
Investigating Interpersonal and Ethical Factors' Impact on Counterfeit-Branded Clothing Purchase Behaviors
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS, vol. 15, no. 1, pp. 46–58 Link 2022
Taklit Markalı Giysi Satın Alma Davranışında Kişilerarası Etki ve Etik Faktörlerin İncelenmesi
İş Ahlakı Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 22–58 Link 2022
Etnosentrizm, Kozmopolitanizm, Çeşitlilik Arayışı Ve Kişisel Yenilikçiliğin Yabancı Menşeili Fast Food Restoranlardan Satın Alma Niyetine Etkisi: Yabancı Marka Ülke İmajının Düzenleyici Rolü
Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 7, no. 1, pp. 78–93 Link 2022
Female Consumers' Clothing-related Attribute Expectations Differ According to Their Gender Identities
TEKSTILEC, vol. 65, no. 2, pp. 91–105 Link 2022

Son 5 Bildiri

Fiyat Artışlarına İlişkin Algılanan Adaletin Satın Alma Niyetine Etkisinde Sadakatin Düzenleyici Rolü Var mıdır? Bu Rol fiyat Artış Nedeni ve Düzeyine Göre Değişir mi?
V. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ‘22) (10.10.2022 - 11.10.2022) Link 2022
İnstagram Reklamlarının Bilgilendirici Etkisinin, Güvenirliğinin Ve Kolay Anlaşılır Olmasının Marka İmajı Ve Marka Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (USBK2022) (10.03.2022 - 11.03.2022) Link 2022
Covid-19 Sürecinde Tüketicilerin Takviye Edici Gıda Tüketme Niyetlerinin Koruyucu Motivasyon Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Uluslararası İstanbul İktisat Araştırma Konferansı (IIERC) (18.11.2021 - 20.11.2021) 2021
Tüketicilerin İşbirlikçi Tüketim Çerçevesinde Paylaşım Niyetlerini Etkileyen Motivasyonların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi (23.09.2020 - 25.09.2020) Link 2020
Kullanıcıların Instagram Hikâye Kullanım Nedenlerinin Belirlenmesi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
5th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress (29.07.2020 - 30.07.2020) Link 2020