User profile picture

Doç. Dr. ÜMİT DOĞRUL



  • Yöksis ID 18218
  • Researcher ID
  • ORCID ID 0000-0002-4795-3170
  • Scopus ID 57731034700
  • Scholar ID NO8uaHkAAAAJ
  • E-posta udogrul@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon 15295, 47009

Birim

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Hizmet Pazarlaması

31

MAKALE

Detay

14

BİLDİRİ

Detay

1

PROJE

Detay

11

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

Factors Affecting Impulse Buying Behavior of Female Consumers in the Cosmetics Sector: The Moderating Role of Product‑Category Familiarity
Journal of Management Practices, Humanities and Social Sciences, vol. 9, no. 3, pp. 175–189 Link 2025
İŞLEVSEL TÜKETİCİ KARAR VERME TARZLARININ ONLİNE ALIŞVERİŞ TEREDDÜDÜNE ETKİSİ: DAHA FAZLA BİLGİ İHTİYACININ ARACILIK ROLÜ
Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 23, no. 57, pp. 1368–1399 Link 2025
Examining the Role of Food Technology Neophobia in Shaping Consumer Attitudes and Intentions to Purchase Genetically Modified Foods
Sustainability, vol. 17, no. 14, pp. 1–17 Link 2025
The Effect of Brand Authenticity on Brand Love in the Turkish Mobile Phone Market: The Moderating Role of Brand Image
Eurasian Journal of Business and Economics, vol. 18, no. 35, pp. 29–51 Link 2025
Factors Affecting Consumers’ Attitudes Towards Low Water Footprint Products
Tarım Ekonomisi Dergisi, vol. 31, no. 1, pp. 1–19 Link 2025

Son 5 Bildiri

Fiyat Artışlarına İlişkin Algılanan Adaletin Satın Alma Niyetine Etkisinde Sadakatin Düzenleyici Rolü Var mıdır? Bu Rol fiyat Artış Nedeni ve Düzeyine Göre Değişir mi?
V. Uluslararası Ekonomi, Siyaset ve Yönetim Sempozyumu (ISEPA ‘22) (10.10.2022 - 11.10.2022) Link 2022
İnstagram Reklamlarının Bilgilendirici Etkisinin, Güvenirliğinin Ve Kolay Anlaşılır Olmasının Marka İmajı Ve Marka Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi (USBK2022) (10.03.2022 - 11.03.2022) Link 2022
Covid-19 Sürecinde Tüketicilerin Takviye Edici Gıda Tüketme Niyetlerinin Koruyucu Motivasyon Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Uluslararası İstanbul İktisat Araştırma Konferansı (IIERC) (18.11.2021 - 20.11.2021) 2021
Kullanıcıların Instagram Hikâye Kullanım Nedenlerinin Belirlenmesi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
5th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress (29.07.2020 - 30.07.2020) Link 2020
Tüketicilerin İşbirlikçi Tüketim Çerçevesinde Paylaşım Niyetlerini Etkileyen Motivasyonların Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi (23.09.2020 - 25.09.2020) Link 2020