Doç. Dr. ÜMİT İZGİ ONBAŞILI
- Yöksis ID 52726
- Researcher ID V-7158-2017
- ORCID ID 0000-0002-7655-3037
- Scopus ID 57719798700
- Scholar ID rYKrPwcAAAAJ&hl
- E-posta umitizgi@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42111
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Azimleri İle Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 29, no. , pp. 593–608 Link 2025
Nature-Based Environmental Citizenship Education for Sustainability: A Case Study from Türkiye
SUSTAINABILITY, vol. 17, no. 13, pp. 5917– Link 2025
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ- YETERLİK DÜZEYLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Journal of History School, vol. LXXV, no. LXXV, pp. 1599–1637 Link 2025
Determining the Digital Literacy Levels and Opinions of Classroom Teachers attending eTwinning Activities
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, vol. , no. 27, pp. 89–104 Link 2024
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin?
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 59, no. , pp. 597–625 Link 2024
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 29, no. , pp. 593–608 Link 2025
Nature-Based Environmental Citizenship Education for Sustainability: A Case Study from Türkiye
SUSTAINABILITY, vol. 17, no. 13, pp. 5917– Link 2025
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ- YETERLİK DÜZEYLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Journal of History School, vol. LXXV, no. LXXV, pp. 1599–1637 Link 2025
Determining the Digital Literacy Levels and Opinions of Classroom Teachers attending eTwinning Activities
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, vol. , no. 27, pp. 89–104 Link 2024
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin?
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 59, no. , pp. 597–625 Link 2024
Son 5 Bildiri
Türkiye’de eTwinning Çalışmalarının Eğilimi (2022-2025)
Trends in eTwinning Studies in Türkiye (2022–2025)
5. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (13.11.2025 - ) 2025
Uluslararası ve Ulusal Raporlar Perspektifinden Eğitimde Yapay Zekâ ve Öğretmenin Rolü
V. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (13.11.2025 - 15.11.2025) 2025
Sınıf Öğretmenlerinin eTwinning Deneyimlerinin Pedagojik Yansımaları
V. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (13.11.2025 - 15.11.2025) 2025
Digital Skills And Pedagogical Transformation Of Pre-Service Teachers Through Etwinning Projects
5. INTERNATIONAL KARADENİZ SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (24.05.2025 - ) 2025
Sustainability Education in Teacher Training: An Etwinning Experience
16 International Academic Studies Conference (29.05.2025 - ) Link 2025
5. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (13.11.2025 - ) 2025
Uluslararası ve Ulusal Raporlar Perspektifinden Eğitimde Yapay Zekâ ve Öğretmenin Rolü
V. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (13.11.2025 - 15.11.2025) 2025
Sınıf Öğretmenlerinin eTwinning Deneyimlerinin Pedagojik Yansımaları
V. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (13.11.2025 - 15.11.2025) 2025
Digital Skills And Pedagogical Transformation Of Pre-Service Teachers Through Etwinning Projects
5. INTERNATIONAL KARADENİZ SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (24.05.2025 - ) 2025
Sustainability Education in Teacher Training: An Etwinning Experience
16 International Academic Studies Conference (29.05.2025 - ) Link 2025