
Doç. Dr. ÜMİT İZGİ ONBAŞILI
- Yöksis ID 52726
- Researcher ID V-7158-2017
- ORCID ID 0000-0002-7655-3037
- Scopus ID 57719798700
- Scholar ID rYKrPwcAAAAJ&hl
- E-posta umitizgi@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42111
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Son 5 Makale
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ- YETERLİK DÜZEYLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Journal of History School, vol. LXXV, no. LXXV, pp. 1599–1637 Link 2025
Determining the Digital Literacy Levels and Opinions of Classroom Teachers attending eTwinning Activities
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, vol. , no. 27, pp. – Link 2025
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin?
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 59, no. , pp. 597–625 Link 2024
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemik Merak Düzeyleri ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol. 57, no. 1, pp. 61–97 Link 2024
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin? Fen Bilimleri Dersi Örneği
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 59, pp. 597–625 Link 2024
Journal of History School, vol. LXXV, no. LXXV, pp. 1599–1637 Link 2025
Determining the Digital Literacy Levels and Opinions of Classroom Teachers attending eTwinning Activities
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, vol. , no. 27, pp. – Link 2025
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin?
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 59, no. , pp. 597–625 Link 2024
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemik Merak Düzeyleri ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol. 57, no. 1, pp. 61–97 Link 2024
Sınıf Öğretmenleri Web 2.0 Araçları Kullanımında Ne Kadar Yetkin? Fen Bilimleri Dersi Örneği
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 59, pp. 597–625 Link 2024
Son 5 Bildiri
Pre-service Teachers' Perspectives on Cultural Intelligence and Cultural Awareness in eTwinning and Erasmus+ Projects
16. INTERNATIONAL ACADEMIC STUDIES CONFERENCE (29.05.2025 - ) Link 2025
CLIMATE ACTION IN ETWINNING: LESSON PLAN DESIGN AND EXPERIENCES OF PRE-SERVICE TEACHERS
11. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES (25.05.2025 - ) 2025
Türkiye'de Eğitimde Teknoloji Kabul Modeli Üzerine 2010-2024 Arası Tez Çalışmalarının Sistematik Analizi
16. INTERNATIONAL ACADEMIC STUDIES CONFERENCE (29.05.2025 - ) Link 2025
Sustainability Education in Teacher Training: An Etwinning Experience
16 International Academic Studies Conference (29.05.2025 - ) Link 2025
Digital Skills And Pedagogical Transformation Of Pre-Service Teachers Through Etwinning Projects
5. INTERNATIONAL KARADENİZ SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (24.05.2025 - ) 2025
16. INTERNATIONAL ACADEMIC STUDIES CONFERENCE (29.05.2025 - ) Link 2025
CLIMATE ACTION IN ETWINNING: LESSON PLAN DESIGN AND EXPERIENCES OF PRE-SERVICE TEACHERS
11. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES (25.05.2025 - ) 2025
Türkiye'de Eğitimde Teknoloji Kabul Modeli Üzerine 2010-2024 Arası Tez Çalışmalarının Sistematik Analizi
16. INTERNATIONAL ACADEMIC STUDIES CONFERENCE (29.05.2025 - ) Link 2025
Sustainability Education in Teacher Training: An Etwinning Experience
16 International Academic Studies Conference (29.05.2025 - ) Link 2025
Digital Skills And Pedagogical Transformation Of Pre-Service Teachers Through Etwinning Projects
5. INTERNATIONAL KARADENİZ SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (24.05.2025 - ) 2025